دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی

شما اگر برای دانشگاه مد نظرتون باشه به اکثر کشورهای اروپایی راحت می تونید مهاجرت کنید. دولت کانادا اعلام کرده که شهروندان افغانستان به همین دلیل می تونن در کانادا ادامه تحصیل بدهند. کانادا دارای امکانات عمومی بسیاری از کتابخانه تا پارک‌ها و مکان‌های تفریحی می‌باشد و از این امکانات تفریحی به خوبی نگهداری شده شهروندان کانادا در اوقات فراغت می‌توانند از آنها استفاده کنند و به سپری نمودن اوقات خودشان بپردازند. بر اساس نیاز به هر دسته در استان ها و ایالات این کشور یک طبقه بندی حرفه ای تحت عنوان NOC انجام داده است و بر اساس همین طبقه بندی از طریق FSW، نیروهای متخصص و ماهر مورد نیاز دولت فدرال را جذب می کند. هر انسانی با هر ملیت و قومیتی مانند درختی است که در خاک وطن خود ریشه دوانده و خارج سازی این ریشه از خاک و کاشت دوباره ی آن در خاک کشوری دیگر مستلزم متحمل شدن مشکلات و مصائب خاص خودش است.

  • ویزای مولتی که چند بار ورود است و با هر بار ورود می‌توانید به مدت 6 ماه در کانادا بمانید.
  • امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله، کم هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا را برای شما شرح داده باشیم.
  • در این نحوه گرفتن اقامت کانادا، در ابتدا به فرد خارجی اقامت موقت کانادا اعطا می شود و پس از 3 سال در صورتی که ازدواج پابرجا باشد شخص می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا اقدام نماید.
  • در سایر موارد همانند خواهر و برادر و افراد مذکور بالا اسپانسر می بایست در یکی از این استان ها زندگی کرده باشد.
  • هزینه این برنامه 1325 دلار کانادا است، که 825 دلار از آن هزینه پردازش و 500 دلار حق اقامت دائم می باشد.

این به این معنی می باشد که شخص متقاضی می بایست افسر مهاجرت را قانع کند که ازدواجش حقیقی بوده و تنها به دلیل گرفتن اقامت دائم کانادا، چنین درخواستی نکرده است. در این استان در وضعیتی که شش ماه از زمان زندگیتان درآن بگذرد، شما قسمتی ازمخارجی که سرمایه گذاری نموده اید را که در بردارنده مخارج های زندگی و راه اندازی کسب و کار می شود را پس می گیرید. جهت مهاجرت ازاین طریق شما میبایست حداقل آیلتس 5 داشته باشید و طرح کسب و کاری که می خواهید انجام دهید خیلی شبیه و نزدیک به شغلی باشد که در حال حاضر در حال انجام آن می باشید. می بایست مقدار دارایی مشخص را دارا باشید که این دارای می تواند به صورت مشترک با همسر قانونی شما باشد. در این راه اول با ویزای کار وارد می شوید و بعد از پیروزی درخواست اقامت دائم می دهید. بعضی از مهاجرین قبل از گرفتن جواز تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان دارد احتیاج به معاینات پزشکی یا بررسی سوء سابقه توسط پلیس داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به این کشور این است که شما می‌توانید رفاه اقتصادی خوبی را در کانادا تجربه کنید. این کشور دارای اقتصاد بسیار قوی است و موقعیت‌های شغلی جذابی را نیز به شما ارائه می‌دهد که مشغول شدن در این موقعیت‌های شغلی می‌تواند درآمد خوبی را برای شما داشته باشد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که داشتن رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان معتبر و سن مناسب باعث اخذ پذیرش تحصیلی می‌شود و اخذ پذیرش تحصیلی هم به معنای اخذ ویزای تحصیلی است. یک شیوه برای اخذ ویزا کاری کانادا این است که از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید. در این صورت باید هنگام درخواست برای ویزا مدرک LMIA (تاییده ارزیابی تاثیرگذاری بر بازار کار) ارائه دهید.

