دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا

تا اینجا با تمامی راه های مهاجرت به کانادا آشنا شدید و شرایط رفتن به کانادا از طریق هر یک از مسیرهای مهاجرتی را آموختید. هر یک از این روش های مهاجرتی قوانین مخصوص به خود دارند و با پیچیدگی های حقوقی منحصری همراه اند. به همین دلیل نقش موسسات مهاجرتی کانادا در راستای راهنمای مهاجرت به کانادا اهمیت می یابد. مسلما همه افراد نمی توانند تمامی مسائل حقوقی یک کشور را بیاموزند، بنابراین بهره گیری از دانش بهترین متخصصین راه حل مناسبی است.

  • هم شرایط خاص خود را برای پذیرش مهاجران از طریق کار و سرمایه‌گذاری دارند.
  • افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا می باشند می توانند بدون محدودیت زمانی وارد خاک این کشور شده و در هر مرتبه تا حداکثر 6 ماه در این کشور حضور داشته و اقامت نمایند.
  • افرادی که تصمیم دارند فرزندشان در کشور کانادا متولد شود لازم است هزینه تولد فرزند در کانادا را نیز در نظر داشته باشند.
  • اگر شرایط تحصیلی، زبان، سن و تجربه کاری داشته باشید و مشاوره درست دریافت کنید، مهاجرت به کانادا با این برنامه‌ها تقریبا آسان خواهد بود.
  • نکتهٔ مهم دیگر این است که بدون مدرک زبان معتبر، درخواست شما بررسی نخواهد شد.

برخی از متقاضیان به علت بی اطلاعی از روش‌های متنوع مهاجرتی، روشی را در نظر می‌گیرند که به هیچ وجه آنها را به مقصد نخواهد رساند. برای اطمینان از مسیر انتخابی و بررسی اینکه ایا شرایط لازم را دارید یا خیر، می‌توانید هر جا که زندگی می‌کنید، به سادگی از مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا استفاده کنید. یک جلسه مشاوره آنلاین با کارشناسان حرفه‌ای ای ویزا دید بسیار وسیعی درباه مسیری که در پیش دارید، ارائه می‌دهد و بسیاری از شک و شبه‌ها را از همان گام نخست رفع می‌کند. آیا می دانید در سال‌های اخیر کدام کشورها مهاجر پذیرترین کشورهای جهان بوده‌اند؟ احتمالا شما هم شنیده‌اید که کانادا جزو کشورهایی بوده است که مخصوصا پس از نخست وزیری جاستین ترودو آمار مهاجرت به آن افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که در اغلب سایت‌هایی که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کنند، حتما گزینه مشاوره مهاجرت به کانادا را هم مشاهده می‌کنید. روش های مهاجرت به کانادا از مهاجرت تحصیلی گرفته تا مهاجرت کاری، آنقدر تنوع دارد که افراد از سنین مختلف و با شرایط متفاوت می‌توانند برای آن اقدام کنند.

برای مهاجرت کاری به کانادا باید چه شرایطی داشته باشیم؟

اگر از تاریخ کسب آخرین مدرک تحصیلی شما تا زمان درخواست پذیرش مدت زمان کمتری گذشته باشد، شانس بیشتری برای مهاجرت کانادا از این طریق خواهید داشت. البته اگر دلیل موجهی برای گپ تحصیلی خود ارائه دهید، ممکن است بعضی دانشگاه‌ها از آن چشم پوشی کنند. در چنین مواردی با دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا کارتان آسان‌تر می‌شود. با توجه به تنوع مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی کانادا این کشور شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند برای تحصیل در مقاطع مختلف به آن مهاجرت کنند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا چیست؟

تنها در موارد خاص مانند مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری می‌توانید از ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ کنید و در اکثر شیوه‌ها اقامت اول به صورت موقت اعطا می‌شود. اما اقامت موقت راه را برای اخذ اقامت دائم هموار می‌کند و خود یک موفقیت بزرگ در میسر هدف شما محسوب می‌شود. شیوه‌های راه اندازی و علی الخصوص خرید بیزینس فعال پیچیدگی‌های قانونی خود را دارند و به راحتی منجر به اقامت دائم کانادا نمی‌شوند.

مدت زمان گرفتن کارت PR کانادا

در برنامه مهاجرت کاری فدرال افراد با تخصص‌های مختلف باید علاوه بر تسلط کافی به زبان انگلیسی، در زمینه تحصیلی خود به مدت 4 الی 6 سال تجربه کاری داشته باشند. به‌طور کلی شخصی با سن کمتر از 45 سال، با داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و سابقه کار در رشته تحصیلی خود می‌تواند از این روش برای مهاجرت اقدام کند. در روش اسکیل ورکر متقاضی باید طی دو مرحله نسبت به مهارت و تخصص خود سنجیده شود و در صورت کسب نمره 67 از 100 راهی مرحله دوم می شود. در مرحله دوم بر اساس امتیازی که کسب شده با دیگر متقاضیان سنجیده و انتخاب می شود.