دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت هزینه ها و شرایط ۲۰۲۲ باراد

با سلام، اگر در ابتدا برای تحصیل همسر در کانادا اقدام شود و سپس شما به عنوان همراه و برای کار تمام وقت به ایشان ملحق گردید بله می توان اقدام کرد. با سلام، اگر سابقه کارتون مرتبط با رشته تحصیلی بود با توجه به نمره زبان میشه برای کار اقدام کرد. دوست عزیز بابت تحصیل در کانادا حتی در دوره های کوآپ از آنجا که شما هزینه تحصیل را در زمان اخذ پذیرش پرداخت می کنید و نیاز هست که هزینه یکسال زندگی در کانادا رو به عنوان تمکن نشون بدید بنابراین باید پشتوانه مالی تون رو افزایش بدید. در دوره های کو آپ شما در خصوص برنامه ها کامپیوتری و آی تی آموزش می بینید . افرادی که تمایل به مهاجرت کانادا را دارند باید اصول اولیه مهاجرت را بدانند، همچنین با شرایط و قوانین مهاجرت به این کشور، نحوه گرفتن تابعیت، اقامت و روش های مهاجرت آشنا شوند. برای موفقیت در درخواست و تأیید مهاجرت کانادایی، مراحل زیادی را باید طی کرد.

برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید. پس به جز مدارک کلی، مدارک جزئی شما باید کمک کنند که قطعیت خروجتان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند. برای هر نوع ویزایی که برای مهاجرت به کانادا درخواست می‌دهید، اداره مهاجرت کانادا هزینه‌ای را بابت بررسی اپلیکیشن آن دریافت می‌کند که به آن Application Processing Fee می‌گویند.

  • چرا که ممکن است هزینه های فرد را افزایش و روند مهاجرتی وی را پیچیده تر کند.
  • داشتن این گواهی موجب سریع تر شدن پروسه ی دریافتاقامت دائم کانادامی شود.
  • برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای افراد ورزشکار یا هنرمندان چیره دست وجود دارد که می‌توانند در صورت منحصر به فرد بودن در هنر و ورزش خود، به کانادا راه پیدا کنند.
  • بنابراین، تعداد کل مهاجران ایرانی که با ویزاهای اقامت موقت مثل ویزای تحصیلی، به کانادا مهاجرت کرده‌اند بسیار بیشتر است.
  • همان طور که قبلا اشاره کردیم بعضی از این روش‌ها به صورت مستقیم و برخی دیگر به طور غیر مستقیم و پس از طی مراحلی شما را به اقامت دائم کانادا می‌رساند.

درست به دلیل اهمیت انتخاب شیوه مناسب و موفقیت در اخذ ویزای مربوط به آن است که توصیه می‌کنیم برای مشاوره اقامت کانادا حتما یک تیم قوی انتخاب کنید. روش دیگری که معمولا افراد برای مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری در خصوص آن کنجکاوند، ثبت شرکت در کاناداست. مگر اینکه فرد از روش کار شرکت برای مهاجرت اقدام کرده باشد و در راستای انجام امور مهاجرتی و سرمایه گذاری خود، شرکتی نیز به ثبت برساند. روش موسوم به کار شرکت توسط موسسه MIE ابداع شده است که می توان به عنوان یک روش جدید در برخی مواقع به کار گرفت. افراد دارای سابقه کسب و کار در ایران، می توانند کسب و کار خود را در کانادا راه اندازی کرده و اقامت دریافت کنند.

هزینه های زندگی و اقامت در کشور کانادا

برخی از مسیرهای مهاجرت در زیرگروه فدرال و برخی در زیر گروه استان ها قرار دارند. وجه مشترک همه این ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. وجه مشترک همه این‌ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. یکی از متداول ترین راههای مهاجرتی کانادا تحصیل در مراکز آموزشی کانادا سپس دریافت اقامت دائم کاناداست. تحصیل در این کشور راه مهاجرت به کانادا را بسیار هموار کرده و شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش می دهد.

