دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ️واقعیت ها و شرایطی که باید بدانید!️MIE

از طرف دیگر کسانی که در ترکیه کار می کنند و شاغل هستند با توجه به هزینه های مقرون به صرفه به راحتی از پس زندگی خود بر می آیند و مشکل مالی در ترکیه به چشم نمی آید. در ادامه مقاله در خصوص شرایط مهاجرت به ترکیه، مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه، هزینه مهاجرت و مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه توضیح داده شده است. یکی از بزرگترین مزایا برای اقامت و مهاجرت به ترکیه این است که این امکان برای شما وجود دارد تا شغل مناسبی برای خود پیدا کنید، چرا که در سایت‌های کاریابی این کشور امکان استخدام اتباع خارجی در بسیاری از مشاغل وجود دارد. اما بیاید از مزایایی مهاجرت به ترکیه غافل نشویم، اول از همه نزدیک بودن این کشور به ایران است، این موضوع باعث می‎‌شود تا امکان رفت و آمد برایتان راحت تر و ارزان تر باشد.

در سال‌های اخیر مهاجرت به ترکیه به یکی از گزینه‌های محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است. ترکیه کشوری پهناور است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار گرفته است. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن وجود دارد که در ادامه این مطلب آنها را معرفی می‌کنیم. یکی از الزامات مهم برای اقامت، دریافت حساب، سرمایه گذاری و انجام هر گونه فعالیت اقتصادی در کشور ترکیه، اخذ کد مالیاتی و یا ور… زمان انتظار از لحظه ثبت درخواست تا ورود به ترکیه به نوع ویزایی بستگی دارد که از آن برای مهاجرت به ترکیه استفاده می کنید. اما برای گرفتن کیملیک( کارت اقامت ترکیه ) حداقل 1 ماه تا 3 ماه زمان میبرد.

  • لازم به ذکر است کارشناسان شرکت مای آفیس تمامی مراحل جمع آوری مدارک ، ارسال و تعیین وقت را انجام داده و در روز مصاحبه نیز همراه شما خواهند بود و در هیچ یک از این مراحل شما تنها نخواهید بود.
  • خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار که بین ۳ تا ۶ ماه منجر به اخذ پاسپورت می گردد.
  • باید با پاسپورت ایرانی خودتان یک حساب در یکی از بانک های ترکیه باز کنید و برای آن کد مالیاتی دریافت کنید.
  • تعداد زیادی از افراد از طریق ویزای کاری موفق به اخذ اقامت دائم در ترکیه می‌شوند.
  • البته شایان ذکر است در اولین مرحله شخص متقاضی باید مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را با موفقیت گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد.

دولت ترکیه برای این دسته از افراد، کارتی را ارائه کرده است تا نشان دهنده هویت شان در کشور ترکیه باشد. در زبان ترکی کیملیک به معنای هویت ترجمه می شود که به متقاضیان اجازه اقامت در مدت زمان مشخصی را در ترکیه می دهد. این کارت تقریبا شبیه به کارت ملی می باشد که تنها به متقاضیانی اعطا می شود که قصد اقامت بیش از 90 روز را در ترکیه دارند. یکی از مزیت های این موسسه ارائه خدمات با سرعت بالا و مناسب ترین هزینه می باشد. اگر قصد مهاجرت و اقامت در کشور های ترکیه، آمریکا، کانادا و… را دارید می توانید پرونده مهاجرتی خود را به ما بسپارید.

تماس با مرکز برنامه iResidence

با ثبت شرکت در ترکیه، به شما مجوز اقامت موقت ترکیه عموما یک ساله داده می شود و اقامت شما هرسال قابل تمدید خواهد بود . و در آخر، اگر قصد دارید به کمک مهاجرت کاری به ترکیه در این کشور ساکن شوید، می‌توانید بعد از یک سال کار و پرداخت بیمه و مالیات، نسبت به انتقال خانواده خود به ترکیه اقدام کنید. اگر ملکی که شما خریداری می کنید کمتر از 400 هزار دلار باشد؛ ترکیه برای دریافت اقامت خارجی ها در ترکیه خرید ملکی به ارزش حداقل 75,000 دلار را در نظر گرفته. با توجه به شرایط خود می توانید روش مورد نظر را انتخاب کنید و اقدام به مهاجرت کنید. بهتر است در خصوص مهاجرت به این کشور اروپایی از طریق ازدواج، اطلاعات تکمیلی را به دست آورید. نداشتن اطلاعات کافی در این خصوص می‌تواند مشکلات زیادی را برایتان به وجود بیاورد.

مزایا و معایب اقامت در ترکیه

درضمن دارای دوپسر دبیرستانی می باشم که یکی از پسرانم در نواختن تارآذربایجانی دارای مهارت می باشد. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای دریافت ویزای ترکیه پرداخته‌شده است. برای دریافت این مدرک باید در آزمون تومور که توسط مرکز آموش زبان ترکی برگزار می‌شود شرکت کرده و نمره‌ی قبولی کسب شود. در خصوص مهاجرت به ترکیه از طریق کار چه شرایطی وجود دارد؟ ارائه نامه کاری یا پیشنهاد کاری از جمله عوامل حائز اهمیت در خصوص مهاجرت از طریق کار می باشد که اشخاص خارجی نباید از آن چشم پوشی کنند. بیشترین روش مهاجرت به ترکیه چیست؟ مهاجرت تجصیلی به ترکیه، متداول ترین روش مهاجرت به این کشور است. شهر استانبول پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه به حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می‌کند.

چه روش های قانونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد؟

کشور ترکیه از جمله اعضای کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو است که مفاد آن را با شرط محدودیت جغرافیایی پذیرفته است. بدین صورت که تنها از پناهندگان کشورهای عضو شورای اروپا به صورت کامل حمایت می کند. ترکیه هلپر شرکت ثبت شده در کشور ایران و ترکیه و با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در شهر استانبول است .شرکت ما در زمینه های گردشگری، خدمات اداری و بانکی، خدمات حقوقی و املاک فعالیت میکند. پیدا کردن کار در ترکیه نیازمند فاکتورهای زیادی می باشد که برای اطلاع از آنان می توانید به مقاله کار در ترکیه مراجعه کنید. سلام .‌‌امکانش هست اینجا مدرک بگیریم و شغلمون رو ت ترکیه ادامه بدیم؟!

این دانشگاه دارای رتبه 121 در آسیا می‌باشد، که با تعداد 10 هزار دانشجو از کوچک‌ترین دانشگاه‌های ترکیه نیز می‌باشد. هزینه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاه‌های ترکیه بسته به دانشگاه و آن مقطع متفاوت می‌باشد. به طور کلی میانگین هزینه‌های تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی 600 تا 1500 دلار و به زبان ترکی 240 تا 750 دلار سالانه می‌باشد.

افرادی که می خواهند از طریق کار تابعیت کشور ترکیه را به دست بیاورند، باید ۸ تا ۱۰ سال در این کشور زندگی کنند تا بتوانند به عنوان یک فرد دو تابعیتی در این کشور زندگی کنند. ارائه پیشنهاد شغلی و دریافت ویزای کاری ترکیه یکی از ارزان ترین روش های مهاجرت به ترکیه است. این شهر مناظر زیبا، پیست ها اسکی و زمین هایی مناسب برای دوچرخه سواری دارد و مقصد مناسبی برای گردشگری و تفریح می باشد. شهر یالوا علاوه بر تمامی این جاذبه های گردشگری خود، شهر مناسبی برای زندگی و کار نیز می باشد. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی مهاجرت به ترکیه و روش های مهاجرت به آن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای مهاجرت به ترکیه زبان ترکی الزامی می باشد زیرا بدون دانستن زبان پیدا کردن کار مشکل است و بدون کار هم مهاجرت می تواند ریسک های زیادی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاسپورت ترکیه مقاله ۵ راه اخذ شهروندی آسان ترکیه را مطالعه کنید. دریافت ویزا و شهروندی ترکیه برای ایرانیان نسبت به سایر کشورهای جهان، آسان تر است. سرمایه گذاران و تجار ایرانی با داشتن شهروندی ترکیه می توانند در سراسر دنیا تجارت کنند و با پاسپورت ترکیه به هر کشوری که می خواهند سفر کنند.