دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی

از دیگر شرایط لازم برای برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا داشتن دارایی خالص و همچنین ارائه مبلغی برای سرمایه گذاری در کسب و کار مورد نظر است که حداقل مبلغ آن ۱۰۰ هزار دلار کانادا است. با اخذ ویزای توریستی کاناداامکان درخواست ویزای تحصیلی یا ویزای کار را در خاک کانادا خواهید داشت. برای انتخاب مسیر توریستی دقت کنید که از قبل برنامه ریزی دقیقی برای ویزای مورد نظر انجام دهید تا پس از ورود به کانادا سر در گم نشوید. برای اقدام به مهاجرت به کانادا از این طریق، باید یکی از خویشاوندان درجه اول خانواده ی شما در کانادا مقیم باشند، که توانایی ارائه تعهد حمایت از شما را به دولت داشته باشند.

  • حواستان به اهمیت زبان باشد و بهتر است در همه مراحل، روی این موضوع تمرکز کرده و به تمرین بپردازید.
  • بسته به موقعیت شغلی مد نظر، مدارک تحصیلی مقاطع مختلف درخواست می‌شود.
  • یکی از ویژگی‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار، امکان دریافت اقامت دائم این کشور است.
  • با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید.
  • این فرم اطلاعات کلی شماست تا مشاوران تراست بهترین مسیر مهاجرتی را برایتان بررسی کنند.

بهتر است قبل از مهاجرت با قوانین این کشور در زمینه ازدواج آشنا شوید. ریسک مصادره اموال در این کشور در سال 2019 به عددی نزدیک به یک می‌رسد. در واقع این رقم نشان می‌دهد که افراد می‌توانند بدون احساس خطر درباره مصادره اموال خود در این کشور اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. همچنین به عنوان یک سرمایه‌گذاری باید بدانید که کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه کنترل فساد اقتصادی و اداری شناخته شده است. یکی دیگر از شرایط مهم این است که شخص با ارائه مدارکی اثبات کند که خود می‌تواند به مدت یک سال از عهده هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا برآید. بیشتر دانشگاه‌ها حداقل نمره 7 آیلتس را از درخواست‌کننده می‌پذیرند.

استارتاپ از راه های سرمایه گذاری در کانادا

یکی از مهم‌ترین خدمات تیم ای ویزا مشاوره برای مهاجرت به کانادا از نوع مهاجرت کاری است. شما به چند روش می‌توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید اما در تمامی روش‌ها باید از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا درخواست ویزا نمایید. برای مهاجرت تحصیلی رایگان، می بایست نخست به سایت دانشگاه مورد نظر در کشور کانادا بروید و شرایط و وضعیت پذیرش را متوجه شوید. و بعد از آن، مدارک واجب برای مهاجرت به کانادا را گردآوری نمایید و برای دانشگاه ارسال نمایید. افراد می‌توانند برای اپلای گروه نیروی متخصص فدرال، کبک یا برنامه‌های مهاجرتی استانی اقدام کنند.

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی در کانادا داشتن مدرک دیپلم 12 ساله به همراه مدرک آیلتس حداقل با نمره 6 و تمکن مالی لازم نیاز خواهد بود. دانشجویانی که سطح زبان آنها مناسب نیست نیز می توانند در کالج های کانادایی دوره زبان را بگذرانند. این مهاجران روش‌های متنوعی را برای دریافت اقامت کانادا انتخاب می‌کنند.

وکیل مهاجرت ایرانی استان منیتوبا

علاوه بر اینها دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث می‌شود مهاجرت به این کشور افزایش زیادی داشته باشد یکی از مهمترین دلایل این است که جمعیت کشور کانادا در مقایسه با وسعت آن بسیار پایین است و همین جمعیت اندک هم به سمت پیری می‌روند. بدیهی است که این اصلا به نفع کشوری که اقتصادی بسیار پویا دارد، نیست. این موضوع باعث شده است کانادا برای حفظ و پیشرفت هر چه بیشتر اقتصاد پویای خود از سیاست جذب مهاجران استقبال کند.

یکی از شایع‌ترین انواع روش‌های مهاجرت به این کشور، اخذ اقامت کاری است. گرفتن پیشنهاد کاری و داشتن آفر از سمت کارفرما می‌تواند شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را فراهم کند. شما باید ابتدا لیست مشاغل مورد نیاز این شهرها را مطالعه کنید و پس از داشتن شرایط لازم و کسب توافق، پیشنهاد رسمی دریافت کنید. کانادا کشوری است که سریع ترین راه های مهاجرتی را به متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه می دهد. اما بهترین راه مهاجرت به کانادا روشی است که بیشترین تطابق را با شرایط شما داشته باشد. هر روش مهاجرتی نیز مزایای خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد.

به این منظور کانادا دارای ارتباطی‌ تنگاتنگ با دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان می‌باشد. پناهندگی در کانادا را می توان یکی از روش های مهاجرت به کانادا دانست که با سختی های زیادی همراه است. یکی از راه هایی که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید، خرید بیزینس است. پس از انجام مراحل لازم و دریافت ویزا، شما می توانید برای اقامت دائم هم اقدام نمایید. خرید بیزنس می تواند در زیرمجموعه روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا استفاده گردد یا مانند ثبت شرکت باعث ویزای کاری گردد. سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا شامل روش های مهاجرتی اکسپرس اینتری، برنامه های استانی و خوداشتغالی می شود.

() مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید.