دسته‌ها
اخبار

مهاجرت کاری ماما به عمان

توافقات برای موضوع ازدواج معمولاً مادی و در مواردی از جمله جهیزیه، شیربها، هزینه های ازدواج و …. امروزه برای کسانی که به دنبال مهاجرت و زندگی در کشورهای خارجی هستن سئوالات زیادی پیش میاد که در پی جوابی درست و کاربردی برای اونا هستن. یکی از این مجموعه سوالات مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق ازدواجه، که ممکنه مورد سوال بسیاری از متقاضیان مهاجرت باشه. اگه در مواردی درخواست ویزا رد بشه، متقاضیان مجاز به دریافت توضیحات از مقامات کنسولی نیستن.

در صورت ثبت شرکت با سرمایه خارجی، اقامت عمان با اعتبار یک ساله (به عنوان سرمایه‌گذار) به شما اعطا می‌شود. عمان کشوری بسیار امن است زیرا نرخ جرم و جنایت در این کشور، بسیار پایین است. به همین دلیل است که می‌توان گفت عمان کشوری مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان و زندگی خانوادگی است. اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت دائم عمان را دارید، مطمئنا امنیت از اولین اولویت‌های شماست. همچنین زنی که همسر عمانی وی فوت شده یا از او طلاق گرفته است در صورت داشتن شرایط ذکر شده و عدم ازدواج مجدد با فردی غیر عمانی می تواند تابعیت این کشور را دریافت نماید. از آن جا که ازدواج در عمان، موضوعی حساس و حقوقی است بهتر است حتما با وکیل ماهر به این امور مشاوره کنید و شرایط خود را با او در میان بگذارید.

  • درصورتی که قصد مهاجرت کاری به عمان را دارید، باید از طریق سیستم اسپانسرشیپی اقدام کنید.
  • شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • ولی در هر حال، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در عمان، بسیار سودآور و وسوسه‌انگیز است.
  • اما در نهایت باید عنوان کرد که مهاجرت به کشور عمان یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور عمان بوده که در نهایت می‌تواند برای شما اقامت موقت این کشور را فراهم آورد.
  • جالب است بدانید که فقط شهروندان بومی کشور عمان امکان تحصیل رایگان در این کشور را دارند و افرادی که موفق به دریافت ویزای پیوست به خانواده در عمان می‌شوند نیز مشمول این طرح نمی‌شوند‌‌.
  • عمان موقعیتی استراتژیک و مطلوب در منطقه دارد و سیاست آشتی‌جویانه و مبتنی بر همکاری‌های گسترده‌ای هم که در پیش گرفته، باعث شده به مدینه فاضله‌ای تبدیل شود که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

برای مهاجرت کاری به عمان باید در ابتدا کارفرمای عمانی ورود شما به عمان برای کار را تایید کند. با سلام، اگر مهاجرت کاری به عمان مدنظر شماست باید پیشنهاد کاری داشته باشید. بهترین گزینه برای شما سرمایه گذاری در یک کشور مطرح مانند اتریش است. بررسی هزینه های زندگی و امرار معاش از جمله موارد مهمی است که برای مهاجرت به عمان و یا هر مقصد دیگری باید در نظر داشته باشید. بدیهی است که نحوه زندگی هر شخص تعیین می کند که هزینه زندگی وی چگونه باشد.

درخواست مشاوره رایگان

شما برای دریافت ویزای کشور عمان باید به شرایط و موقعیت خود نگاه کرده و متناسب با فاکتورهایی که دارید، یکی از ویزاهای نام‌برده را انتخاب کرده و برای دریافت آن‌ها اقدام کنید. توجه داشته باشید که پروسه دریافت ویزای کشور عمان حدود ۲ تا ۱۲ ممکن است زمان ببرد و برای اینکه مدرک ویزای کشور عمان را دریافت کنید لازم است که به زبان عربی تسلط نسبی داشته باشید. از طرفی هزینه‌های زندگی در عمان نیز مقرون به صرفه‌تر از سایر کشورهای اروپایی و در حوزه عربستان است. امروزه زنان نیز در کشور عمان زندگی مطلوبی داشته و از موقعیت‌های مناسب شغلی و اجتماعی برخوردار می‌شوند.

