دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه دریافت اقامت ترکیه 2022

برای پیدا کردن کار در ترکیه می توانید به مقاله کار در ترکیه مراجعه کنید. بله ، شما با ثبت نام در پیش دبستانی میتوانید درخواست اقامت یکساله کنید . در شهرهای بزرگ دیگر مانند آنتالیا و ازمیر حدود اجاره خانه مانند استانبول و در شهرهای کوچک تا حدود ۳۰ درصد ارزان تر از استانبول می باشد.

  • دانشجویان با تحصیل در این کشور در مقطع لیسانس اجازه کار ندارند و دلیل این موضوع آمار بالای بیکاری در این کشور است.
  • روش های دیگری نیز وجود دارد که با جستجو “مهاجرت به ترکیه” همراه با کلمه “ملک پور” می توانید به همه این راه ها و قوانین انها دسترسی داشته باشید.
  • اگر از داخل کشور ترکیه درخواست می‌دهید، می‌توانید مجوز خود را از دفاتر MLSS در آنکارا دریافت کنید.
  • به همین جهت ما به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که از طریق پناهندگی به ترکیه مهاجرت کنید.
  • بنابراین برای مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور به Ikamet ترکیه نیاز دارید.

قبل از پایان ویزا امکان پذیر است اما بعد از منقضی شدن ویزا به هیچ وجه امکان پذیر نیست. برای درخواست و دریافت تمدید ویزا شما باید از طریق سیستم اقامت الکترونیکی اقدام کنید. برای کمتر از این مقدار معمولا با توجه به شرایط شما، انواع ویزاهای توریستی و… صادر می شود. یکی دیگر از شهر های ترکیه که برای اقامت دائم و زندگی مناسب می باشد، اسکی شهر می باشد.

اسکی شهر

در آوریل 2013، اولین قانون پناهندگی همیشگی در ترکیه، قانون خارجی‌ها و حمایت‌های بین‌المللی، توسط پارلمان تصویب شد و در 11 آوریل 2014 لازم الاجرا شد. این قانون ستون‌های اصلی سیستم پناهندگی ملی ترکیه را، پایه‌ریزی می‌کند و مدیریت مهاجرت ، به عنوان نهاد اصلی مسئول سیاست‌گذاری و دادرسی برای همه خارجی‌ها در ترکیه است. ترکیه همچنین مقررات حمایت موقت را در 22 اکتبر 2014 تصویب کرد، که حقوق و تعهدات را به همراه مراحل مربوط به افرادی که در ترکیه حمایت موقت می‌شوند، تعیین می‌کند. شما می‌توانید با گوش دادن به پادکست زیر، از شرایط سرمایه‌گذاری در ترکیه آگاه شوید. کشور ترکیه که با نام رسمی جهوری ترکیه نیز شناخته می‌شود، کشوری در منطقه اوراسیا است که بخش بزرگتر آن یعنی “آناتولی”، در آسیا و بخش کوچکتر آن یعنی “تراکیه”، در اروپا قرار گرفته‌اند. از همسایه‌های این کشور می‌توان به گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، ایران، یونان و بلغارستان اشاره کرد.

برترین دانشگاه‌های ترکیه

دارا بودن یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای ترک لازم است تا بتوانند ویزای کاری بگیرند و وارد خاک کشور ترکیه شوند. کار در ترکیه نیاز به دریافت چالیشما ایزنی یا همان مجوز کار دارد. برای دریافت آن باید مدارک لازم را به کنسولگری ترکیه در ایران ارائه کنند.

