دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا از 0 تا 100️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی

راههای مهاجرت به کانادا، بهترین روش اقامت کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طرق مختلف در این مقاله به صورت کامل بررسی شده است. کانادا برای جذب سرمایه خارجی، نیروی کار متخصص و افراد خبره، مسیرهای مهاجرتی بسیار متنوعی را فراهم نموده است که افراد می توانند متناسب با سلیقه و شرایط خود یک مسیر را انتخاب نمایند. بعضی از راههای مهاجرت به کانادا نیز نظیر تحصیلی خود به تنهایی منجر به اخذ اقامت دائم نمی شوند و متقاضی می بایست پس از اتمام تحصیل خود، نوع ویزای خود را به دیگر ویزاهایی که این امکان را دارند، تغییر دهد. در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سوالی در مورد راههای مهاجرت به کانادا و انواع ویزای کانادا برای ایرانیان می توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور از مشاوره رایگان بهره مند گردید. مسلماً شما هنگامی که درخواست مهاجرت به کانادا را دارید می بایست برای مهاجرت شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از انواع روش های مهاجرت به کانادا، شرایطی خاص مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است.

  • در این روش متقاضی می بایست از یکی از شرکت های انکوباتور نامه حمایت دریافت نماید.
  • بدون بستن قرارداد برای هیچ کس کار نکنید، زیرا امکان دارد از شما سوء استفاده شود.
  • کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند.
  • سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا شامل روش های مهاجرتی اکسپرس اینتری، برنامه های استانی و خوداشتغالی می شود.

نکته مهم دیگر در موسسه ملک پور بهره گیری از دانش مشاورین و وکلای بین المللی متخصص است. برای مهاجرت به کانادا می توانید مستقیما با عضو رسمی سازمان ICCRC مشاوره داشته باشید و با اطمینان کامل قوانین به روز در پرونده شما به کار گرفته شود. علاوه بر این در روش های مختلف مهاجرتی که برای کشور کانادا وجود دارد، وکلای رسمی کشور کانادا در روند پرونده های موسسه MIE ناظر هستند و متقاضیان را همراهی می کنند. راه های مهاجرت به کانادا بسیار متنوع می باشند و به طبع هزینه مهاجرت به کانادا از هر روش با دیگری متفاوت می باشد. این هزینه ها شامل هزینه درخواست، تشکیل پرونده، سفارت، وکیل، ترجمه مدارک، هزینه های انگشت نگاری و هزینه ویزا، برای متقاضی و همراهان وی می باشد. در جدول زیر به هزینه های متنوع راه های اقامت کانادا اشاره شده است.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۲

حتما دقت داشته باشید که در صورتی که با یک موسسه مهاجرتی کار می کنید، قرارداد شما باید توسط مشاور قانونی مهاجرت صاحب امتیاز آن موسسه امضا شود و امضای افراد دیگر اعتباری نداشته و قابل پیگیری از مراجع قانونی نیست. تنها تفاوت آن با ویزای مولتیپل این است که از طریق سوپرویزا می توان با هر بار ورود حداکثر تا 5 سال در خاک کانادا سکونت کرد. برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان نیازی به داشتن جاب آفر یا سطح بالای زبان انگلیسی ندارید.

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

با سلام، با توجه به سن برای شما بهترین روش اقامت کانادا از راه تحصیل می باشد. سابقه کار شما برای پوشش گپ تحصیلی استفاده خواهد شد و با نامه کاری قابل انجام است و نیازی به سابقه کار نیست. برای ایشان از طریق کار نیز می توان اقدام کرد و باید مدرک زبان با نمره بالاتر از 7 ارائه نمایند تا حداقل امتیاز سیستم کاری کانادا را کسب نمایند.

کشور کانادا که انتخاب اکثر افراد متقاضی مهاجرت می باشد در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های مهاجرتی است و متقاضیان بسیاری دارد که هر یک باید با توجه به شرایط و رزومه خود برای انتخاب بهترین روش اقدام نمایند. علاقه مندان به تحصیل و کار در کانادا در سال 2023 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادتتماس بگیرند. اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور می‌تواند بهترین مسیر مهاجرت برای متقاضی را مشخص نماید و از بین روش های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و نو آفرینی بهترین روش که دارای ریسک پایین تری است انتخاب شود.

قبل از درخواست باید از یک کارفرمای کانادایی یک پیشنهاد کاری دریافت کنید. در باکس فهرست مطالب می توانید عناوین مهم در خصوص مقاله مهاجرت به کانادا را ببینید و در صورت نیاز بر روی آن ها کلیک کرده و یا آن ها را لمس کنید. اگر شما در کانادا فامیلی داشته باشید، گرفتن اقامت و مهاجرت به کانادا درسن بالا، برای شما خیلی آسان تر خواهد بود. طرح کارگران خارجی موقت به کارفرمایان کانادایی این فرصت را می دهد که در صورتی که هیچ کانادایی یا اشخاص با اقامت دائم جهت پرکردن این موقعیت وجود نداشته باشد، کارگران خارجی را استخدام کنند.