دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه

در این صورت، به میلیونر ترکیه تبدیل می‌شوید و دیگر جای هیچ نگرانی نیست. شاید در ابتدا تصور کنید که تاسیس شرکت و سرمایه‌گذاری فرق چندانی با کارآفرینی و تاسیس یک شرکت استارت آپی نداشته باشد. شرکت‌های استارت‌آپی و کارآفرینی عملی‌تر، بهتر و موثرتر از شرکت‌های معمولی و سرمایه‌گذاری عمل می‌کنند. اگر بتوانید چنین شرکتی در کشور ترکیه (یا هر کشور دیگری) تاسیس کنید، آینده‌ای بزرگ و درخشان را برای خود رقم خواهید زد. ترکیه در حال حاضر از بهترین دانشگاه‌های معتبر بهره می‌برد که همگی طبق استاندارد‌های بین‌المللی اروپا به دانشجویان تدریس می‌کنند. این دانشگاه‌ها شرایط ورود سفت و سختی دارند و برای دانشجویان مستحق و شایسته، بورسیه‌های مختلفی تعیین می‌کنند.

  • همچنین قیمت آپارتمان در یک مجتمع مسکونی با ملک یک خانه شخصی یا ویلا متفاوت است.
  • در این روش حق کار کردن در این کشور را ندارید، با این حال در صورتی که بتوانید کار مناسبی پیدا کنید، امکان دریافت ویزای کاری و مجوز کار را نیز خواهید داشت.
  • یکی از شهر های چند هزار ساله در منطقه آناتولی شرقی، شهر مالاتیا می باشد.
  • دولت این کشور ویزاهای مختلفی را برای افراد علاقه‌مند ایجاد کرده است تا داوطلبان بتوانند با توجه به مشخصات‌شان یکی از این ویزاها را انتخاب کنند.

از جمله این ویژگی‌ها به خصوص برای شهروندان ایرانی می‌توان به رواج داشتن دین اسلام در میان مردم ترکیه و شباهت سبک زندگی آن‌ها به ایرانیان اشاره کرد. مهاجرت به ترکیه شرایط و قوانین زیادی دارد و با انواع ویزاها امکانپذیر است. در این مطلب آرال گام قصد داریم تا به بررسی تمام جنبه‌های مهاجرتی مثل زندگی، کار و تحصیل در ترکیه بپردازیم. برای اخذ این نوع کارت شما باید از طریق یکی از روش های سرمایه گذاری در ترکیه و یا دریافت اقامت توریستی ترکیه به این کشور سفر کرده باشید. در صورتی که شما از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت به ترکیه وارد شده باشید، می توانید با ارائه مدارک لازم جهت گرفتن کیملیک ترکیه اقدامات لازم را انجام دهید.

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت به ترکیه

ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اخذ اقامت ترکیه با اجاره خانه را مطالعه نمایید. در سال ۲۰۲۲ با خرید تسهیلات به قیمت تا ۷۵۰۰۰ دلار در شهرهای کوچک نیز می‌توانید مهاجرت به ترکیه را انجام دهید و اجازه اقامت توریستی را که ۲ سال زمان دارد، دریافت کنید. با این حال، این نوع از اقامت حق شهروندی ترکیه را به شما نمی‌دهد. طبق قانون کلی ترکیه شما برای اخذ شهروندی باید ۵ سال در این کشور زندگی کرده تا بتوانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج

توجه داشته باشید که هم دانشگاه دولتی و هم دانشگاه خصوصی می توانند تصمیم به اخذ شهریه کم تر بگیرند. به همین منظور بررسی وب سایت رسمی دانشگاه بهترین گزینه برای اطلاع از میزان شهریه می باشد. در قانون ازدواج در ترکیه ، ازدواج با یک کودک زیر سن مجاز ازدواج، کودک آزاری محسوب شده و مجازاتی از قبیل زندان دارد. در صورتی که خارجی اجازه اقامت را نداشته باشد، باید به کنسولگری مربوطه ترکیه از کشور اقامت مراجعه کند. پروسه اقامت جدای از ویزای کار می باشد به همین دلیل برای درخواست ویزای کار شما باید یک پروسه جدا در نظر بگیرید. علاقه مند هستم به ترکیه مهاجرت کنم با توجه به اینکه درآمد یورویی از آلمان دارم.

چرا که این شهرها دارای مردمی بسیار با فرهنگ و دوست داشتنی، آب و هوای معتدل، سواحل و تفریحگاه‌های زیبا و بافت شهریِ تاریخیِ جذاب هستند. قبل از اینکه وارد بحث فرهنگ این کشورِ دموکراتیک شویم، لازم است بدانیم که مردم ترکیه بسیار خونگرم، مهربان و مهمان پذیر می‌باشند و مشترکات فرهنگی زیادی با مردم ایران دارند. ترکیه فرهنگ بسیار متنوعی دارد و علت آن مهاجرت‌های فراوان و تهاجم‌هایی است که در طی صده های اخیر به این کشور رخ داده است.

اگر سرمایه‌ی قابل توجهی دارید، می‌توانید خرید ملک را انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید از طریق آژانس‌های مهاجرتی جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید، از این نکته مطمئن شوید که در صورت اخذ بورسیه، چه مقدار از مبلغ آن به عنوان پورسانت آژانس کم خواهد شد. معمولا آژانس‌های مهاجرتی برای اخذ بورسیه و پذیرش با اساتید دانشگاه‌ها وارد مکاتبه می‌شوند. اما اگر مدارک خوبی دارید و بهترین معدل را از بهترین دانشگاه از آن خود کرده‌اید، می‌توانید به تنهایی و صرفا با ارسال مدارک در بازه‌ی زمانی مشخص، از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و کامل‌تر، حتما به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه و اطلاعات مربوط به نحوه‌ی اپلای در آن را بخوانید. در این مطلب از مجموعه مهاجرتی بالدانو سعی کردیم مهم‌ترین شرایط مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم تا با آمادگی بیشتری برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن اقدام کنید.

این مجوز اقامت ترکیه برای گردشگران، بازرگانان، صاحبان یا مستاجران املاک و مستغلات، دانش آموزان و اعضای خانواده شهروندان ترکی که قصد دارند بیش از 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشند، صادر می‌شود. هنگام صدور مجوز، باید مدرکی مبنی بر هدف اقامت خود، مالکیت ملک یا قرارداد اجاره ارائه شود. برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها در کشور ترکیه، مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست بیارید. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای دریافت ویزای ترکیه یکی از مدارکی می باشد که متقاضیان مهاجرت به این کشور می بایست آن را به سفارت بدهند. در مقاله زیر از شرایط دریافت گواهی عدم سابقه کیفری گفته شده است. برای ثبت شرکت شرایط مهاجرت به ترکیه 2022 چطور هست؟ من کارگاه تولیدی مبل دارم.

در دانشگاه‌های این کشور می‌توان به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی تحصیل نمود. البته، معمولا دانشگاه‌های خصوصی این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم می‌نمایند و دانشگاه‌های دولتی این کشور، تنها به زبان ترکی استانبولی دروس خود را ارائه می‌دهند. همچنین قابل توجه است که بدانید، هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی، بیشتر از دانشگاه‌های دولتی می‌باشد. افغانها هم می توانند همانند اتباع سایر کشورهای دنیا با استفاده از یکی از روش های مهاجرت به ترکیه ، به این کشور مهاجرت کنند و اقامت ترکیه را به دست بیاورند.