شرکت مای آفیس طی 18 سال سابقه فعالیت در حوزه سرمایه گذاری و املاک ترکیه موفق به دریافت نمایندگی و ثبت قرارداد همکاری با بزرگترین و معتبرترین سازندگان کشور ترکیه شده است. همچنین کارشناسان شرکت مای آفیس در تمامی مراحل انتخاب پروژه مناسب به منظور اخذ شهروندی و یا اقامت سرمایه گذاری، نوشتن قرارداد، نوتر کردن قرارداد، هماهنگی های لازم با سازنده برای اقساط پروژه با شما همراه خواهند بود. مي‌توانيد پاسپورت اين كشور را ٧٠ روزه به دست آوريد البته به شرطی كه ملك خريداری شده تا سه سال فروخته نشود. كمترين مبلغ جهت خريد ملك ٦٠ هزار دلار آمريكا است، اين اقامت سه ساله اقامت توريستی است و امكان كار در اين كشور را به شما نمی‌‎دهد. خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به آن یکی از اصلی‌ترین راه‌های ورود به این کشور می‌باشد که هر ساله بسیاری آن را انتخاب می‌کنند و ما در افشار املاک می‌توانیم شما را در رسیدن به اقامت ترکیه یاری کنیم. در صورت اخذ پذیرش و تحصیل در ترکیه می‌توانید ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید.

در صورتی که قرارداد شما توسط کارفرما تمدید شود، می‌توانید اقامت خود را نیز تمدید کنید. همچنین توجه داشته باشید که، با توجه به اینکه زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی استانبولی است، شما نیز باید جهت یافتن کار در این کشور به زبان ترکی استانبولی تسلط کافی را داشته باشید. همانطور که می‌دانید برای مهاجرت به هر کشوری از جمله ترکیه به مجوز اقامت آن کشور نیاز دارید. بنابراین برای مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور به Ikamet ترکیه نیاز دارید. زندگی در ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، پایین بودن هزینه های زندگی و شباهت های فرهنگی بسیار با ایران یکی از مقاصد جذاب توریستی و اقامتی برای علاقه مندان به مهاجرت است.

پروسه صدور ویزا معمولا 8 هفته به طول می انجامد و مهر ویزای تحصیلی در پاسپورت شما گذاشته می شود. ویزای تحصیلی ترکیه تا زمانی که شما در موسسات آموزشی ثبت نام داشته باشید امکان پذیر است. جالب است بدانید که برای تحصیل در ترکیه نیازی به مصاحبه در سفارت ترکیه ندارید، بنابراین دیگر نگرانی سوالات روز مصاحبه سفارت ترکیه را نداشته باشید. در این صورت شما می توانید برای خودتان، همسر و غرزندان زیر ۱۸ سال خود درخواست اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار را بدهید. در این روش شما از تمام حق و حقوق شهروندی ترکیه بهره مند می شوید.

به علاوه سوابق تاریخی و فرهنگی مشترک و البته جغرافیای نزدیک، باعث شده تا این کشور به مقصد محبوبی برای ایرانیان تبدیل شود. لازم به ذکر است که هزینه های زندگی در استانبول حدودا ۱۵ تا ۲۰% از شهر های دیگر ترکیه بیشتر است اما فرصت های کسب در آمد نیز در این شهر ۵۰% از شهرهای دیگر هم بیشتر است. در این قسمت به دلایلی خواهیم پرداخت که اخذ شهروندی ترکیه و مهاجرت به این کشور برای بسیاری از ایرانیان ایده آل است. امکاان تمدید اقامت از این طریق وجود ندارد مگر آنکه یک سال از پایان بازه‌ی قبلی گذشته باشد. و یا از طرق دیگر مثل خرید ملک و یا اقامت کاری ترکیه و … اقامت خود را تمدید کنید.

ثبت شرکت در ترکیه با محدودیت هایی برای ایرانیان همراه است و این به دلیل وجود تحریم های آمریکا علیه ایران می باشد. به همین دلیل افراد برای ثبت شرکت در ترکیه باید به این محدودیت ها توجه تا دچار مشکل نشوند. جهت ثبت شرکت در ترکیه لازم است که افراد در ابتدا به اداره مالیات این کشور رفته و کد مالیاتی را برای فردی که قصد راه اندازی شرکت را دارد، اخذ نماید.