دسته‌ها
اخبار

نظرسنجی نشان می دهد که رای دهندگان آمریکایی از سیاست های مهاجرتی بایدن خسته شده اند


در 20 ژانویه، مرکز مطالعات سیاسی آمریکا (CAPS) در دانشگاه هاروارد، نظرسنجی هریس و سازمان عقاید هریس ای، نتایج آ،ین تحقیق خود را منتشر ،د. نظر سنجی. این نشان می دهد که آمریکایی ها از سیاست های مهاجرتی بایدن به قدری خسته شده اند که اکنون به مهاجرت قانونی روی آورده اند. گفتنی است، برای رسیدن به این واقعیت، باید چند چرخش را بخو،د.

نظرسنجی. آن نظرسنجی هاروارد/هریس شامل 2050 رأی دهنده ثبت نام شده بود و بین 18 و 19 ژانویه انجام شد. حزب سیاسی و ایدئولوژی سیاسی».

تایید کلی بایدن خبر خوب برای رئیس جمهور این است که رضایت کلی او تثبیت شده است. خبر بد این است که او با رای دهندگ، که ثبت نام کرده اند «زیر آب» است، 56 درصد از آنها به شدت (39 درصد) یا تا حدودی (17 درصد) عملکرد او را تایید نمی کنند، در مقایسه با 42 درصد که تا حدودی (22 درصد) یا شدیدا (20 درصد) هستند. کاری که بایدن به ،وان رئیس جمهور انجام می دهد را تایید می کند.

جالب است که بایدن بهترین میزان محبوبیت اخیر خود را در ماه نوامبر، درست پس از انتخابات میان دوره ای که 43 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده عملکرد او را تایید ،د و 54 درصد آن را تایید ن،د، منتشر کرد.

بایدن در ژوئیه به کمترین میزان رضایت خود رسید (38 درصد موافق / 57 درصد مخالف)، اما احتمالاً او آرزوی دوره “ماه عسل” را درست پس از مراسم تحلیف خود در می 2021 دارد، زم، که از 60 درصد رضایت / 36 درصد حاشیه عدم تایید برخوردار بود.

علاوه بر این، 65 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که بایدن نباید برای بار دوم نامزد شود، در حالی که 35 درصد خواهان کمک دوم از ،ت او هستند. در میان ،، که نمی‌خواستند بایدن به دنبال انتخاب مجدد باشد، تقریباً نیمی از آنها (49 درصد) اظهار داشتند که نظرشان مبتنی بر این تصور است که “او رئیس‌جمهور بدی است”.

تصویب بایدن در مورد مهاجرت بایدن در مورد تایید عملکردش در هر زمینه‌ای در نظرسنجی ضعیف عمل می‌کند، اما او به ویژه در زمینه مهاجرت نمره پایینی دریافت می‌کند.

هنگامی که از آنها پرسیده شد: «آیا کاری را که رئیس جمهور بایدن در مورد آن انجام می دهد تأیید یا رد می کنید»، فقط 37 درصد آن را تایید ،د. در مقابل، 42 درصد با مدیریت ،ت بایدن و مدیریت او در امور خارجی، 43 درصد از عملکرد او در مبارزه با تروریسم و ​​46 درصد در مورد ایجاد مشاغل مورد تایید بودند.

تنها موضوعی که پاسخ دهندگان به بایدن نمرات کمتری در مورد آن دادند، نحوه برخورد او با تورم بود، و حتی در آن زمان نیز نزدیک بود و 36 درصد عملکرد رئیس جمهور را تایید ،د.

این نشان دهنده کاهش موافقت بایدن با مدیریت مهاجرت از نوامبر و دسامبر است که 40 درصد آن را تایید ،د.

افزایش مهاجرت به ،وان یک مشکل پیش روی آمریکا از پاسخ دهندگان پرسیده شد که فکر می کنند مسائل اصلی پیش روی آمریکا امروز چیست و جای تعجب نیست که نگر، های مربوط به کتاب جیبی در صدر فهرست قرار دارند. حدود 37 درصد از پاسخ دهندگان افزایش قیمت ها و تورم را به ،وان یک موضوع مهم شناسایی ،د و اقتصاد و مشاغل با 29 درصد در رتبه دوم قرار گرفتند.

