دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان

محدوده سنی برای داشتن شغل در عمان بین 21 تا 60 سال است و شما باید به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید. شما برای مهاجرت به عمان از روش سرمایه گذاری باید نرخ مصادره اموال این کشور را نیز در نظر بگیرید. این نرخ در هر سال به وسیله بانک جهانی اعلام می شود و عددی بین 1 تا 7 را نشان می دهد. در صورتی که نرخ مصادره اموال در هر کشور یک باشد، یعنی این کشور محل مناسبی برای سرمایه گذاری است و از اموال شما از امنیت کامل برخوردار است و هرچه این عدد به 7 نزدیک تر شود ریسک بیشتری شامل اموال شما خواهد شد. آمارها حاکی از آن است که نرخ مصادره اموال در کشور عمان از 2 به 3 رسیده است. پس، با رعایت این شرایط، اشخاص می توانند ویزای عمان را از طریق کار و پیشنهاد شغلی دریافت کنند.

نیزوا نیز یکی از بهترین شهرهای کشور عمان است که تنها ۲ ساعت فاصله زمانی تا مسقط دارد. جالب است بدانید که نیزوا نیز محبوبیت ویژه‌ای بین گردشگران، توریستان و حتی افراد مهاجر دارد. این شهر در قرن‌های ششم و هفتم به عنوان پایتخت عمان شناخته شده بود. توجه داشته باشید که کلیه هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل و … خانوادتان در عمان به عهده خود شما می باشد و دولت عمان از خانواده شما حمایت مالی، تحصیلی و … نخواهد داشت. کارفرمایان عمانی، هیچ تعهدی مبنی بر کار با شما پس از پایان قرارداد کاری با شما ندارند. این عبارت به این معنی است که تضمینی برای استخدام دوباره شما توسط کارفرماهای عمانی بعد از پایان تاریخ قرارداد کاری وجود ندارد و شاید ممکن باشد بعد از پایان قرارداد کاری خود دنبال فرصت شغلی تازه ای باشید.

در این باره می توانید با کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره شده و از تجربیات و تخصص ایشان استفاده نمایید. گروه الست گروپ سالیان سال است که در انواع شیوه های مهاجرتی به کشورهای مختلف فعالیت داشته و دارای سابقه ی درخشانی می باشند. آن چه در این قسمت مهم می باشد، اصل بودن مدارک و مستندات مورد نظر می باشد و در اصل در این فرآیند و مرحله، اصالت مدارک تحصیلی و سوابق کاری فرد متقاضی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. آزمونی که قرار است، در این جا برای شما معرفی نماییم دارای عنوان آزمون پرومتریک می باشد که شرط معادل سازی و اجازه کار به فرد ماما و دیگر نیروهای کادر درمان برای فعالیت در کشور عمان، قبول شدن در آزمون پرومتریک می باشد. این سه مرحله که در بالا به ان ها اشاره داشتیم باید توسط همه ی افراد متقاضی کادر بهداشت و درمان انجام شود تا بتوانند اجازه کار در کشور عمان را دریافت کنند. یکی از عوامل مؤثر بر مهاجرت هزینه زندگی در هر کشوری است، بنابراین برای تصمیم‌گیری بهتر باید هزینه زندگی در عمان را بررسی کنیم.

  • اگر قصد مهاجرت به عمان را دارید و نمی دانید چه روشی برای شما بهتر است، همین حالا با مشاوران گروه مهاجرتی اپلای من، تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و رایگان آنها بهره مند شوید.
  • تحصیل در این مقطع، به زبان انگلیسی خواهد بود که برای دانشجویانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، چند واحد ترمی پیش نیاز زبان انگلیسی اضافه می کند.
  • شما عزیزان در حال مطالعه ی متنی کاربردی در خصوص مهاجرت کاری ماما به عمان می باشید.
  • ویزای عمان برای شهروندان ایرانی به‌صورت ویزای توریستی، ویزای تجاری و ویزای ترانزیت صادر می‌شود.

تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت‌وبرگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می‌دهند. یکی دیگر از این شرایط حضور 18 ماهه فرد در بازه سه ساله در این کشور است. هر تغییر و کم و کاستی در این بخش باعث خواهد شد تا فرد اقامت یک‌ساله و یا سه ساله خود را از دست بدهد. اغلب ایرانیانی که برای سرمایه‌گذاری به عمان مهاجرت کرده‌اند، وضع مالی آن‌چنان عجیب‌وغریبی نداشته‌اند؛ پس شما هم می‌توانید با روش سرمایه‌گذاری به این کشور نقل‌مکان کنید. شرایط پذیرش برای تحصیل در دانشگاه‌های عمان در مقطع ارشد، کمی پیچیده‌تر از مقطع کارشناسی است.

