دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه موسسه مهاجرتی ویتراپو-مهاجرت دی بی

به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. مهاجرت تحصیلی به شرط تحصیل در دانشگاه دولتی، کم‌هزینه‌ترین روش مهاجرت به ترکیه محسوب می‌شود. طبیعتا هزینه زندگی در شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است اما به طور میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در ترکیه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰۰ دلار در ماه تخمین زده شده است.

  • با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.
  • به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید.
  • زبان رسمی ترکیه، ترکی استانبولی است که در گذشته با خط عربی (عثمانی) نوشته می‌شد و پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، و تشکیل جمهوری ترکیه توسط آتاتورک در سال ۱۹۲۳ با خط لاتین نوشته می‌شود.
  • دستگاه های خودپرداز زیادی در سرتاسر ترکیه وجود دارد اما از قبل با بانک خود در مورد هزینه های برداشت خارج از کشور چک کنید.
  • در حال حاضر ترکیه برخوردار از بهترین دانشگاه های معتبر می باشد که تمامی آنها بر اساس استانداردهای بین المللی اروپا با دانشجویان کار می کنند.
  • ویزای کاری کشور ترکیه برای صدور اولیه به مدت یک سال اعتبار دارد.

پس اگر به دنبال پاسخ به سوال چگونه اقامت ترکیه بگیریم، هستید باید بدانید که مهاجرت به تركيه از مسیرهای متفاوتی امکان پذیر می باشد. تحصیل، کار و سرمایه گذاری در ترکیه، از روش های مهاجرت به این کشور می باشند که طرفداران بسیاری نیز دارند. خرید ملک در ترکیهنیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می باشد. این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ تابعیت نیز سوق خواهد داد. برای اینکه از طریق خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، باید ارزش ملک خریداری شده حداقل معادل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد.

نرخ بیکاری در ترکیه بالاست و از همین رو مهاجرت به ترکیه از طریق کار دشوار است. برای مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آنها شرایط و قوانین خاص خود را دارند. پیشینه تاریخی و مذهبی مشترک موجب تشابه فرهنگی میان مردم ترکیه و ایران شده است. بسیاری از ایرانی‌هایی که از مهاجرت وحشت دارند، وقتی حرف از کوچ به ترکیه و اقامت در این کشور می‌شود، به راحتی آن را می‌پذیرند و در زمانی اندک با محیط زندگی جدیدشان سازگار می‌شوند.

ویزا گیفت کارت راه حل خرید بین المللی شما

© تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. متقاضی باید رسیدهای اجازه اقامت و هزینه های اسناد را به همراه اسناد درخواست پیوست نماید. رسید پرداخت می بایست در دو نسخه درخواست شود یک نسخه نزد متقاضی باقی می ماند و دیگری به اسناد درخواست پیوست می شود. دقت شود که برای درخواست های تمدید، متقاضی می بایست فقط رسید پرداخت مجوز اقامت و هزینه سند را به پرونده درخواست خود پیوست نماید.

صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

بیشتر غذاهای ترکی با گوشت (گوشت گاو، بره، مرغ) تهیه می‌شوند و معمولا با لوبیا، سبزیجات، برنج، نان و سبزی سرو می‌شوند. در این کشور بیش از 80 هزار گونه جانوری زندگی می‌کنند و این در حالیست که در کل اروپا تنها 60 هزار گونه جانوری وجود دارد. اطلاعات تماس شما نمایش داده نخواهد شد و صرفا جهت اطلاع رسانی‌های بعدی است. برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

روش های قانونی مهاجرت به ترکیه

در این مقاله ما جوانب مهاجرت پزشکان به ترکیه را به شما خواهیم آموخت. اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا. ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه. طبق گزارش‌های رسمی جمهوری ترکیه، در اکتبر ۲۰۲۲ تورم در ترکیه به ۸۵.۵۱ درصد رسید. بخش اعظمی از این کشور در قاره آسیا و قسمتی از آن در قاره اروپا واقع شده است. در غیر این صورت افراد پس از یکسال مجبور به ترک این کشور خواهند بود.

این دانشگاه ها از لحاظ شرایط ورود قوانین سفت و‌ سختی دارند و برای دانشجویان شایسته، بورسیه های گوناگونی در نظر گرفته اند. همچنین جالب است بدانید در ترکیه مدارس فارسی وجود دارد که طبق جدول آموزش ایرانیان به تدریس دروس می پردازند. که مدارس دولتی رایگان هستند و مهاجران می توانند از خدمات آموزشی دولت ترکیه به صورت رایگان استفاده کنند. کشوری چهارفصل که هر شهر آن از آب و هوای مخصوص به خود برخوردار است و شما می توانید متناسب با روحیات خود یکی از این شهر ها را برای سفر برگزینید.