دسته‌ها
اخبار

نماینده سانتوس به برزیل مسترد شد؟


در اینجا ایده ای در مورد اینکه با نماینده افسانه گر جورج سانتوس (RN.Y.) چه باید کرد، آمده است.

به جای جستجوی راه حل آمریکایی برای مشکلات مهاجرت و کلاهبرداری که ادعا می شود او ایجاد کرده است، ممکن است جایگزینی در دادگاه های برزیل باشد، جایی که او در آنجا است. به اتهام سرقت تحت تعقیب قرار گرفت.

پرزیدنت بایدن می‌تواند از دوستش، رئیس‌جمهور لولا، درخواست کند که سانتوس، طبق معاهده آمریکا و برزیل، به برزیل استرداد شود. هنگامی که چالش‌های اجتناب‌ناپذیر دادگاه در اینجا کنار گذاشته شد، او را تا هواپیمای عازم آن کشور اسکورت می‌کنند.

این نمی شود برداشتن سانتوس از مجلس، همانطور که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان لانگ آیلند هر دو می‌خواهند، اما این کار را خواهد کرد او را از صحن مجلس دور نگه دارید برای مدتی، شاید تا پایان دوره او.

در همین حال، در روزهای اخیر سه اتفاق در رابطه با مهاجرت در مورد سانتوس رخ داده است که مشکلات متعدد آن با قانون و حقیقت را قبلاً بررسی کردیم.

جدیدترین و محکم ترین آنها مربوط به مادرش است و ادعای او مبنی بر حضور او در مرکز تجارت جه، در 11 سپتامبر. نیویورک تایمز در 19 ژانویه گزارش داد که پرونده های DHS (که از طریق درخواست FOIA ایمن شده اند) نشان می دهد که او در ژوئن 1999 (زم، که جورج کوچک 11 ساله بود) ایالات متحده را به مقصد برزیل ، کرد و تا زم، که ویزا برای آمدن به ایالات متحده ارائه کرد در آنجا ماند. در سال 2003. به این م،ی که او در 11 سپتامبر خارج از کشور بود. آیا جورج در آن زمان با او بود؟ یا با پدرش به ایالات متحده بازگشته است؟

این داستان تایمز در ادامه می گوید: «خانم Devolder [his mother] گفت که از سال 1999 به دلیل دزدیده شدن گرین کارت وی در برزیل قادر به بازگشت به ایالات متحده نبوده است.

آیا از دست دادن فیزیکی گرین کارت مانع از پذیرش در ایالات متحده می شود؟ شاید اینطور باشد، یا شاید مادر سانتوس فکر می کرد که اینطور است.

دومین مورد در لیست امروز نیز به گمانه زنی تایمز مربوط می شود، همانطور که در بالا ذکر شد، مبنی بر اینکه ازدواج سانتوس (یک مرد آشکارا همجنسگرا) با یک زن (Uadla Santos Vieira) پیامدهای مهاجرتی داشته است. اینها یا این است که برای گرفتن گرین کارت با او ازدواج کرده است یا برع،. این دو در 2 آگوست 2012 در منهتن ازدواج ،د. آنها هفت سال بعد طلاق گرفتند.

خبرنگار تایمز گفت احتمال اینکه او از مزایای مهاجرت مربوط به ازدواج دریافت کند بسیار بیشتر از او بود. او گفت که به نظر می رسد او نسبتاً جوان است، اخیراً بچه دار شده است (احتمالاً به لطف یک مرد دیگر) و هرگز رأی نداده است. این که او هرگز رای نداده است، دلیل می کند که او در سال 2012 شهروند نبود (و نتوانست به سانتوس کمک کند تا گرین کارت بگیرد) و ممکن است اکنون هم نباشد.

اگر ،ی با او مصاحبه کند کمک خواهد کرد، و ممکن است در حال انجام باشد.

ازدواج با فردی برای دور زدن قو،ن مهاجرت یک کلاهبرداری است، اما اثبات آن سخت است. ضمناً در این موارد محدودیت پنج ساله وجود دارد، بنابراین استفاده از نکاح مشکوک نمی تواند منجر به پرونده قضایی مثمر ثمر در این مورد شود.

یک مورد دیگر در مورد او فهرست صفحات سفید برای خیابان دلاور 66، الیزابت پورت، نیوجرسی، و سندی که در یونیون کانتی، نیوجرسی ثبت شده است، نشان می‌دهد که خانه‌ای برای یک خانواده در آنجا توسط اوادلا سانتوس به قیمت 750000 دلار در 17 ژوئن 2022، ماه‌ها قبل از انتخابات ،یداری شده است. آن سال. Elizabethport درست در آن سوی Arthur Kill (یک بدنه آبی) از Staten Island قرار دارد. این محله ای در داخل شهر الیزابت است.

اوادلا یک نام غیر معمول است. من چیزی در رو،مه ها یا آنلاین در این مورد ندیده ام. شاید ربطی به نماینده کنگره نداشته باشد.

بیت سوم از اخبار سانتوس کمترین اهمیت را دارد و به توانایی او برای خدمت در مجلس ربطی ندارد. ی،ی او تابعیت دوگانه آمریکا و برزیل است. این یک وضعیت غیرعادی برای یک عضو کنگره است، اما ناشناخته نیست. رای دهندگان پنسیلو،ا، برای مثال، در ماه نوامبر بین یک شهروند دوتابعیتی ،یه و ایالات متحده، دکتر اوز، و رقیب دموکرات او، جان فترمن، انتخاب ،د. آنها فترمن را انتخاب ،د. سناتور تد کروز (تگزاس) یک تابعیت دوگانه (کانادا) بود تا اینکه در سال 2014 آن را رها کرد.

فرزندی از والدین برزیلی، حتی اگر در کشور دیگری به دنیا آمده باشد، ممکن است به دنبال شهروندی برزیل باشند پس از یک سال یا بیشتر زندگی در برزیل. از گزارش تایمز به نظر می رسد که او ممکن است این شرایط را برآورده کند.




منبع: https://cis.org/North/Extradited-Rep-Santos-Brazil