دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه دریافت اقامت ترکیه 2022

معایب دیگر ترکیه برای متقاضیان این است که اگر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به درستی رعایت نکنند با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. بر این اساس اتباع خارجی برای کسب شهروندی ترکیه باید در ترکیه به مدت 5 سال زندگی کنند و درصورتی‌که از شش ماه در دوره اقامت موردنیاز درخواستشان تجاوز نکند، می‌توانند در خارج از ترکیه زندگی کنند. با ثبت شرکت در ترکیه می‌توانید به نوعی به عرصه تجارت بین‌المللی وارد شوید که در نگاه اول موضوع مهمی به نظر می‌رسد. به غیر از پیشرفت‌های اقتصادی و تجاری کشور ترکیه که انگیزه‌های خوبی برای راه‌اندازی شرکت در این کشور هستند، مکان جغرافیایی ترکیه نیز فرصتی خوب برای تجارت ایجاد کرده است.

خارجی هایی که می‎‌خواهند در ترکیه زندگی و کار کنند اکنون به لطف قوانین تدوین شده فرصت‌های بسیار بیشتری دارند. بر اساس آخرین گزارش آماری منتشر شده در سال ۱۳۹۷، وزارت کار و تامین اجتماعی طی یک سال ۱۱۵ هزار و ۸۲۶ مجوز کار را تایید کرده است. بیشترین درخواست ها در استانبول، مهم‌ترین و شلوغ ترین شهر ترکیه و پس از آن شهر گردشگری آنتالیا، انجام شد. یکی از آن موارد کیفیت بالای زندگی در کشور ترکیه در این چندسال اخیر است، چه از نظر اقتصادی و چه به لحاظ اجتماعی و فرهنگی.

  • جدا از هزینه هایی که هر کدام از روش های مهاجرتی نیاز دارند، شما باید هزینه پردازش مجوز اقامت ترکیه و سایر هزینه های مربوط به اخذ اقامت ترکیه از جمله بیمه درمانی، هزینه های اسناد رسمی، عکس های بیومتریک و..
  • توجه داشته باشید، تمام خارجیانی که قصد کار در ترکیه را دارند قبل از استخدام در ترکیه به اجازه کار نیاز دارند.
  • کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند.

در ادامه مزایا و معایب مهاجرت به این کشور را برای شما توضیح می دهیم. تولد در ترکیه برای شما و فرزندتان اقامت ترکیه را به همراه نخواهد داشت؛ مگر اینکه یکی از والدین کودک، خون ترکی داشته باشد، یعنی اصالتا ترکیه‌ای باشد. طی این مدت، بنا بر انتخاب خودتان، می‌توانید در کمپ بمانید و یا خانه‌ای اجاره کرده و نسبت به انتخاب شغل هم اقدام کنید.

شغل پر درآمد در ترکیه برای ایرانیان

نکته مهمی که در این زمینه باید مدنظر داشته باشید این است که شما حق ندارید ملک خودتان را حداقل به مدت 3 سال به فروش برسانید. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ترکیه آن است که شما امکان دریافت وام برای خرید ملک را خواهید داشت. برخی از پروژه‌هایی که در کشور ترکیه وجود دارد امکان دریافت وام تا 100 هزار دلار امریکا را به متقاضیان مهاجرت می‌دهد و شما تنها موظف هستید تا 150 هزار دلار مابقی را پرداخت کنید. یکی از راه‌هایی که درنهایت می‌تواند منجر به مهاجرت به ترکیه شود، تحصیل در این کشور است.

ترکیه از جمله کشورهای اروپایی است که توانسته در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در اقتصاد، بازار کار و شرایط عملی و تحصیلی خود ایجاد کند. کارشناسان مجموعه مهاجرتی بالدانو در این قسمت به معرفی برخی از شایع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور اروپایی خواهند پرداخت. به عبارتی در این روش از مهاجرت تمام هزینه‌های زندگی فرد در کشور فوق بر عهده همسر دارای تابعیت ترکیه است. در همین راستا فرد دارای تابعیت ترکیه باید حتماً تمکن مالی خود را به مدیران مربوطه ارائه دهند. خرید ملک برای سرمایه‌گذاران همواره از محبوبیت خاصی برخودار بوده است.

مشاوره و وکیل مهاجرت به ترکیه

به طور کلی شرایط تحصیل در ترکیه برای ایرانیان بیشتر از سایر کشورها فراهم است و افراد زیادی در مسیر مهاجرت تحصیلی به این کشور قرار دارند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، می‌توانید از خدماتصباکمک بگیرید. مشاورین ما در موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجوی صبا آمادگی دارند تا کل مراحل مهاجرت شما را در دست بگیرند. با انجام این کار دیگر نیازی نیست که نگران کارهای مهاجرتی خود باشید؛ زیرا پرونده شما توسط افراد حرفه‌ای مراحل خود را طی می‌کند. شرکت سرمایه گذاری و املاک مای آفیس از سال 2002 در شهر ازمیر ترکیه مشغول فعالیت و ارائه خدمت به مشتریان خود بوده است.

در واقع، اگر صرفا قصد سکونت در ترکیه را دارید یا تمام عمرتان کارمند بوده و اصلا در این حوزه‌ها وارد نشده‌اید، بهتر است به خرید ملک یا مهاجرت تحصیلی اکتفا کنید! حتی اگر تمایل دارید می‌توانید برای کار در شرکتی دیگر رزومه بفرستید و به این ترتیب، ویزای کاری بگیرید. تعداد زیادی از افراد از طریق ویزای کاری موفق به اخذ اقامت دائم در ترکیه می‌شوند. سرمایه‌گذاری در ترکیه به سختی سایر کشورها نیست و شما هم لازم نیست میلیون‌ها دلار در این کشور هزینه کنید تا بتوانید اقامت دائم بگیرید.

چه افرادی می توانند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند؟

شما چه زمانی که در ترکیه و چه زمانی که در خارج از کشور هستید ، می توانید برای اخذ اقامت ترکیه از طریق کار و سپس زندگی در ترکیه درخواست دهید. همچنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه مجازی اینستاگرام از آخرین اخبار مرتبط با روش های مهاجرت به ترکیهمطلع شوند. علاوه بر این هزینه ها که بستگی به روش مهاجرت فرد متقاضی دارد، هزینه های دیگری از جمله هزینه دریافت ویزا هم باید پرداخت شود. لازم به ذکر است که هزینه ویزای الکترونیکی و برچسبی ترکیه با هم فرق دارد و هزینه ویزای الکترونیکی این کشور از 14 تا 71 یورو متغیر است. البته باید گفت این هزینه ها با توجه به نوع ویزای دریافتی متفاوت است و هزینه هر کدام از روش های مهاجرت با روش دیگری فرق دارد. موسسه مشاوره ای ملک پور با 15 سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در تمام مراحل مهاجرت به ترکیه در کنار شما خواهد بود و مشاوران ما آمادگی ارائه مشاوره به شما در زمینه اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هستند.