دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها-مهاجرت دی بی

اگر بتوانید چنین شرکتی در کشور ترکیه (یا هر کشور دیگری) راه اندازی کنید، آینده‌ای بزرگ و درخشان را برای خود ایجاد خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای مهاجرت از راه تحصیلی شیوه های گوناگونی ارائه شده است. یکی از راهکارها که به عنوان اولین راه و مطمئن ترین راه محسوب می شود، این است که خودتان به تنهایی به منظور دریافت پذیرش اقدام نمایید. با سلام، مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه بستگی به روشی دارند که از طریق اون اقدام میکنید. دانشگاه های ترکیه در زمره برترین دانشگاه های اروپا و از مقاصد تحصیل متقاضیان ایرانی می باشد. بدین معنی که، تنها در صورتی که پدر و مادر دارای تابعیت ترکیه باشند، فرزند آن‌ها نیز تبعه ترکیه محسوب می‌شود و تنها متولد شدن در خاک ترکیه(سیستم خاک)، برای این امر کافی نخواهد بود.

  • توام با این تاریخ و مناظر چشم نواز فراوان، سیستم آموزشی دانشگاه ها نیز در سال های اخیر توانسته است دانشجویان بین المللی بسیاری را جذب کند.
  • هزینه پناهندگی در ترکیه شامل هزینه های مالی، روحی و گاها جانی می باشد.
  • مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور می باشد.
  • از سوی دیگر باید بدانید که به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این کشور، شرکت‌ها و سازمان‌های جهانی بسیار مختلفی، دفاتر خودشان را در کشور ترکیه بناکرده‌اند.
  • اولین شهر این لیست که رتبه اول آن خیلی هم دور از انتظار نبود، شهر استانبول می‌باشد.

اگر شخصی در ساخت و ساز سرمایه گذاری کرده باشد، یک ملک یا زمین در ترکیه برای زندگی یا برای مقاصد تجاری خریداری کرده باشد، حق دریافت e-ikamet و سپس شهروندی را دارد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که می فرمایید شما کشورهای بهتر هم می توانید در اروپا اقدام کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تما بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. باید بگوییم که هزینه های مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است. پس با توجه به نکات و روش هایی که در عناوین فوق به آن اشاره شد، می توانید بهتر و مناسب تر نسبت به روش مهاجرتی خود تصمیم گیری کنید.

ضمن اینکه برای پیشنهادات دیگر باید شرایطی از قبیل سن، تحصیلات، مدرک‌زبان، سرمایه و سابرگگیر موارد شما را بدانیم تا بتوانیم گزینه‌های مطلوبی را به شما پیشنهاد نماییم. دوست عزیز اگر به صورت توریستی تشریف می برید نمی توانید بیش از مدت 3 ماه در این کشور بمانید ولی در صورتی که بخواهید اقامت دریافت کنید باید از روش های کار یا تحصیل و سرمایه گذاری استفاده کنید و اقامت دریافت نمایید. اگر با فردی که اقامت دائم یا تابعیت ترکیه را دارد، ازدواج کنید، بعد از ۳ تا ۵ سال می‌توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید. شما با توجه به میزان سرمایه خود می‌توانید از طریق خرید ملک در ترکیه، اقامت موقت یا شهروندی ترکیه را دریافت کنید. با اخذ اقامت خیر؛ شما در صورت اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه می توانید به حدود 110 کشور بدون نیاز به اخذ ویزا بصورت آزادانه سفر نمایید. اگر چه سفر به کشور های کانادا ، آمریکا و استرالیا با داشتن پاسپورت ترکیه نیز همچنان نیاز به اخذ ویزا دارد اما می توانید به کشورهای زیادی با داشتن پاسپورت این کشور سفر داشته باشید.

در واقع ترکیه تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است

شهروندی چندگانه در ترکیه مجاز است ، بنابراین شما می توانید همزمان شهروند ترکیه و شهروند ایرانی باشید. سرمایه‌گذاری در ترکیه به سختی دیگر کشورها نمی باشد و لزومی ندارد میلیون‌ها دلار در این کشور هزینه کنید تا بتوانید از اقامت دائم برخوردار شوید. اگر بخواهیم کشوری مانند آمریکا را برای سرمایه‌گذاری جزو انتخاب های خود قرار دهیم، بسیار سخت و از طرفی دارای پروسه بسیار طولانی می باشد. اما برای ورود به این دانشگاه ها بایستی در آزمون های گوناگونی شرکت نمایید و تا حدی به زبان ترکی تسلط داشته باشید. در صورت دریافت پذیرش و تحصیل در ترکیه قادر خواهید‌ بود که ویزای تحصیلی خود را اخذ نمایید. همچنین این موضوع به شما کمک می‌کند تا تجربه دلنشین‌تر و راحت‌تری از زندگی در ترکیه داشته باشید.