وضعیت تحصیل در کانادا

شما می توانید تا آخر اقامتتان در این کشور از بیمه درمانی مجانی بهره مند شوید، و چنانچه با خانواده خود مهاجرت کرده باشید، آنها می توانند از این خدمات بهره ببرند. مهاجرت یکی ازمسئله هایی می باشد که در حال حاضر خیلی از اشخاص جوامع گوناگون مطابق شرایط محیطی کشور خود نسبت به آن اقدام می نمایند. کار نیمه وقت در زمان تحصیل نمی تواند احتیاجات مالی شما را برآورده نماید. در حالتی که بخواهید در رشته ای تازه تحصیل نمایید می بایست بتوانید رابطه ی درست و منطقی ای در بین رشته قبلی و فعلی پیدا کنید و به دانشگاه بدهید. مخارج برای هر شخص متقاضی جهت دادن آگاهی بیومتریک خود بر روی 85 دلار کانادا فیکس شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

شرایط و ملزومات خاص خود را دارند؛ با این حال هر روشی را که برای مهاجرت به کانادا برمی گزینید می بایست از یک سری شرایط حداقل برخوردار باشید. الزامات اساسی برای مهاجرت به هر نقطه از دنیا شامل دانش زبانی کشور مقصد، شرایط تحصیلی، شرایط سنی و تمکن مالی می باشد. مهاجر پذیر بودن کانادا باعث شده بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای اقدام به تاسیس شرکت مهاجرتی کرده و افراد زیادی را فریب دهند.

شغل های کم مهارت برتر در کانادا

این کشور دارای معادن طبیعی بسیاری است که امکان سرمایه‌گذاری را برای افراد خارجی فراهم می‌کند. با این روش افراد می‌توانند علاوه بر سودآوری اقامت کانادا را نیز دریافت کنند. برای سرمایه‌گذاری در این کشور روش‌های مختلفی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خود اشتغالی و… وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که هر نوع سرمایه‌گذاری منجر به دریافت اقامت کانادا نمی‌شود. سرمایه گذاری در کانادا روش های بسیار متنوعی دارد و دولت با توجه به قوانین مهاجرت به کانادا از سرمایه گذاران و دارندگان ایده کسب و کار حمایت می کند.

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا کارشناسی ارشد در کانادا نیز نیاز به داشتن مدرک لیسانس، مدرک آیلتس بالای 6.5 به همراه گپ تحصیلی پایین و سن مناسب می باشد. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

مدرک دیگری که در انواع روش های مهاجرتی به کانادا به آن نیاز خواهد بود، گواهی تمکن مالی است. متقاضیان مهاجرت به کانادا باید ثابت کنند که توان مالی کافی برای زندگی در این کشور را در اختیار دارند. گواهی سلامت جسمانی و همچنین عدم سوءپیشنه نیز از دیگر مدارکی است که هر فرد بدون شک باید برای ورود به کانادا در اختیار داشته باشد. سابقه سفر به کشورهای حوزه شنگن و سایر کشورهای تراز اول جهان نیز می تواند در روند ورود به کانادا موثر باشد. ازآنجایی‌که کشور کانادا کمبود نیروی کار زیادی دارد، بخش زیادی از آن را از طریق مهاجران تأمین می‌کند. همین موضوع باعث شده تا شرایطی را برای دریافت اقامت دائم کانادا برای افراد متقاضی شغل فراهم کند.

برای تعداد سال ها تجربه کاری به صورت تمام وقت که حتما متناسب با آن مدرک معتبر ارائه شود. کانادا دارای دلار باارزشی‌ست و بخاطر هزینه‌ بالای مسکن مخصوصاً در مناطق محبوب این کشور، صنعت ملک و املاک در کانادا دارای قدرت بالایی است. مهاجرانی که در کشور خودشان نیز با هزینه بالای مسکن روبرو بودند، تحمل این شرایط برای آنها کمی آسان‌تر خواهد بود. بنابراین داشتن یک شغل پردرآمد در کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بیشترین امتیاز را برای کار و تحصیل در کانادا به خود اختصاص می دهد. کسب و کاری که راه اندازی میکنید می بایست نشأت گرفته از یک ایده ی جدید و خلاقانه بوده و در راستای حمایت از تجارت و اقتصاد کانادا مثمر ثمر باشد.

با این حال، مدت زمان گرفتن کارت PR کانادا برای بسیاری از متقاضیان ممکن است چندین ماه طول بکشد. بنابراین، ایده خوبی است که زمان زیادی را برای رسیدگی به درخواست کارت PR کانادا خود در نظر بگیرید. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند.