دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه دریافت اقامت ترکیه 2022

قرارداد کاری که بر اساس قوانین ترکیه منعقد شده باشد به یک خارجی حق دریافت e-ikamet را می‌دهد. امروزه افراد زیادی به دنبال مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور آسیایی اروپایی هستند. توصیه می کنیم حتماً مقالات مربوط به کشورهای مختلف را مطالعه نمایید و با ترکیه مقایسه نمایید، کشوری که معمولاً خود اتباع ترک انتخاب می کنند مهاجرت به آلمان می باشد.

  • زمان انتظار از لحظه ثبت درخواست تا ورود به ترکیه به نوع ویزایی بستگی دارد که از آن برای مهاجرت به ترکیه استفاده می کنید.
  • در صورت نبودن فردی برای همکاری با این شرایط، کارفرما می‌تواند یک خارجی را استخدام کند یعنی اولویت استخدام با اتباع ترکیه است.
  • قیمت اجاره خانه در استانبول حدود ۲۰ درصد بالاتر از شهرهای دیگر ترکیه است.
  • توجه داشته باشید که هزینه های زندگی به تومان در ترکیه، براساس نرخ یورو در زمان نگارش مقاله (اکتبر 2021)، محاسبه شده است.
  • شرکت رسمی “استانبول همراه” با تیمی از کارشناسان خبره آمادگی ارائه خدمات زیر را به شما هموطنان عزیز دارد.
  • همان طور که در قوانین سایر کشورها نیز بررسی نموده ایم، اقامت تحصیلی هیچ گاه به اقامت دائم و تابعیت منتهی نمی گردد.

یکی از راه های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است. در این روش نیاز است که فرد متقاضی طی استخدام ۵ نفر نیروی ترک، بیمه و مالیات آن ها را به دولت بپردازد. از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند. این امکان برای شما وجود دارد که از آن جا به کشوری دیگر مهاجرت کرده و مراحل اقامت را طی کنید، کشوری که شرایط رفاهی، اجتماعی و اقتصادی مناسبی برای شما داشته باشد. با توجه به اینکه کوشش شد تا تمامی موارد جهت اقامت در ترکیه در این مقاله برای شما توضیح داده شود در صورتی که تمایل برای مهاجرت به این کشور را دارید پیشنهاد می‎‌کنیم از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. موسسه افشار املاک می‌‎توانند ارزان ترین، راحت ترین و امن ترین شرایط را برای شما فراهم کند.

مهاجرت به ترکیه۲۰۲۲ و هزینه ها

در چنین شرایطی می توان گفت که ترکیه یک پل مستقیم برای ورود به کشورهای برتر جهان است و مکانی نیست که بتوان از آن به عنوان مقصد نهایی یاد کرد. در هر کشوری مزیت ها و معایب بسیار زیادی وجود دارد که می تواند افراد را مجاب کند که آن کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده یا این که از آن دوری کنند. درون ترکیه نیز شرایط مشابهی وجود دارد و علاقمندان به زندگی در این کشور باید در نظر داشته باشند که کفه مزایا برای آن ها سنگینی می کند یا کفه معایب. در چنین شرایطی است که هر فرد می تواند با توجه به شرایط خود، انتخاب کند که آیا ترکیه مقصد مناسبی برای مهاجرت به حساب می آید یا خیر. در تصویر زیر می توان برخی از مهم ترین مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه را مشاهده کرد.

بیمه سلامتی که ارائه می شود باید تمام طول مدت اقامت متقاضی را پوشش دهد. لازم به ذکر است که بیمه های درمانی خصوصی خارج از کشور ترکیه فقط زمانی معتبر هستند که در داخل کشور ترکیه از شعب آن شرکت بیمه تهیه شوند. مهاجرت یکی از حساس ترین تصمیم های زندگی است و برای هر کسی مزایا و معایب خودش را دارد. کشوری که یک فرد برای مهاجرت انتخاب می کند بسیار مهم است، چون هر چه قدر کشور ایده آل تری باشد مزایای مهاجرت بیش تر از معایب آن می شود.

شما با فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های ترکیه، مدارک بسیار معتبری را دریافت می‌کنید و می‌توانید برای ادامه تحصیل یا کار، به دیگر کشورهای اروپایی نیز مهاجرت کنید. از طرف دیگر، نرخ بیکاری در کشور ترکیه نیز بسیار پایین است و شرایط مهاجرت به ترکیه برای کار نیز، بسیار مناسب است. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که در ادامه به بررسی دقیق آن‌ها می‌پردازیم.

دیدگاه برای “روش های مهاجرت به ترکیه”

بدین معنی که، تنها در صورتی که پدر و مادر دارای تابعیت ترکیه باشند، فرزند آن‌ها نیز تبعه ترکیه محسوب می‌شود و تنها متولد شدن در خاک ترکیه(سیستم خاک)، برای این امر کافی نخواهد بود. ماده 65 FLIP، محدودیت زمانی را برای اشخاصی كه قصد ثبت چنین درخواستی را دارند، چه در سرزمین، چه در بازداشت و چه در مرز، تعیین نمی‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که ماده 65 مسئولیت مراجعه به مقامات ذیصلاح را “در یک زمان معقول” به متقاضیان تحمیل می‌کند.

شما می‌توانید در ترندیول ترکیه انواع محصولات برند را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید و درباره خرید خود در همه مراحل اطمینان خاطر داشته باشید. برای مهاجرت به ترکیه و دریافت ویزا باید مراحل مختلفی را طی کنید. برای موفقیت در این مصاحبه و جلب نظر افسر مهاجرتی باید از مواردی که تاثیر منفی می‌گذارد خودداری کنید.

آنچه تصویر فوق نشان می دهد، همپوشانی اکثر شاخص های زندگی در 3 شهر آنکارا، ازمیر و استانبول است. اگر کارت پایان خدمت نداشته باشید پاسپورت هم نمیتونید داشته باشید، و قطعا نمیتونید وارد خاک هیچ کشوری بشید. اولین شرط پاسپورت معتبر و با تاریخ اعتبار مانده حداقل یک ساله و نیم است. شما با پاسپورت ایرانی خود می توانید در بانک زراعت ترکیه حساب بین المللی باز کنید.

اما در صورتی که به دنبال مشاغل عمومی و غیرتخصصی در این کشور باشید و از مهارت زبان چندان مناسبی برخوردار نباشید. از این رو، پیش از تصمیم‌گیری، برای محاسبه هزینه مهاجرت به ترکیه بهتر است هدف خود را مشخص کنید، نسبت به بودجه و دارایی و البته شغل احتمالی خود در این کشور، نسبت به اجاره منزل و سبک زندگی خود در کشور ترکیه تصمیم گیری کنید. ، نحوه اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه، هزینه مهاجرت به کشور ترکیه و به طور کلی صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی به صورت علمی قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوره وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مهاجرت به ترکیه می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید.