دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا، هزینه و شرایط بهترین روشهای مهاجرت کانادا با وکیل رسمی ویزا724

بعد از حدود دو ماه از ارسال اپلیکیشن فرم­ ها، نتایج پذیرش به افراد اعلام می­ شود که در صورت گرفتن پذیرش، هر فرد با توجه به معیارهای خود و نتایجی که از مراکز آموزشی دیگر می­ گیرد، آن را قبول یا رد می­ کند. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ – ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ تماس بگیرید یا فرم انتهای صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس بگیرند. همچنین برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، ملزم به ارائه رزومه تحصیل و ریزنمرات خود خواهند بود. اثبات اینکه ارزش دارایی قانونی شما و همسر‌تان دست‌کم مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کانادا است. مبلغ ۱.۲ میلیون دلار را در بنگاهی تأییدشده توسط دولت، برای ۵ سال و بدون سود سرمایه‌گذاری کنید.

  • شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • اگر تیم مشاوره دانش و آگاهی کافی از این موارد نداشته باشد، احتمال ریجکتی بسیار بالا خواهد بود.
  • برای اقوام و خویشاوندان خود مانند همسر، نامزد، والدین، فرزندان، پدربزرگ و مادر بزرگ و … اقدام کند که همان ویزای پیوست به خانواده در کانادا است.
  • افرادی که اقامت دائم کانادا دارند یا شهروند کانادایی هستند، از طریق اسپانسرشیپ میتوانند والدین خود یا همسر خود را اسپانسر کنند که آنها همه بتوانند به کانادا مهاجرت کنند.
  • برنامه اسکیل ترید یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر اساس فاکتورهایی مانند سابقه کار، میزان تحصیلات، مهارت زبان و سن و دیگر فاکتورها محاسبه می‌شود.

ازدواج با فردی که تبعه کانادایی دارد می‌تواند باعث اقامت شما در آن کشور شود. البته نباید برای مهاجرت دست به هر کاری بزنید و تن به ازدواج صوری دهید. ویژگی و شاخصه اصلی تورنتو را برج‌های بسیار بلند و آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده تشکیل می‌دهند.

پس اگر خودتان یا همسرتان واجد شرایط تحصیل در کانادا هستید این گزینه می تواند جایگزین خوبی برای دریافت ویزای کاری باشد. هر یک از روش های مختلف مهاجرت به کانادا به سطح خاصی از زبان انگلیسی نیاز دارند. در این قسمت به بررسی نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا می پردازیم. البته توجه داشته باشید که مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بر اساس سایر شرایط شما ممکن است تغییر کند. قوانین مهاجرت به کانادا به این صورت است که حتی در صورتیکه که بعد از دریافت اقامت دائم ، دولت کانادا متوجه جعلی بودن مدارک شما گردد، ممکن است شما را از کانادا اخراج نماید. متقاضیان مختلفی همواره در مورد امکان مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک از ما سوال می کنند!

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator :

به این موارد ذکر شده برای راه‌های مهاجرت به کانادا می‌توان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کارآفرینی، مهاجرت افراد خاص مانند هنرمندان و ورزشکاران و تولد فرزند در کانادا را اضافه کرد. تحصیل در کانادا یکی‌دیگر از ساده‌ترین راه های مهاجرت به کانادا می‌باشد. کانادا با داشتن دانشگاه‌های بسیار بزرگ، سالانه دانشجویان زیادی را پذیرش می‌کند. طبق آمار دریافت شده، سالانه حدود 120 هزار دانشجو برای اقامت به کانادا سفر می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب مهاجرت تحصیلی به کانادا در دانشگاه‌های بین‌المللی این کشور از جمله مونترال، پتیسن،تورنتو، وسترن، کالج تاکسون ریور،مک گیل، مک مستر، کالج بریمار و بادول به تحصیل بپردازید. این امکان با توجه به نوع و وسعت کسب و کار شما به صورت بالقوه وجود دارد.

دو راه اساسی جهت مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی

بسیاری از افراد علاقه دارند که از روش های کم هزینه مهاجرت خود را انجام دهند. می توان به طور کلی گفت که ارزانترین راه مهاجرت به کانادا می تواند روش کاری باشد. برای مثال روش اسکیل ورکر کانادا روشی بسیار کم هزینه است که از ابتدا شخص می تواند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کند. همچنین افرادی که می توانند بورسیه های تحصیلی دریافت کنند می توانند با کمترین هزینه به کشور کانادا مهاجرت کنند.

امتیاز بندی سطح زبان اول خارجی (انگلیسی یا فرانسه)

لطفا تو کانال تلگرام و اینستاگرام مجموعه عضو بشین و ویدوهای آموزش اخذ بورسیه تحصیلی رو مشاهده کنید. بله دوست عزیز در روش 200 هزار دلاری محدودیت مکانی برای سرمایه گذاری وجود ندارد. ایراد دیگر این روش این است که درخواست ها برای مهاجرت از این روش به حدی زیاد شده است که پروسه انجام کار ممکن است 2 تا 3 سال زمان ببرد.