راهنمای خرید ملک در ترکیه در سال 2022

کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارند باید به زبان ترکی تحصیل کنند اما در دانشگاه های خصوصی امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. ترکیه همواره دارای متقاضیان بسیاری برای تحصیل بوده است، به این خاطر که شرایط مناسبی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. تحصیل در ترکیه در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان‌پذیر است و متقاضیان حتی می‌توانند در مدارس این کشور نیز به تحصیل مشغول شوند. سن تحصیل در مدارس ترکیه، 7 تا 18 سال است و زبان تحصیل نیز به ترکی استانبولی می‌باشد.

از طریق ازدواج

سلام دانشگاه های زیادی وجود دارد که مورد تایید وزارت بهداشت هم هست .تعدادشون بالاست. باتوجه‌به نرخ بیکاری بالا، پیدا کردن شغل ممکن است کمی سخت باشد. هزینه پناهندگی در ترکیه شامل هزینه های مالی، روحی و گاها جانی می باشد.

با توجه به کلاهبرداری هایی که ممکن است در شیوه اقامت ترکیه از طریق ازدواج رخ دهد ، دولت ترکیه بسیار سخت گیر است و این موضوع را بررسی می کند. با وجود این مزیت ، ازدواج با یک شهروند ترکیه به راحتی و در مدت زمان کوتاهی منجر به اقامت دائم در ترکیه نمی شود. همچنین اگر خانه ای در محله مناسب خریداری کنید ، می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری خوب به آن نگاه کرده و سود کسب کنید. مدارس و دانشگاه های غیردولتی در ترکیه اغلب از نظر هزینه کمی گران هستند. اما امکانات یادگیری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند و هزینه‌ها طبق اندازه کلاس‌ها، امکانات درجه یک و فوق‌برنامه اخذ می‌شوند.

همچنین شما عزیزان می توانید مقاله مشاوره مهاجرت به ترکیه را به کمک لینک موجود مطالعه نمایید. یک روش مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج با فردی می باشد که تبعه این کشور است. طبق قوانین کشور ترکیه برای ازدواج در این کشور پسر و دختر باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و ازدواج با فرد زیر 18 سال طبق قانون این کشور کودک آزاری محسوب می گردد و برای فرد مجازات در پی دارد. همچنین چند همسری در این کشور مجاز نیست و افراد برای انجام ازدواج دوم باید ازدواج قبلی خود را به پایان رسانده باشند. همچنین برای ازدواج در ترکیه افراد باید نشان دهند که ازدواج آن ها حقیقی و بر پایه علاقه است و صرفا برای اخذ اقامت این کشور نیست. متقاضیانی که با فرد تبعه کشور ترکیه ازدواج می کنند ابتدا به آن ها اقامتی 3 تا 5 ساله اعطا می گردد و در صورتی که ازدواج آن ها ادامه پیدا کند می توانند موفق به اخذ اقامت دائم این کشور گردند.

به طور کلی برای دریافت ویزای کاری خود باید با مدارک و دعوتنامه صاحب کسب و کار به سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه کنید. به عنوان مثال، برخی ممکن است بخواهند به ترکیه مهاجرت کنند تا با خرید ملک، شهروندی ترکیه را دریافت کنند، در حالی که برخی ممکن است اقامت ترکیه را برای مقاصد توریستی انتخاب کنند. اولین قدم این است که انتخاب کنید چگونه قصد مهاجرت به ترکیه را دارید. مانند خرید ملک در ترکیه، اجاره ملک، کار در ترکیه، راه اندازی شرکت خصوصی در ترکیه و …. در این شیوه مهاجرت به ترکیه شما بعد از ازدواج با شهروند ترک می توانید اقدام به دریافت اقامت در ترکیه کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت شهروندی ترکیه از راه ازدواج حداقل باید از زمان ثبت ازدواج در ترکیه ۳ سال گذشته باشد که بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.