دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی از وزارت کار

مهاجرت به ترکیه می‌تواند تاثیر مثبتی بر ادامه زندگی شما بگذارد. کشور جمهوری ترکیه، کشوری آسیایی- اروپایی می باشد که در همسایگی کشورهای ارمنستان، نخجوان، گرجستان، سوریه، عراق، یونان، بلغارستان و ایران قرار دارد. کشور ترکیه ۷۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی در حدود ۸۲ میلیون نفر در آن زندگی می کنند. پایتخت کشور ترکیه، شهر استانبول است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، قونیه و آنتالیا اشاره کرد. همانطور که استحضار دارید کشور ترکیه کشوری اصطلاحاً اوراسیایی می باشد؛ چرا که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی از آن در قاره اروپا قرار دارد. واحد پول کشور ترکیه، لیر نام دارد و اقتصاد آن مبتنی بر کشاورزی، بانکداری، حمل و نقل، ارتباطات و صنعت پوشاک و لوازم خانگی می باشد.

  • اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.
  • این امر کاملا غیر قانونی است که یک کارفرمای ترک یک شخص خارجی را بدون اجازه کار استخدام کند.
  • مجوز اقامت دانشجویی به والدین و بستگان متقاضی اجازه اقامت داده نمی‌شود.
  • هم چنین می تواند به جای خرید ملک، 500 هزار دلار در بانک ترکیه بیعانه بگذارد یا یک سرمایه گذاری 500 هزار دلاری ثابت در آن کشور داشته باشد.

در مقاله شرایط مهاجرت به ترکیه، یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور، از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در ترکیه شامل، کارآفرینی، خرید سهام، خرید ملک، خرید اوراق قرضه و… می باشد. متقاضیانی که می خواهند از طریق سرمایه گذاری به ترکیه مهاجرت کنند، باید شرایط اخذ اقامت ترکیه را بدانند. سرمایه گذاری در ترکیه شرایط متفاوتی دارد، بدین معنی که اگر شما بخواهید از طریق خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری کنید، باید حداقل خانه ای به ارزش 250 هزار دلار را خریداری نمایید.

ویزای 3 و 6 ماهه جهت مهاجرت به ترکیه

این نزدیکی فرهنگی باعث شده ترکیه مقصد ساده‌ای برای مهاجرت کاری بسیاری از ایرانیان در نظر گرفته شود. هزینه‌های زندگی پس از مهاجرت، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر فرد در این زمینه است. شما باید پیش از اقدام برای امر مهاجرت خود، از هزینه‌های لازم در کشور مقصد مطلع شوید تا بتوانید برنامه‌ریزی مالی مناسبی داشته باشید و از این لحاظ با مشکلی رو به رو نشوید. متقاضیان مهاجرت به ترکیه می‌توانند با شنیدن پادکست زیر، از هزینه‌های لازم مهاجرت و زندگی در ترکیه آگاهی پیدا کنند.

برخی از جاذبه های گردشگری آن موزه مولوی، مسجد شمس تبریزی، موزه باستان شناسی، شهر های زیر زمینی و… می باشد. متقاضیانی که قصد تجارت و تولید را دارند، بهتر است این شهر را مقصد زندگی و کار شان قرار دهند. اگر شما به دنبال رشد سرمایه خود هستید می توانید این شهر را به عنوان مقصد اقامت خود انتخاب نمایید. یکی دیگر از مکان های گردشگری در ترکیه، مسجد رستم پاشا می باشد. در دوران عثمانی، رستم پاشا یکی از صدر اعظم های زرنگ و باهوش وقت، دستور داد تا به اسم خودش این مسجد با شکوه را بسازند. شما می توانید پس از ورود به این مکان باستانی معروف ترین کاشی آن را مشاهده نمایید.

مهاجرت به ترکیه و تحصیل فرزندان

اجازه اقامت دانشجویی به خارجی‌هایی اعطا می‌شود که قصد دارند در مقاطع لیسانس یا کاردانی به مدت ۲ سال شرکت کنند‌. یکی از مهم ترین موارد در اخذ کیملیک کارت ترکیه، هزینه های مربوط به آن می باشد. در نتیجه اگر شما خانواده 4 نفره هستید، باید هر یک از اعضای خانواده تان به صورت جداگانه این کرات را تهیه نمایند. از آنجایی که بخشی از کشور ترکیه در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا واقع شده ، فرهنگ ترکیه تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی می باشد. یکی از آداب و رسوم مردم ترکیه، تغییر نام خانوادگی شان پس از ازدواج با همسرشان می باشد. برخلاف اروپایی ها، مردم ترکیه، علاقه زیادی به طولانی شدن روابط شان با یک دیگر دارند.

فعال کردن استانبول کارت و کاهش هزینه های چشم گیر

علاوه بر جاذبه های تاریخی شما می توانید طبیعت بکر و دوست داشتنی را نیز در این شهر مشاهده کنید. در سال های اخیر تعداد مهاجران اروپایی به شهر آیدین افزایش یافته است؛ چرا که فرصت های مناسب سرمایه گذاری را برای متقاضیان ارائه کرده است. بیشتر کشورهای دنیا به شهروندان خود اجازه می‌دهند که برای همسر خارجی خود اقامت کشور را دریافت کنند. برای این نوع مهاجرت کافی است متقاضی مدارک ازدواج را ارائه داده و ثابت کند که ازدواج او صوری نیست.

این موضوع باعث شده سیاست‌های این کشور به سمت جذب سرمایه‌های مالی و انسانی خارجی پیش برود. به این ترتیب افرادی که قصد سرمایه‌گذاری یا ثبت شرکت در این کشور را داشته باشند، به راحتی می‌توانند اقامت دائمی این کشور را دریافت کنند. همچنین افرادی که قصد داشته باشند از طریق کار اقامت این کشور را دریافت کنند، لازم است با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده و سپس برای دریافت مجوز کار در ترکیه از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور اقدام کنند. با در نظر گرفتن آشنایی بسیاری از علاقمندان به زبان ترکی، این روش نیز از جذابیت زیادی بین متقاضیان مهاجرت به این کشور برخوردار است. در ادامه این مقاله از گروه مهاجرتی بالدانو قصد داریم ساده‌ترین راه مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه، خرید ملک در این کشور است.