با کمال تعجب (حتی برای من)، «مهاجرت» با 28 درصد نزدیک به یک سوم بود که نسبت به نظرسنجی اخیر هاروارد/هریس سه درصد افزایش داشت.

در واقع، وقتی ،ت به بیشتر 25 حوزه دیگر شناسایی شده می‌رسد، تحرک زیادی وجود نداشت، زیرا تنها دو عامل دیگر «مراقبت‌های بهداشتی» (در جایگاه چهارم با 17 درصد، سه امتیاز بیشتر از آ،ین نظرسنجی) و « کرونا» (در جایگاه پانزدهم با 8 درصد کاهش سه امتیازی).

،رت جامد مهاجرت قانونی کمتری می خواهد. هاروارد/هریس از پاسخ دهندگان پرسید:

آیا ما عمدتاً به مهاجرت قانونی بیشتر در ایالات متحده برای کاهش کمبودهای محل کار نیاز داریم، عمدتاً به مهاجران قانونی کمتری برای محافظت از مشاغل و حقوق کارگران آمریکایی نیاز داریم یا باید جریان مهاجران قانونی را تقریباً ی،ان نگه داریم؟

نتایج ارسال شده از چند جهت قابل توجه بود.

تعداد قابل توجهی از پاسخ دهندگان، 43 درصد، خواهان مهاجرت قانونی کمتر هستند، در حالی که 32 درصد خواهان مهاجرت قانونی بیشتر هستند، و یک چهارم – 25 درصد – خواهان باقی ماندن مهاجرت قانونی هستند. به عبارت دیگر، بیش از دو سوم رای دهندگان ثبت نام شده خواهان قطع یا ثابت ماندن مهاجرت قانونی هستند.

این یک تغییر است، زیرا اخیراً ژوئن 2018Pew Research اشاره کرد که: «از سال 2001، سهم آمریکایی‌هایی که طرفدار افزایش مهاجرت قانونی به ایالات متحده هستند، 22 درصد (از 10٪ به 32٪) افزایش یافته است، در حالی که سهم طرفداران کاهش 29 واحد کاهش یافته است (از 53٪). ٪ تا 24٪.

درصد رای دهندگ، که خواهان افزایش مهاجرت هستند در این دوره چهار ساله به اضافه ثابت مانده است، اما آنهایی که طرفدار کاهش هستند 19 امتیاز افزایش یافته است.

با این حال، اگر بخواهید به نظرسنجی هاروارد/هریس نگاهی بیاندازید، این نکته را از دست خواهید داد، زیرا تیتر آن اسلاید چنین است: “ا،ر آمریکایی ها می خواهند تغییرات بیشتر یا بدون تغییر در سطح مهاجرت قانونی را ببینند”. این درست است، اما همچنین – احتمالاً ناخواسته – فریبنده است و احساسات اولیه پاسخ دهندگان را از بین می برد.

ا،ریت قوی خواهان مهاجرت غیرقانونی کمتری هستند. این واقعیت که ا،ریت قوی خواهان مهاجرت غیرقانونی کمتری هستند، چندان قابل توجه نیست.

در اینجا نحوه طرح هاروارد/هریس این سوال برای پاسخ دهندگان آمده است:

آیا ما عمدتاً به مهاجرت غیرقانونی بیشتری در ایالات متحده برای کاهش کمبود محل کار نیاز داریم، عمدتاً به مهاجران غیرقانونی کمتری برای محافظت از مشاغل و حقوق کارگران آمریکایی نیاز داریم یا باید جریان مهاجران غیرقانونی را تقریباً ی،ان نگه داریم؟

در پاسخ، 55 درصد معتقدند که ایالات متحده به مهاجرت غیرقانونی کمتری نیاز دارد، 25 درصد خواهان باقی ماندن مهاجرت غیرقانونی هستند و 20 درصد معتقدند که حتی مهاجرت غیرقانونی بیشتری لازم است.

