دسته‌ها
اخبار

موجی از مخالفت با ممنوعیت ترانزیت پناهندگی بایدن


مردم گفته اند: ممنوعیت ترانزیت پناهندگی سیاست بدی در دوران ترامپ بود و اکنون نیز سیاست بدی است.

در 21 فوریه، ،ت بایدن اعلامیه ای درباره قو،ن پیشنهادی منتشر کرد که در آن جزئیات ممنوعیت ترانزیت پناهجویان برنامه ریزی شده را بیان می کرد. قانون پیشنهادی که نسخه جدیدی از سیاست دوران ترامپ است، پناهندگی را برای هر غیرمکزیکی که از مرز ج،ی ایالات متحده بین بنادر ورودی عبور می‌کند ممنوع می‌کند، مگر اینکه قبل از ورود به کشور دیگری درخواست پناهندگی داده باشد و رد شده باشد. .

همچنین لازم است که پناهجویان از قبل برای حضور در مرز وقت بگیرند. همه نشانه ها حاکی از آن است که این قرارها از طریق انجام خواهد شد CBP One، یک برنامه گوشی هوشمند پر زرق و برق که استفاده از آن برای برخی دشوار و برای برخی دیگر عملا غیرممکن است. در واقع، این قانون دسترسی به پناهندگی را برای بسیاری از آسیب پذیرترین افرادی که به دنبال امنیت در ایالات متحده هستند، از جمله افرادی که منابع و توانایی استفاده از سایر مسیرهای محدود موجود برای ورود به ایالات متحده را ندارند، قطع می کند.

،ت بایدن یک دوره 30 روزه اظهار نظر عمومی – نصف مدت زمان معمول – را باز کرد تا بداند مردم در مورد حکومت خود چه فکر می کنند. ج، زم، به احتمال زیاد عجله داشت زیرا ،ت می خواهد این ممنوعیت را قبل از برنامه ریزی برای پایان ،وان 42 در ماه مه اعمال کند. اگر چنین است، این حرکت سیاسی به نظر می رسد که برای جایگزینی یک سیاست مرزی مضحک با دیگری طراحی شده است.

در پاسخ به پیشنهاد ممنوعیت ترانزیت پناهندگی، ائتلافی متشکل از 38 سازمان مهاجرتی به رهبری شورای مهاجرت آمریکا، FWD.us و Welcome with Dignity به نیروهای خود پیوستند. هدف ما این بود که علیرغم ج، زم، کوتاه 30 روزه، ارسال نظرات مخالف ممنوعیت ترانزیت پناهندگی را برای عموم آسان کنیم. یک روز پس از باز شدن دوره نظر، noasylumban.us را راه اندازی کردیم، یک پورتال جایی که عموم مردم می توانستند نکات پیشنهادی را پیدا کنند و به راحتی نظرات خود را به ،ت ارائه دهند.

عموم وارد شد. در مجموع، افراد 32814 نظر از طریق پورتال به مدیریت ارسال ،د—بیش از 1000 نظر در روز. علاوه بر این، ما توانستیم 8474 نظر ارسال شده از طریق سایر وب سایت های طرفدار پناهندگی را ردیابی کنیم. این 79 درصد از کل نظرات ارسال شده به ،ت است.

این بدان م،است که حتی اگر هر اظهار نظری که از طریق منابع دیگر منتشر می شود به نفع ممنوعیت ترانزیت پناهندگی باشد، مخالفت قاطع مردم با این قانون همچنان آشکار خواهد بود.

اکنون که دوره نظرات به پایان رسیده است، ،ت موظف است این نظرات را بخواند و در ثبت فدرال پاسخ دهد. آنها باید به مسائل مطرح شده توسط نظر دهندگان رسیدگی کنند. در حالی که ما هنوز از ،ت انتظار داریم که ممنوعیت ترانزیت پناهندگی را صادر کند، می د،م که نظرات عمومی منجر به تغییراتی در سایر قو،ن عمومی در گذشته شده است.

فعلا منتظریم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و همچنان در چند جبهه با این قانون مخالفت می کنیم. و ما از عموم مردم نیز دعوت خواهیم کرد که دوباره به آن بپیوندند. ائتلاف سازمان‌هایی که از noasylumban.us حمایت مالی ،د، در حال برنامه‌ریزی یک روز ملی خوش آمدگویی در چند هفته آینده هستند، با گزینه‌هایی برای شرکت داشتن هم حضوری و هم آنلاین

این ممنوعیت ترانزیت پناهندگی پیشنهادی یک گام غم انگیز و خطرناک به عقب خواهد بود، اما ما به مبارزه با آن ادامه خواهیم داد. با حمایت قاطع عمومی، ما به این امر ادامه خواهیم داد هر ، ،ی که به دنبال امنیت به ایالات متحده می آید، شانس من،ی برای گرفتن پناهندگی دارد.

ثبت شده تحت: ،ت بایدن


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/04/06/opposition-to-biden-asylum-transit-ban/