مهاجرت به عمان از طریق کار:

ورزشکاران برای مهاجرت به این کشور درحال‌توسعه، باید از طریق دریافت دعوت‌نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی اقدام کنند. با اخذ ویزای کار ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می‌توانند در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. موضوع مهمی که ورزشکاران باید در انتخاب مقصد مهاجرتی خود در نظر بگیرند، موضوع زبان اصلی آن کشور است.

کشور عمان، جزء 10 کشور امن جهان برای سفر و زندگی در سال 2019 شناخته شده است. همان گونه که مشاهده فرمودید در آغاز همین مقاله و در بخش های مختلف آن با این گروه مشاوره ی مهاجرتی را به شما عزیزان معرفی و مراجعه به این تیم با تجربه را پیشنهاد دادیم. میزان حقوق ماماها و نیروهای کادر درمان در کشور عمان بین 1000 ریال تا 1600 ریال کشور عمان میباشد که با توجه به میزان حقوقی دریافتی ایشان، شغل آن ها جزء مشاغل مناسب کشور عمان به حساب می آید.

لازم به ذکر است کشور عمان یکی از برترین­های صلح جهانی بعد از کشورهایی همچون آمریکا و روسیه می باشد که در جایگاه ۷۰ام جهان قرار دارد. در قسمت قبل از مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان در خصوص مدرک زبان خارجه ای که در این برنامه مهاجرتی مورد نیاز می باشد، صحبت نمودیم. در این بخش از نوشتار خود بنا داریم میزان حقوقی که این افراد بعد از اخذ ویزای کاری کشور عمان دریافت می کنند، را برای شما تشریح نماییم. با توجه به سیاست های کشور عمان که باعث رشد و توسعه ی این کشور گردیده است، موقیت های کاری متعددی فراهم آمده است که این موقعیت ها، نیاز به نیروی کار را در عمان افزایش داده است. از این رو افراد زیادی به قصد دریافت موقعیت کاری مناسب به کشور عمان، مهاجرت میکنند. با توجه به نرخ بیکاری کشور عمان که روندی نزولی را طی میکند، میتوان گفت که سیاست های عمان در رابطه با موقعیت کاری بسیار جواب داده است به طوری که گویا با آن مقابله نموده است.

ویزای ترانزیت جاده ای عمان

مسقط پایتخت عمان است و در لیست شهرهای پر جمعیت این کشور قرار دارد، این شهر در بخش جنوبی این کشور قرار دارد؛ به‌طور کلی یکی از جالب‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. این شهر زیبا دارای صخره‌های درشت و درخشنده بوده که غالباً از هم جدا هستند. پوشش‌های نباتی این شهر زیبا چشم‌ها را خیره می‌کند؛ این‌طور که شواهد نشان می‌دهد این شهر از نظر تاریخی قدمت زیادی دارد و دارای بندری خلیجی و مدور شکل است. به طور کلی دریافت پذیرش تحصیلی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در عمان بسیار ساده تر از پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری است. برای این که بتوانید در مقطع دکتری در دانشگاه های عمان تحصیل کنید می بایست دارای یک رزومه قوی باشید و همچنین معدل شما در سایر مقاطع تحصیلی نیز بالا باشد. در صورتی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی این کشور نشوید به طور متوسط ترمی ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار را بسته به دانشگاه و رشته باید برای تحصیل خود در نظر بگیرید.

زوجین باید 14 روز قبل از ازدواج رسمی خود در کشور عمان حضور داشته باشند. فرد متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج باید 6 ماه مداوم و یا 8 ماه غیر مداوم در طول یک سال در کشور عمان حضور داشته باشد. HSBC بانک بین‌المللی است که به اتباع خارجی برای خرید ملک در عمان وام می‌دهد.

این افراد برای این که به کشور عمان مهاجرت کاری داشته باشند، لازم است، در ابتدا با یکی از بیمارستان ها و یا کلینیک های کشور عمان یک قرارداد کاری ببندند. لاتاری گرین کارت آمریکا برنامه ای است که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار شده و طبق این برنامه افراد مختلف از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند. در لاتاری گرین کارت هر ساله 5500 نفر از ایران انتخاب شده و میتوانند برای مهاجرت به آمریکا اقدام نمایند. موسسه برتر مهاجر با داشتن کادری متخصص و وکلای مهاجرتی این افتخار را دارد که در انجام کلیه امور مربوط به لاتاری گرین کارت از مرحله ثبت نام تا دریافت اقامت دائم همراه شما باشد. اخذ ویزا جهت مهاجرت به عمان، مرحله‌ای از مهاجرت به این کشور است.