دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + ارزان ترین روش + مدارک + هزینه ها موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

لذا تحصيل در تركيه فرصت مناسبی است تا با يكی از راه‌های مهاجرت به تركيه اقدام به أخذ اقامت دائم كرد مثل مهاجرت از طريق كار يا سرمايه گذاري. لازم به ذكر است كه كيفيت دانشگاه‌های تركيه به قدری بالا است كه بيش از ده دانشگاه اين كشور در رنكينگ جهاني QS قرار دارد. با حداقل سرمایه گذاری 250 هزار دلار می‌توانید در پروژه‌های املاک ترکیه فعالیت کنید تا موفق به اخذ اقامت و نهایتا تابعیت ترکیه گردید. بله، شما در صورت اجاره ملک فقط اقامت موقت ترکیه را دریافت می کنید. توضیح بیشتر آنکه در صورت اجاره ملک به مدت یک سال اجازه اقامت دارید و در صورت خرید ملک با مبالغ پایین تر به مدت 3 سال که این اقامت موقت هر سه سال یکبار تمدید می شود.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند. الو اپلای با هدف ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه آغاز به فعالیت نموده است. گرچه اگر بخواهیم خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم، گاهی ممکن است شما شرکتی را بخرید، کسب‌وکار آن را تغییر دهید یا به هر نحوی که شده، آن را به بهترین وضعیت ممکن برسانید.

  • مردم ترکیه نسبت به خارجی ها برخورد دوستانه و صمیمانه ای دارند و اگر فرد مهاجر زبان ترکی بلد باشد به خوبی می تواند خودش را در دل مردم ترکیه جا دهد.
  • علت ساخت این قلعه توسط سلطان محمد، جلوگیری از حمله احتمالی از طرف دریای سیاه بوده است.
  • لازم به ذكر است كه كيفيت دانشگاه‌های تركيه به قدری بالا است كه بيش از ده دانشگاه اين كشور در رنكينگ جهاني QS قرار دارد.
  • موسسه ملک پور با تکیه بر دانش مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد.
  • بنابراین مهاجرت به ترکیه از این راه، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

در جدول زیر می توانید هزینه مهاجرت به ترکیه از روش های مهاجرتی مختلف را به اختصار مشاهده کنید. ترکیه دارای بیشترین تعداد پناهندگان می باشد که اکثر ان ها از جنگ سوریه فرار کرده و به ترکیه پناه آوردند. در ماه آوریل سال 2013، نخستین قانون پناهندگی ترکیه، قانون خارجی و حفاظت بین المللی، توسط پارلمان تأیید شد و در تاریخ 11 آوریل 2014 به اجرا در آمد. این قانون ستون های اصلی سیستم پناهندگی ملی ترکیه را تشکیل می دهد و اداره کل امور مدیریت مهاجرت به عنوان نهاد اصلی مسئول سیاست گذاری و رسیدگی برای همه خارجیان در ترکیه است. ترکیه همچنین مقررات موقت موقت در 22 اکتوبر 2014 را تصویب کرد که حقوق و تعهدات همراه با رویه هایی را برای کسانی که به طور موقت در ترکیه اعطا می شوند، تعیین می کند.

اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تولد

مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور از طریق شرکت مهاجرتی ترکیه، دفتر مهاجرتی ترکیه در شیراز و دختر مهاجرتی ترکیه در تهران امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر رسمی ما واقع در تهران و شیراز، وقت مشاوره تخصصی خود را رزرو نمایند تا وکلا و کارشناسان خبره و حرفه ای ما آنها را در مراحل مهاجرت و اخذ ویزا به صورت کامل راهنمایی نمایند. یکی دیگر از شهر های ترکیه که موقعیت مناسبی را برای کار و زندگی دارد شهر آنکارا دارد. در این شهر انبوهی از کسب و کار ها وجود دارد و صنایع فعال زیادی در آن فعالیت می کنند. متقاضیانی که قصد تاسیس شرکت یا کار آفرینی دارند، بهترین انتخاب برای آنان آنکارا می باشد.

دیدگاه برای “روش های مهاجرت به ترکیه”

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راه های مهاجرت به ترکیه و مشاوره با مشاورین موسسه ملک پور می‌توانید فرم تماس را کامل کرده و یا طی تماس تلفنی با موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات خود را پیرامون مهاجرت به ترکیه در بخش “ثبت پرسش” مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن مشاورین به شما پاسخ بدهند. تا کنون روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به همراه هزینه های آنها را در این مقاله مطالعه کردید. با توجه به آنچه بررسی کردیم، می توان گفت که بهترین و سریع ترین روش مهاجرت به ترکیه با توجه به شرایط متقاضیان متفاوت است.

مشاوره رایگان

از متقاضیانی که هزینه آنها در مدت اقامت در کشور ترکیه بر عهده سازمانهای دولتی است، مدارک تأییدی برای اظهار درآمد درخواست نخواهد شد. کسانی که روش پناهندگی را برای مهاجرت به استانبول یا ترکیه انتخاب می کنند باید بدانند دولت ترکیه در قبال سایر پناهجویان وظیفه حمایت موقت را دارد و بعد از مدتی به کشور دیگری هدایت می شوند. وضعیت پناهندگان در کشور ترکیه اصلا مناسب نیست و در این راه قاچاقچیان انسان به شیوه هایی کاملا نا امن اقدام به جا به جایی افراد می نمایند که در این مسیر بسیاری از پناهجویان جان خود را از دست می دهند. از سوی دیگر با توجه به جایگاه اجتماعی پایین پناهجویان در این کشور، آمار خودکشی در بین پناهجویان به علت لطمات اجتماعی قابل توجه است. شایان ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. اگر سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته و بتوانید از طریق سرمایه گذاری در بانک، در کشور ترکیه اقدام کنید، مهاجرت به این سرزمین کار چندان سختی برای شما نخواهد بود.

به همین دلیل بسیاری از افراد با مبالغ کمتری اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌کنند که ویزای توریستی ۳ ساله برای آن‌ها صادر می‌شود. در زبان ترکی کلمه هویت، کیملیک ترجمه می‎‌‌شود، این اصطلاح زمانی کاربرد دارد که افراد درخواست کارت اقامت ترکیه را داشته باشند. نکته قابل ذکر این است که شما با این نوع اقامت اجازه کار ندارید و باید اجازه کار را نیز از دولت ترکیه کسب نمائید. اگر شما هم علاقه مند به دانستن شرایط مهاجرت به ترکیه، هزینه مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به استانبول و اخذ اقامت و تابعیت ترکیه از روش های مختلف هستید، با ما همراه باشید. در این نوشتار تا حد امکان به سوالات اساسی شما متقاضیان عزیز را نیز پاسخ گفته ایم.