دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی پارس رادین

به منظور مهاجرت به کانادا، ارائه نتایج از یکی از امتحان های آیلتس یا آزمون سلپیپ به منظور نشان دادن میزان مهارت در زبان انگلیسی، و ارائه نتایج از امتحان TEF برای ارائه میزان مهارت در زبان فرانسوی مورد نیاز است. از آنجایی که مهاجرت در ذات خود با دشواری هایی نیز همراه است، کاملاَ منطقی است که از مشاوره و راهنمایی افراد آگاه، صاحب نظر و باتجربه در امور مرتبط با مهاجرت استفاده شود. چرا که نه تنها از بروز برخی از اشتباهات احتمالی جلوگیری می شود، بلکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مهاجرت به کانادا نیز خواهد شد. توصیه می‌کنیم تا از راهنمایی ها و تجربه افراد متخصص و آگاه به امور مهاجرتی استفاده کنید.

  • برای مثال، برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا باید از طریق یکی از برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا اقدام کنید.
  • در کنار کسب امتیاز لازم، متقاضی می بایست تمکن مالی لازم را ارائه نماید.
  • ممکن است با انتخاب یک روش نامناسب، هزینه مهاجرت شما افزایش یابد.
  • ذکر این نکته ضروری است که اثبات برخورداری از توانایی مالی برای زندگی و مهاجرت به کانادا، تنها در برخی از شرایط و برای برخی از برنامه های مهاجرتی مورد نیاز است.

البته این پایه حقوق برای کارهای کژوال، کارآموزان، کارمندان بدون سابقه و پایین ترین رده‌های شغلی در نظر گرفته می‌شود. افراد با مدارک علمی بالاتر و سوابق شغلی درآمد های خیلی بیشتری نسبت به این رقم دریافت می‌کنند. در برنامه مهاجرتی آتلانتیک تمکن مالی مورد نیاز شما بر اساس تعداد اعضای خانواده‌تان (برای افراد متاهل) سنجیده می‌شود، حتی اگر این افراد شما را در مهاجرت به کانادا همراهی نکنند. از نقاط قوت این برنامه عدم نیاز آن به ارائه گردش حساب برای تمکن مالی و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به دیگر روش‌های مهاجرتي است.

ویزای استارتاپ (Start-Up Visa)

برای مهاجرت به کانادا می‌توانید پایتخت این کشور را انتخاب کنید. خیل عظیمی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کانادا در این شهر قرار گرفته‌اند. تمام کودکان در فاصله‌ی سنی 4 و 16 تا 18 سال، بسته به استان، مطابق با قانون مجبورند به مدرسه بروند.

بهترین خدمات وکیل مهاجرت منیتوبا

طبق قوانین مهاجرت به کانادا علاوه بر امکان داشتن درآمد دلاری ، می توانید به این طریق از امکان تحصیل رایگان فرزندان خود در مدارس کانادا بهره مند شوید. در واقع پیشنهاد ما به کسانی که میخواهند از طریق تحصیل فرزندشان در کانادا به اقامت دائم برسند، راه اندازی بیزنس است که ممکن است کم هزینه تر و سریع تر باشد. مهم ترین و محبوب ترین مسیرهای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های موجود در سیستمی با نام سیستم اکسپرس اینتری کانادا تعریف شده اند. به شکلی که افراد دارای مهارت و تجربه کاری مفید می توانند به راحتی و در یک مرحله، از طریق یکی از روش های اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. افرادی که قصد مهاجرت از این روش را دارند بایستی رزومه قوی در زمینه اشتغالی خود داشته باشند؛ این افراد می توانند از طریق دو طرح خود اشتغالی فدرال یا استانی به این کشور وارد شده و اخذ اقامت نمایند. زیرا این مسیر پیچیدگی های خاص خود را دارد و افرادی که دکترای حرفه ای دارند بر پرونده های پناهندگی در کانادا نظر خواهند داد.

افراد واجد شرایط مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی

دولت کانادا به منظور رشد اقتصادی این مناطق اقدام به استخدام نیروی کار ماهر و نیمه ماهر خارجی همچنین فارغ التحصیلان خارجی نموده است. متقاضیانی که در این دسته ها قرار می گیرند، می توانند تنها برای یکی از این برنامه ها اقدام نمایند. طبق برنامه مهاجرتی آتلانتیک متقاضی می بایست از یک کارفرما مورد تایید یک جاب آفر یا قرارداد کاری تمام وقت به مدت حداقل یک سال دریافت نماید. روش دیگر برای اخذ اقامت کاری کانادا، گرفتن پیشنهاد کار یا جاب آفر از کارفرمایی و اخذ ویزای جاب آفر کانادا است. برخی از مناطق و شهر های کانادا که نیاز جدی به نیروی کار دارند، لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند. در صورتی که شما در زمینه این مشاغل مورد نیاز، تخصص و سابقه کار داشته باشید، می توانید با کارفرمایان مصاحبه کنید و در صورت توافق پیشنهاد کار دریافت کنید.

همچنین، مدارکی که نشان دهنده توانایی مالی فرد متقاضی تحصیل در کانادا جهت پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی در این کشور باشد نیز، از دیگر شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. اگرچه امکان مهاجرت به کانادا برای هر شخصی بدون نیاز به وکیل نیز وجود دارد، اما به دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در فرآیند درخواست اقامت کانادا، استفاده از یک وکیل مهاجرتی می تواند بسیار کمک کننده باشد. یک وکیل مهاجرت به کانادا که از تجربه مهاجرتی قابل توجهی نیز برخوردار باشد، می تواند راه های اقامت کانادا را به صحیح ترین و به روز ترین شکل در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار دهد. همچنین، بسیاری از نکاتی که در قوانین مهاجرت به کانادا به صورت کتبی نوشته نشده است را می داند. کانادا در بسیاری از فرصت های شغلی با کمبود نیروی کار مواجه است؛ به طوری که قصد دارد تا سال 2024 سالانه 400 هزار متقاضی مهاجرت به کانادا را جذب کند.