دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط + هزینه

یکی از روش هایی که می توانید برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید، سرمایه گذاری است. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا با داشتن یک پیشنهاد کاری می‌توانند اقدام به اخذ مجوز کار در کانادا نمایند. یکی از مطمئن ترین روش های مهاجرت کاری به کانادا است که فردا از ابتدای ورود به کانادا می‌تواند درآمدزایی نماید. در برنامه مهاجرتی آتلانتیک پس از دریافت دعوتنامه شغلی باید طرحی به نام برنامه اسکان نیز به کارفرما ارائه داد. این مرحله به مهاجران کمک می‌کند تا مراحل استقرارشان با سادگی بیشتری انجام شده و تمام اطلاعات مورد نیاز را برای تطبیق یافتن با شرایط جدید زندگی به دست آورند.

پس از ازدواج، همسرتان از طریق ویزای ازدواج کانادا اسپانسرشیپی شما را به عهده گرفته و برایتان درخواست اقامت دائم می‌دهد و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. شرایط مربوط به اسپانسر کننده و اسپانسر شونده در این نوع ویزا را در بخش قبلی توضیح دادیم. اطلاعات جزیی‌تر را می‌توانید در صفحه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مطالعه کنید. با خرید کسب و کاری از پیش موجود در کانادا می‌توانید ویزای کار بگیرید و پس از ورود به کانادا و توسعه کسب و کار مورد نظر، بعد از مدتی واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید. خرید بیزینس در کانادا می‌تواند به صورت خرید یک شرکت یا خرید یک کسب و کار مانند رستوران یا مغازه باشد. این سیستم سریعترین و ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا محسوب می شود، اما به هیچ عنوان کسب امتیازات لازمه در آن آسان نیست.

  • روش هایی که برای مهاجرت کاری به کانادا بیشتر مورد توجه است شامل روش جاب آفر و اسکیل ورکر می باشد.
  • شما می‌توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کانادا تحصیل کنید.
  • انتخاب کشور برای مهاجرت یک موضوع کاملا شخصی ست و به علایق متقاضی ارتباط مستقیم دارد اما توصیه می شود که مطلب مقایسه کانادا و اروپا را مطالعه بفرمایید.
  • رشته تحصیلی مقطعی که گذراندید و رشته ای که می خواهید ادامه تحصیل در آن بدهید می بایست به هم ربط داشته باشند.

در اختیار داشتن تمکن مالی در این روش مهاجرتی کفایت می کند و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین در این رابطه نیست. چند مسیر مهاجرتی به کانادا وجود دارد که می توان آن ها را تا حدود زیادی بی نیاز از پرداخت هزینه های سنگین است و به همین دلیل می توان آن ها را در دسته مهاجرت های ارزان به کانادا قرار داد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که کانادا یکی از کشورهایی است که امکان مهاجرت از طریق استارت آپ را برای بسیاری از افراد فراهم کرده است.

وکیل یا مشاور مهاجرت کانادا را به چه دلیل انتخاب می کنیم؟

ما نماینده بیش از 70 مدرسه، 100 کالج، و 150 مدرسه در کانادا هستیم. این موضوع باعث می شود موکلین ما گستره وسیعی برای انتخاب رشته در اختیار داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه رشته و شهر مورد علاقه و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنند. فردی با سطح زبان خوب و متوسط تقریبا بین ۳ تا ۶ ماه و سطح زبان ضعیف حداقل یک سال باید وقت صرف­ کند تا به سطح مورد قبول دانشگاه ­های کانادا برسد. رسیدن به اقامت سریع و آسان برگ برنده کانادا در برابر کشورهای اروپایی و آمریکا است.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در استان های کانادا

البته باید توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است هزینه مهاجرت به کانادا در بازه‌های زمانی مختلف از نظر ریالی متغیر باشد. در حال حاضر کم هزینه ترین روش مهاجرت به کانادا، اکسپرس اینتری هست که لازمه امتیازتون محاسبه شود. دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی استانی شرایط مخصوص به خود را دارد که در این مقاله ما سعی کردیم که اشاره کوچکی به این روش داشته باشیم. بنابراین با مطالعه مقاله مربوط به روش های مهاجرتی استانی میتوانید با عملکرد این روش بیشتر اشنا شوید. اساس این برنامه، رتبه بندی متقاضیان بر اساس شایستگی و به صورت امتیاز دهی است.

برنامه PNP ساسکاچوان: آمادگی ارسال ۳۲۶ دعوت‌نامه مهاجرتی

بسته به شرایط و هدف خودتان می توانید از هر کدام از این برنامه ها بهره مند شوید. یک فرد با تجربه از تمامی موارد لازم از جمله مدارک مورد نیاز، مسیری که باید طی شود و چالش های مختلفی که ممکن است سر راه تان قرار بگیرد، آگاه است. حتما می دانید که طی کردن مسیرهای مهاجرت به کانادا هرگز کار ساده ای نیست.