دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022️ 【بررسی 10 روش و معرفی بهترین روش ها】 استانبول همراه

مهاجرت به ترکیه راه‌های ساده تری دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز ویزا بابت چه موضوعی؟ اگر توریستی مد نظرتان باشد که ایرانی ها نیاز به ویزا ندارند. ولی اگر کار و تحصیل را می فرمایید حتما باید از حداقل هایی برخوردار باشید اعم از تخصص، مدرک تحصیلی، بودجه مناسب و…

  • مشاوران و کارشناسان موسسه ملک پور با گذشته ای درخشان در امر مهاجرت، اینجا هستند تا آینده ای پر از امید و موفقیت را برای علاقه مندان به زندگی در کشور ترکیه بسازند.
  • برای پیدا کردن کار در ترکیه می توانید به مقاله کار در ترکیه مراجعه کنید.
  • اگر شما از طریق تحصیل، تاسیس شرکت، کارآفرینی، خرید بیزنس یا هر راه دیگری به کشور ترکیه مهاجرت کنید، در آینده نیز می‌توانید به کشوری دیگر مهاجرت کنید.
  • خارجیانی که اجازه اقامت مجاز (توریستی، درمانی، ورزشی و ..) را دارند و اعتبار آن حداقل 6 ماه است، می تواند برای کسب اجازه کار به وزارت کار ترکیه درخواست دهند.
  • برای ثبت شرکت در ترکیه و اخذ اقامت نیاز نیست که کسب و کار شما حتما فعال باشد و فقط ثبت رسمی شرکت در ترکیه کافیست.

ازمیر به عنوان عروس شهرهای ترکیه و سومین شهر بزرگ ترکیه، با طبیعت بی نظیر و دریای فیروزه ای به همراه شادترین مردم و اروپایی ترین شهر ترکیه به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت به ترکیه مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا و بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است. با سلام، برای مهاجرت به ترکیه لازم هست تا هدف خودتون رو مشخص کنید.

این مطلب را از دست ندهید!

پناه جویانی که به کشور ترکیه می روند ممکن است مدت زمان محدودی در این کشور اجازه اقامت داشته باشند و بعد در نهایت به یک کشور خارجی فرستاده شوند. پناه جویان باید مراحل قانونی دریافت پناهندگی را طی کنند و کشور ترکیه تا زمانی که پناه جویان در کشورش اقامت دارند در برابر آن ها مسئول است. اگر چه بسیاری از افراد ناگهان مجبور می شوند که برای پناهندگی اقدام کنند، اما اگر کسی قصد داشته باشد تا ابد در خود ترکیه بماند و اقامت ترکیه را بگیرد، پناهندگی روش مناسبی نخواهد بود‌. یکی از آسان ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق ازدواج است.

۴. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

این دانشگاه به دانشجویان اجازه می دهد که ابتدا وارد این دانشگاه شوند و با استفاده از دوره زبان آموزشی که توسط دانشگاه ارائه می شود، شرایط اقامت در ترکیه را کسب نمایند. یکی از زیبا ترین شهر ها که در کل جهان شناخته شده است، شهر استانبول می باشد. این شهر به عنوان شاهراه تجاری میان قاره های آسیا و اروپا واقع شده است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، یم تواند در شهر زیبای استانبول اقامت کنند. توجه داشته باشید که استانبول یکی از شهر های فرهنگی و مذهبی ترکیه می باشد. در مجموع این شهر برای اقامت و زندگی شهر مناسبی است و شما می توانید کار مناسبی را نیز در آن پیدا نمایید.

خرید ملک برای دریافت اقامت یا شهروندی می تونه از گزینه های مطمن برای مهاجرت به ترکیه برای شما باشه. داده ها نشان می دهد که در میان کلان شهرها استانبول با ۲۰۲۰۰۰ نفر بیشترین آمار پذیرشمهاجرت به ترکیهرا داشته است. در مقام دوم پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکارا مقصد ۷۱۳۳۷ نفر مهاجر بوده است. ( البته آنکارا را می توان مقصد بسیاری از مهاجرانی دانست که تحصیل در ترکیه را انتخاب کرده اند) و پس از آن شهر مدیترانه آنتالیا قرار دارد که ۳۶.۶۷۴ مهاجر وارد این شهر شدند. شاید شما حوصله‌ی زیادی برای تاسیس شرکت یا کارآفرینی و تاسیس شرکت استارت‌آپی نداشته باشید، اما پول زیادی داشته باشید. در این صورت می‌توانید از طریق «خرید بیزنس» یا «خرید کسب و کار فعال و آماده»، به اخذ اقامت در ترکیه بپردازید.

علاوه بر این، ترکیه با شرایط مناسبی به سرمایه‌گذاران اقامت می‌دهد و این موضوع باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی درباره مهاجرت به ترکیه جدی‌تر فکر کنند. کشور ترکیه محل امنی برای دانشجویان بین المللی فارغ از سن و جنسیت هست و شاید همین امر باعث رشد و افزایش نرخ سالانه حضور دانشجویان بین المللی در این کشور شده است. با توجه به آخرین آمار از سال 2020 بالای 150 هزار دانشجوی بین المللی در کشور ترکیه مشغول به تحصیل هستند.

شما در 8 ترم واحدهای خود را پشت سر می‌گذارید و در آخر هر ترم، باید امتحانات پایانی را قبول شوید. این مقطع طیف وسیعی از رشته‌ها را از مدیریت مشاغل، اقتصاد و ریاضیات گرفته تا طراحی مد، گردشگری و مهمان‌داری در برمی‌گیرد. تحصیل مقطع لیسانس در رشته‌هایی مثل معماری، دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی 5 ساله و تحصیل پزشکی نیز 6 ساله است. جالب است بدانید گرفتن شهروندی و تابعیت ترکیه، پاسپورت ترکی، به شما این امکان را می دهد که آزادانه به بیش از 100 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید. بسیاری از زنان خارجی تصمیم به ازدواج با شهروندان ترکیه می‌گیرند. در بیشتر موارد، اینها زنانی از روسیه هستند که در تعطیلات به ترکیه آمده‌اند، اما در اینجا عشق و خانه جدیدی پیدا کرده‌اند.

به عبارت دیگر امروز درصد زیادی از هزینه‌های درمان توسط بیمه و دولت این کشور پوشش داده می‌شود. شما می‌توانید شهروندی این کشور را با اقامت از طریق ویزاهای مختلف در این کشور دریافت کنید. کوتاه‌ترین راه برای دریافت این مدرک از طریق ویزای سرمایه‌گذاری می‌باشد که در طول مدت سه تا شش ماه شهروندی این کشور را دریافت کنید.

چه افرادی می توانند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند؟

این کشور علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری زیاد دارای کیفیت بالایی برای زندگی نیز می‌باشد. استانبول بزرگ‌ترین کلانشهر در اروپا به حساب می‌آید که دارای مناطق گردشگری زیادی مانند مسجد ایاصوفیا می‌باشد. شما حداقل می بایست بتوانید در ترکیه جایی برای خواب و غذایی برای خوردن تهیه کنید همچنین بایستی اندکی هزینه جهت تمکن مالی ارائه دهید.