دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال

خیلی متشکرم از راهنمایتون و بسیار متشکرم .مهم شرایط مالی هست که فعلا نمی تونم اقدام کنم. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. سلام بله در صورتیکه مدارک شما تایید شده و قابل معادل سازی با مدارک کانادایی باشد. تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو آتیه آفرینان محفوظ می باشد. برنامه اسپانسرشیپ خانواده، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد همسر، فرزندان، والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ تان را برای مهاجرت حمایت کنید.

در این مرحله از مراحل مهاجرت به کانادا می بایست هزینه لازم برای ویزا را پرداخت کنید و پس از آن وقت مصاحبه بگیرید و در نهایت ویزای خود را دریافت کنید. پس از اخذ ویزا به کانادا می روید و در ادامه برای اقامت دائم و اخذ پاسپورت اقدام خواهید کرد. قبل از هر چیزی برای ورود به کانادا به عنوان مهاجرت کاری باید شغلی پیدا کنید.

با برخورداری از حداقل یک سال سابقه کاری در کانادا می توانید برای شرکت در این برنامه مهاجرتی درخواست خود را ارائه دهید. در صورتی که دارای سابقه کار باشید و شرایط سنی، تحصیلی، تمکن مالی، زبان انگلیسی و … مناسب باشد با اقامت دائم وارد کانادا می شوید. به طور کلی اگر زیر 30 سال هستید و سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا ندارید ممکن است بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما، تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا باشد. اگرچه دولت کانادا همواره از سرمایه‌گذاری خارجی استقبال می‌کند؛ در حال حاضر هیچ گزینه مهاجرتی مناسبی برای خرید ملک در این کشور وجود ندارد. در نتیجه، متقاضیان نمی‌توانند خرید املاک مسکونی، تجاری یا صنعتی را اساس مهاجرت خود به کانادا قرار دهند.

  • در حدود ۱۰۰ روش مهاجرت به کانادا وجود دارد که منجر به اقامت دائم کانادا می‌شوند.
  • از برنامه های مورد توجه در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، برنامه تجربه کانادایی است که منجر به اخذ اقامت کانادا نیز می شود.
  • تیم پارس رادین از کارشناسان بسیار با تجربه و متخصص با 15 سال تجربه موفق در انجام صد ها پرونده مهاجرتی ، پذیرش و ویزای تحصیلی و همچنین ویزای کاری تشکیل شده است.
  • روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد.
  • متقاضی پیش از این درخواست مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی داده باشد اما واجد شرایط نبوده است و تقاضای او رد شده است.
  • بسته به شرایط و هدف خودتان می توانید از هر کدام از این برنامه ها بهره مند شوید.

این سیستم، معیارها و رتبه بندی خاص خودش را دارد و افراد علاقمند می بایست حداقل امتیاز لازم را برای ورود به این سیستم به عنوان یک فرد واجد شرایط کسب کنند. توجه داشته باشید که همه سرمایه‌گذاری‌ها منجر به اخذ اقامت دائم نمی‌شوند. ثبت شرکت و ایجاد کسب‌وکاری که در رونق اقتصادی این کشور سهیم باشد یکی از روش‌های دریافت اقامت است. برای اثبات این مورد باید یک گزارش 18 ماهه به دولت کانادا ارائه دهید. این در حالی است که خرید ملک کمکی به دریافت اقامت در این کشور نمی‌کند. دریافت اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص است.

پیشنهاد ویژه تراست به مدیران

در مرحله بعدی منتظر تاییدیه و پذیرش درخواست از طرف دانشگاه باشید. پس از دریافت تاییدیه پذیرش از طرف دانشگاه برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کنید. برای اخذ ویزا می بایست مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را به درستی به سفارت تحویل دهید. پس از بررسی ویزا و تایید آن می توانید برای رفتن به کانادا اقدام کنید. برای بررسی دقیق تر مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا پیشنهاد می کنیم مقاله فوق را مورد مطالعه قرار دهید. همچنین برنامه های مهاجرتی جدید نظیر اقامت کانادا از طریق تحصیل در حوزه استان های آتلانتیک، مسیر ویزای کار برای رانندگان تریلر و تحصیل در مدارس کانادا تنها برخی از مسیرهای متعدد مهاجرت به کانادا است.

هزینه های اقامت و زندگی در سرزمین سفید شمالی ( کانادا )

اما به چه کسانی این ویزا داده می شود؟ افرادی که قصد دارند در سه قالب توریست، محصل و همراه وارد این کشور شوند می توانند ویزای اقامت موقت دریافت کنند. همان طوری که گفتیم کانادا وسعت زیادی دارد، اما جمعیتی که در آن زندگی می کنند برابر یک پنجم جمعیتی است که در روسیه زندگی می کنند. از پر جمعیت ترین شهرهای کانادا می توان به تورنتو، مونترال و کلگری اشاره کرد.

موسسه مهاجرت کاری به کانادا

می بایست برای شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی که کانادا در نظر گرفته است اماده باشید. این قالب ها شامل شرکت از نوع سهامی، شرکت از نوع تعاونی، شرکت از نوع خصوصی و شرکت از نوع مشارکتی است. می بایست نامه حمایتی از یکی از سرمایه گذاران که مورد تایید کانادا هستند داشته باشید.

با توجه به شرایط شما امتیاز مربوط به خودتان را به دست می آورید. بدیهی است که هر چه امتیاز کسب شده بالاتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت اقامت دارید. بسته به این که هدف تان از مهاجرت به کانادا چیست و البته با توجه به شرایطی که دارید، مشخص می شود که کدام روش برایتان مناسب تر است. برای افراد مختلف با شرایط گوناگون، راه های زیادی وجود دارد که می توانند اقامت این کشور را بگیرند.