خصوصیات آژانس مهاجرتی مناسب درکانادا چیست؟

اگر تصمیم دارید تا به کانادا مهاجرت کنید، می توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا که یکی از خدمات موسسه معتبر مهاجرتی تراست است، استفاده کنید. از برنامه های مورد توجه در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، برنامه تجربه کانادایی است که منجر به اخذ اقامت کانادا نیز می شود. در این روش فرد با خرید/راه اندازی یک کسب و کار واجد شرایط، ویزای کار دریافت می کند و می تواند همراه با خانواده اش به کانادا مهاجرت کند. در این مراحله درخواست ویزای استارت آپ و اخذ اقامت دائم خود و خانواده تان را به اداره مهاجرت کانادا ارسال می کنید. پاسخ درخواست ویزای استارتاپ کانادا پس از حدود ۱۲ تا ۱۶ ماه مشخص خواهد شد.

هر استان از کشور کانادا به جز استان کبک که سیستم مهاجرتی متفاوتی دارد، بنا به نیازمندی های خود شرایط ویژه ای برای پذیرش مهاجران خود را دارد. برای شرکت در این برنامه های مهاجرتی که البته جزو سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا هم هست، بهتر است از طریق همان اکسپرس اینتری اقدام کنید. جزئیات فراوانی در مهاجرت از طریق برنامه های استانی وجود دارد که یک وکیل متخصص و قانونی کانادا می تواند با توجه به مشخصات هر فرد بهترین روش مهاجرت را انتخاب نماید. دریافت اقامت و تابعیت از راه های مختلفی ممکن است که قوانین مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت از طریق هر کدام متفاوت می باشد. از انواع روش های مهاجرت به کانادا، امکان اخذ اقامت دائم پس از 3 سال و امکان اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا پس از 5 سال در صورت نداشتن جرم و همچنین انطباق پذیری با جامعه کانادا وجود خواهد داشت.

پس دقت داشته باشید که گول تبلیغات گسترده برخی شرکتها را نخورید و پروسه ویزا و مهاجرت به کانادا را فقط به وکیل یا مشاور رسمی کانادا بسپارید. این برنامه مهاجرتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند. لطفا در خصوص مهاجرت با روش سرمایه گذاری راهنمایی کنید از کجا باید شروع کنئم. خرید ملک در کانادا همواره یکی از مسیرهای پرطرفدار سرمایه گذاری در کانادا می باشد. خرید ملک در کانادا یک سرمایه گذاری بلند مدت و آینده نگر می باشد.

به نظر شما تیم مورد نظر برای دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگر یک روند پیچیده بوده و هر نکته ریز آن هم حائز اهمیت است. به همین دلیل شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا تنها فعالیت وکلا و مشاورینی را که مجوز دارند، قانونی می‌داند. اگر مشاوره مهاجرت به کانادا درست انجام نشود، متقاضی علاوه بر مشکلات قانونی، با انتخاب یک شیوه نامناسب در رسیدن به هدف خود شکست خواهد خورد.

شهرهای بزرگی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال، دارای درصد قابل توجهی از جمعیت مهاجر هستند. زندگی در این کشور، موقعیت خوبی است تا بدون نگرانی از وجود نژادپرستی، برای پیشرفت زندگی خود برنامه‌ریزی کنید. کانادا در اکثر بخش‌های تجاری خود، با کمبود نیروی کار ماهر و متخصص مواجه است. دولت برای جبران این کمبود، مهاجران بین‌المللی بیشتری را تشویق می‌کند تا در این کشور مستقر شوند؛ بنابراین فرصت‌های شغلی زیادی در بخش‌های تولید، خوراک، مراقبت‌های بهداشتی و… برای مهاجران وجود دارد. اگر بخواهیم در رابطه با درآمد در کانادا صحبت کنیم، باید بگوییم که نظام حقوق و دستمزد در کانادا، به طور کلی به نفع کارمندان و کارگران است.