دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022️ 【بررسی 10 روش و معرفی بهترین روش ها】 استانبول همراه

در این نوع اقامت فرد اجازه‌ کار دارد و می‌تواند خانواده‌ی خود را همراهش ببرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه در سال 2023 ارائه کرده است. البته بهترین طرق مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه می باشد که از دردسر کمتری نیز برخوردار است. مهاجرت به ترکیه ارتباط مستقیمی با بازار کار این کشور در خصوص اخذ اقامت دارد که همان طور که ذکر شد این کشور از نرخ بالای بیکاری نیز برخودار می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد. بسته به اینکه پس از مهاجرت به ترکیه قصد دارید با کدام مدرک تحصیلی و در چه حوزه ای مشغول به کار شوید، شرایط متفاوت است. برای مهاجرت افراد با مدرک پزشکی، دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری و مامایی شرایط کار بهتر از مدرک داروسازی است.

در ادامه به بررسی شرایط و راه های مهاجرت به ترکیه در سال 2022 می پردازیم. آنچه که می تواند به بسیاری از افراد کمک کند تا انتخاب شایسته ای در رابطه با مهاجرت به کشوری دیگر داشته باشند آن است که تجربیات دیگران در این رابطه را مورد بررسی قرار دهند. باید در نظر داشت که شرایط زندگی در ترکیه به گونه ای است که بسیاری از افراد پس از مراجعه به این کشور و زندگی موقت، تصمیم می گیرند که این کشور را به مقصد کشورهای دیگر ترک کنند. شاید بتوان گفت که مهاجرت به آلمان رایج ترین نوع مهاجرت پس از زندگی در ترکیه است.

  • بهتر است برای مواجه نشدن با این موارد، از قبل برنامه ریزی درست و هدفمندی داشته باشید.
  • گرچه اگر بخواهیم خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم، گاهی ممکن است شما شرکتی را بخرید، کسب‌وکار آن را تغییر دهید یا به هر نحوی که شده، آن را به بهترین وضعیت ممکن برسانید.
  • بهترین و آسان‌ترین روش بسته به شرایط اختصاصی شما می‌تواند مهاجرت تحصیلی یا سرمایه‌گذاری و یا حتی کاری باشد.
  • در جدول زیر می توانید هزینه مهاجرت به ترکیه از روش های مهاجرتی مختلف را به اختصار مشاهده کنید.
  • سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌های مختلفی است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و بازکردن حساب در بانک‌های این کشور اشاره کرد.
  • این شهر زیبا و دیدنی بیش از هزار متر ساحل دارد و از دیگر شهر های ترکیه زیبا تر می باشد.

اما در حالت کلی هزینه زندگی در شهرهای بزرگ کشور نسبت به شهرهای کوچک تر بیشتر است و نسبت به ایران کمی هزینه ها بیشتر می باشد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا ویزاهای توریستی به آسانی قابلیت تمدید و تبدیل ندارند ولی اگر کسب و کاری ایجاد کنید یا کار تمام وقتی داشته باشید می توانید اقدام نمایید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بتوانید کار پیدا کنید یا سرمایه گذاری این امکان را دارید. با سلام با داشتن پاسپورت کشور ترکیه جهت سفر به کشور های عضو شنگن باید ویزا دریافت کرد. سلام و عرض ادب از آنجایی که که کشور ترکیه برای اعطای اقامت از طریق تولد از قانون خون پیروی می کند، این امکان برای شما وجود ندارد. با سلام و عرض ادب بله اگر بعد از تحصیل در این کشور کار پیدا کنید منجر به اقامت دائم شما خواهد شد .

شرکت استانبول همراه به شما کمک می کند در کمترین زمان شرکت خود را در ترکیه ثبت کنید. مهاجرت کاری به ترکیه یکی دیگر از راه های مهاجرت به ترکیه می باشد. اصولاً هزینه های زندگی، بستگی به سبک زندگی افراد دارد و بسته به زندگی فرد ممکن است خانواده ای پرخرج یا خانواده ای کم خرج باشند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه

اما شرکت‌های استارت‌آپی مثل اسنپ به میان آمدند و نوع جدید و ساده‌ای از خدمات را در اختیار مردم قرار دادند. اما در رابطه با کسب اقامت از طریق تولد باید گفت که قوانین ترکیه کم متفاوت است. ترکیه مثل بعضی از کشورهایی که با تولد فرزند بلافاصله اقامت را برای او و یا والدینش صادر می‌کنند، نیست.

مهاجران از چه کشورهایی هستند؟

این کشور علاوه بر دارا بودن بیمه‌های خصوصی بسیار دارای یک بیمه دولتی به نام می‌باشد. این بیمه به افرادی تعلق می‌گیرد که با هر نوع ویزایی مدت یک سال در این کشور را گذارنده باشند. یکی از معروف‌ترین بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بورسیه Türkiye Scholarships می‌باشد. این بورسیه‎ تحصیلی که بسیار در میان دانشجویان خارجی محبوب است، تمام هزینه‌های دانشجویی و زندگی این دانشجویان را پوشش می‌دهد.

اگر امیدوار هستید که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس کنید یا وارد صنعت گردشگری شوید، شانس آوردید! نیروهای خارجی انگلیسی زبان به ویژه در این بخش‌ها، بسیار محبوب هستند. اگر چه نیازی به تسلط به زبان ترکی در زمینه کاری خود ندارید؛ اما برای موفقیت بیشتر، حداقل به درک کافی از این زبان احتیاج خواهید داشت.