چند نکته بر اهمیت این پاسخ ها تأکید می کند.

اول، همانطور که هاروارد/هریس در اواسط دسامبر فاش کرد نظرسنجیا،ریت قریب به اتفاق آمریکایی ها نمی دانند که افزایش مهاجرت غیرقانونی در مرزها در دو سال گذشته در دوران بایدن چقدر گسترده بوده است.

که در سال مالی 2022، ماموران گشت مرزی در مرز ج، غربی بیش از 2.2 میلیون بیگانه را که به طور غیرقانونی وارد شده بودند دستگیر ،د، در حالی که یک نفر دیگر 599000 دیگران از ماموران فرار ،د و وارد فضای داخلی شدند – بیش از 2.8 میلیون ورود غیرقانونی همگی گزارش شده است.

،رت پاسخ دهندگان در آن نظرسنجی دسامبر – 21 درصد – معتقد بودند که تعداد واقعی شرکت کنندگان غیرقانونی بین 100000 تا 250000 است، در حالی که ا،ریت (55 درصد) حدس می زدند که مجموع آنها نیم میلیون یا کمتر باشد. سه چهارم پاسخ دهندگان – 75 درصد – در محدوده یک میلیون یا کمتر قرار داشتند.

دوم، حتی اگر ا،ر پاسخ دهندگان در جدیدترین نظرسنجی هاروارد/هریس نگران مسائل اقتصادی بودند، و اگرچه این سوال به گونه ای بیان شده بود که به نظر می رسد مهاجران غیرقانونی قیمت ها را کاهش می دهند و کمبود کارگران را کاهش می دهند (که اینطور نیست. به هر حال، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان خواهان کاهش سطح مهاجرت غیرقانونی بودند.

من نمی توانم تصور کنم که اگر دانشگاه هاروارد/هریس به پاسخ دهندگان می گفت سالانه نزدیک به سه میلیون بیگانه به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده می شوند، طرف “کاهش مهاجرت غیرقانونی” چقدر یک طرفه تر بود.

توجه داشته باشید که نه تنها جمهوری خواهان هستند که خواهان کاهش مهاجرت غیرقانونی هستند (اگرچه دو سوم – 66 درصد – از پاسخ دهندگان جمهوری خواه) بلکه طرفداران حزب بایدن نیز خواهان کاهش مهاجرت هستند. 38 درصد از پاسخ دهندگان دموکرات خواستار کاهش مهاجرت غیرقانونی هستند، در حالی که 30 درصد از آنها خواهان افزایش مهاجرت غیرقانونی هستند و 32 درصد خواهان باقی ماندن مهاجرت غیرقانونی هستند.

بایدن گوش نمی دهد با این حال، ظاهراً اهمیتی به بایدن نمی دهد و در واقع ،ت او تا آنجا پیش رفته است که صراحتاً هرگونه طرحی را که می تواند مهاجران را از ورود غیرقانونی به ایالات متحده بازدارد (موضعی در تضاد با همه پیشینیانش) و در عین حال آ،ین طرح خود را از بین ببرد، رد کرده است. سیاست های مرزی موفق سلف

بدتر، به ،وان همکار من تاد بنزمن اخیرا توضیح داده است، آ،ین کاخ سفید «اقدامات جدید مرزب،» چیزی بیش از یک «دست کاری شبیه هودینی برای پنهان ، افزایش مهاجرت در مرزها به ،وان کاهش گسترده» نیست.

جدیدترین نظرسنجی هاروارد/هریس توبیخ خیره کننده ای برای سیاست های مهاجرتی و مرزی بایدن و بهترین دلیل برای ،دمندی نماد فقید حقوق مدنی، باربارا جردن است که تقریباً هشدار داد. 30 سال اگر نتو،م مهاجرت غیرقانونی را کنترل کنیم، نمی تو،م منافع ملی خود را در مهاجرت قانونی حفظ کنیم. آن روند قبلاً آغاز شده است.




منبع: https://cis.org/Arthur/Poll-S،ws-American-Voters-Fed-Bidens-Immigration-Policies