دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان برتر مهاجر

برای افر عمان چون به صورت مقطعی و محدود ارائه میشه باید منتظر باشید تا ببینید مرحله بعدی شغلتون توی لیست مورد نیاز عمان هست یا خیر. نرخ بیکاری در این کشور کم است و همین موضوع باعث شده است تا امکان مشغول شدن به شغل مورد علاقه برای هر فرد در آن وجود داشته باشد. تأییدیه و اعتبار برای تمدید ویزا امر مهمیه، برای یک تمدید ویزا برای ادامه تحصیل نیاز به یک نامه از موسسه آموزشی هست که نشون بده ویزا قابل تمدیده.

  • اثبات صوری نبودن ازدواج و وجود علاقه دو طرف، داشتن تملک مالی از طرف شوهر عمانی، زندگی به مدت حداقل 10 سال در عمان، داشتن فرزند پسر و خوش نامی زوجین از دیگر شرایط کسب ویزای اقامت دائم است.
  • کروه حقوقی رضا عبدالمحمد همراه شما در تمامی ضمینه های وکالت تمامی راهنمایی های لازم را انجام خواهد داد.
  • هنگامی که شما ویزای تحصیلی کشور عمان را دریافت کردید به صورت عادی اجازه کار کردن نخواهید داشت البته در صورت لزوم می توانید با مکاتبه با دانشگاه مربوطه اجازه کار را از دانشگاه­های عمان کسب نمایید.

برای دریافت جاب افر باید اطلاعات دیگه ای مثل سن مدرک تحصیلی سابقه کار به همراه بیمه و… بررسی بشه . مایل بودین فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن راهنماییتون کنند. برای مهاجرت به کشور عمان می‌توان از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و ازدواج اقدام کرد. ولی از طریق تولد به فرزند و والدین او اقامت داده نمی‌شود مگر اینکه یکی از والدین تابعیت عمانی داشته باشند. از سوی دیگر اخذ پاسپورت و تابعیت کشور عمان اصلا کار ساده‌ای نیست و در واقع می‌توان گفت که اخذ پاسپورت عمان امری غیرممکن به نظر می‌رسد. لذا بهتر است قبل از هرگونه اقدام و تصمیم گیری برای مهاجرت عمان با وکلای معتمد و مجرب در این زمینه مشورت کنید.

دریافت ویزای کار برای مهاجرت به عمان

پیش از این و در بخش گذشته از متن مهاجرت کاری ماما به عمان در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت اقامت دائم کشور عمان از طریق مهاجرت کاری ماماها به این کشور صحبت نمودیم. در این قسمت از متن خود قرار است، موضوع مهم همراه نمودن اعضای خانواده ( همسر و فرزندان شخص متقاضی) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست داریم در این قسمت نیز با ما همراه باشید. ایشان قادر هستند، بهترین مشاوره ها را به شما مخاطبین عزیز و دیگر افراد مراجعه کننده ارائه نمایند. پس از سال‌ها کار در این کشور، متقاضی می‌تواند برای اقامت دائم اقدام کند و سپس برای تابعیت و گذرنامه عمانی درخواست دهد. در مورد شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در سلطنت عمان، باید توجه داشت که عمان از شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار بوده و به نظر می‌رسد مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

ثبت شرکت در عمان

پیشنهاد میکنم فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنن. برای شرایط افر مورد های دیگه مثل سنتون ، رشته تحصیلیتون و سابقه بیمتون هم نیاز هست. اگر سنتون زیر 40 سال هست فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسا باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنند.

افرادی که مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق پناهندگی را به عنوان روشی برای مهاجرت در نظر می گیرندمی بایست در نظر داشته باشند که از لحاظ حقوقی وضعیت مساعدی در کشور وارد شده را نخواهند داشت. موقعیت جغرافیایی عمان و قرار داشتن در مسیر دو اقیانوس، موقعیت تجاری بسیار خوبی برای این کشور ایجاد کرده است. این قضیه سبب شده است که تاجران زیادی برای توسعه کار خود به این کشور بیایند. این کشور در زمینه های نفتی و گردشگری زمینه های فعالیت بسیاری دارد و می تواند برای سرمایه گذاری نقطه بسیار مثبتی باشد. نوع حکومت کشور عمان به گونه ایست که پارلمان در این کشور نقش اندکی در قانون گذاری و بازرسی دارد.

مهاجرت به عمان از طریق ثبت شرکت

شما در صورتی ‌که بتوانید یک موقعیت شغلی در این کشور را اخذ کنید، می‌توانید از این طریق ویزای کار دریافت کرده و سپس مهاجرت ب عمان را تجربه کنید. البته باید یادآور شد که دریافت موقعیت شغلی در این کشور خود دارای شرایط و قوانینی است که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین شرایط مهاجرت به کشور عمان از طریق کار این است که از سوی یک کارفرمای عمانی پیشنهاد کاری دریافت کنید. در مطالب فوق آموختیم که عمان کجاست و زندگی در مسقط چگونه می باشد و برای مهاجرت به عمان از چه طریق می توان اقدام کرد. همچنین تمامی روش های مهاجرت به عمان را به صورت جداگانه مورد بررسی علمی قرار داریم و بررسی نمودیم که کدام روش ها منجر به اخذ اقامت و در نهایت دریافت تابعیت عمان می شوند.

تنها در صورت دعوتنامه است که می‌توانید درخواست ویزای کار به این کشور را داشته باشید. برای اخذ ویزای کار عمان نیز باید مدارک خود را به یک کارفرما ایمیل کنید، تا اثباتی برای سابقه شما محسوب شود. اگر قصد دارید پیشنهادی شغلی ارسال کنید، بهتر است از طریق اداره کار یا پلیس کشور اقدام به این امر کنید. برای اقدام در زمینه مهاجرت به عمان از طریق کار، باید دقت کنید که شرکت های عمان، مردم بومی خود را در اولویت کار قرار می‌دهند و در صورت نبود نیرو از کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

عمان به دلیل اینکه قصد دارد وابستگی خود به درآمدهای نفتی را کاهش دهد، از ثبت شرکت برای ایرانیان و دیگر افراد خارجی، با مالکیت 100% آنها استقبال می‌کند، اما با این حال اقامت دائم و شهروندی نمی‌دهد. کسانی که تمایل دارند برای لیسانس ویزای تحصیلی بگیرند، علاوه بر نمره آیلتس باید مدرک دیپلم 12 ساله متوسطه یا فنی را ارائه دهند و هم‌چنین افراد متقاضی ویزای دکترا باید دارای مقالات معتبر در ISI باشند. ثروتمند بودن کشور عمان، نرخ تولید ناخالص سالانه 3.7% داشتن ارز ملی با ارزش و تورم صفر در این کشور شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان را فراهم آورده است.