مهاجرت به عمان

همان طور که در قسمت های قبلی مقاله ذکر کردیم، راه های متفاوتی برای اخذ پاسپورت و تابعیت کشور عمان بعد از مهاجرت به عمان وجود دارد. همچنین تحصیل در کشور عمان تنها زمانی منجر به اخذ تابعیت این کشور می شود که دانشجو پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های عمان، شروع به جستجوی کار در این کشور کند و پس از یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نماید. فرد متقاضی بعد از چندین سال کار کردن در این کشور،اگر شرایط لازم داشته باشد می تواند برای اقامت دائم و سپس اخذ تابعیت و پاسپورت کشور عمان درخواست دهد.

بسیاری از افراد فوق موفق برای مهاجرت به عمان از این نوع ویزا استفاده و از این طریق اقدام می کنند. این شخص در صورتی مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گیرد و واجد شرایط این امر باشد، می تواند برای شما در خصوص دریافت ویزا اقدام کند. این ویزا تنها شما کسانی می شود که قصد دارند در کشور عمان به اجرای کنسرت، اجرای تئاتر، شرکت در مسابقات ورزشی و… بپردازند. پس از دریافت ویزا مدت زمان اعتبار آن حدود 6 ماه می باشد و شخص متقاضی نهایتا می تواند سه ماه در کشور عمان زندگی کند و به فعالیت مورد نظر بپردازد. گذرنامه معتبر، گواهی سلامت پزشکی، چند قطعه عکس و مجوز رسمی از وزارت مرتبط با آثار و گروه های هنری از جمله مدارکی می باشند که جهت ویزای عمان از این طریق مورد نیاز می باشد.

در این قسمت در خصوص شرایط معادل سازی و ارزشیابی مدارک و مستندات افراد صحبت نمودیم. در این بخش یک نکته ی مهم حائز بیان می باشد در حال حاضر نیروهای کار خارجی نمیتوانند شهروندی یا پاسپورت کشور عمان را به دست بیاورند.اما امکان دریافت اقامت دائم کشور عمان برای ماماها و دیگر نیروهای کادر درمانی فراهم می باشد. از شما عزیزان دعوت می کنیم، در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان نیز با ما همراه باشید. قبل از پرداختن به بخش های اصلی و مهم این مقاله باید خدمت شما همراهن گرامی عرض نماییم که افراد مختلف بر اساس توانایی و روزمه ای که دارند، گزینه های مختلفی را برای موضوع مهاجرت به کشورهای خارجی، پیش روی خود دارند. توصیه ما به همه ی مخاطبین گرامی این می باشد که برای پیگیری امور مربو به مهاجرت خود از شیوه های مختلف، به تنهایی و بدون مشورت با گروه های متخصص و با تجربه اقدام ننمایید.

مهاجرت به عمان از طریق ثبت شرکت

عمان با داشتن نظام آموزشی نوپا و تلاش دولت جهت ارتقاء نظام آموزشی سبب شده که جوانان کشور با متدهای پیشرفته در سطح علمی بالا در جهان، مشغول به تحصیل باشند. عمان یک کشور بی واسطه در خلیج فارس است که دور از تنش و جنگ های خاورمیانه می باشد و همین امر سبب شده تا کشوری صلح طلب به حساب بیاید. © کپی‌رایت 1398، تمامی حقوق برای موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر محفوظ است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط شما بصورت تخصصی، با مشاورین ما در هلدینگ رهپویان در ارتباط باشید. جدای از نفت، کشاورزی و ماهیگیری نیز منابع درآمد بسیاری از مردم عمان به حساب می‌آید؛ و البته صنعت گردشگری عمان نیز در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته و توانسته به یکی از ارکان اقتصاد عمان تبدیل شود. ورزشکاران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی در سطح جهانی باشند.

عمان به ایران بسیار نزدیک است و از این رو پس از اخذ اقامت عمان، می‌توان به راحتی و با هزینه‌ی کم به ایران سفر کرد و در رفت و آمد بود. مثلاً در حال حاضر، بلیت پرواز رفت و برگشت از تهران به مسقط را با قیمتی کمتر از دو نیم میلیون تومان نیز می‌توان تهیه کرد، در حالی که مثلا قیمت بلیت رفت و برگشت از تهران به تورنتو، کمتر از 16 میلیون تومان نیست. بعلاوه، در این مطلب شما را با مزایای اخذ اقامت عمان و همچنین با شیوه‌های مهاجرت به عمان آشنا می‌سازیم. استقبال ایرانیان از اخذ اقامت عمان و مهاجرت به این کشور، دلایل مختلفی دارد که در این نوشتار، به این موضوع اشاره خواهیم کرد. جالب است بدانید تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور عمان، به عنوان یک شغل تمام‌وقت تلقی می‌شود.