دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه دریافت اقامت ترکیه 2022

تفاوتی ندارد که سود دریافتی شما از کجا باشد، مالیات این کشور بر آن اعمال می‌شود. دانشگاه بغازیچی برترین دانشگاه کشور ترکیه بر اساس آخرین رتبه بندی سایت Us News در سال 2021 می‌باشد. این دانشگاه دارای رتبه 24 در میان دانشگاه‌های آسیایی را دارا می‌باشد. دانشگاه بغازیچی با حدود 400 دانشجوی خارجی جزو دانشگاه‌هایی می‌باشد که دانشجویان خارجی را به سختی ثبت نام می‌کند.

اسناد و اظهارات برای ثبت شرکت در ترکیه باید به دفاتر ثابت تجاری در منطقه مورد نظر ارسال شوند. این اسناد مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن بررسی می‌شود که آیا اسناد و اظهارات با قوانین و شرایط حاکم تطابق دارند یا خیر. باید توجه داشت که لازمه ثبت شرکت در این کشور، انجام یک فعالیت اقتصادی و بازرگانی است که بسته به نوع فعالیت می‌توان متفاوت باشد. در مجموع می‌توان ادعا کرد شرایط دریافت اقامت این کشور از سادگی قابل توجهی برخوردار است. با توجه به شباهت‌های فرهنگی و تاریخی، این کشور برای مهاجران ایرانی جذابیت زیادی دارد.

  • با سلام و عرض ادب دوست عزیز ویزا بابت چه موضوعی؟ اگر توریستی مد نظرتان باشد که ایرانی ها نیاز به ویزا ندارند.
  • هزینه زندگی در ترکیه برای یک خانواده 4 نفره حدودا لیر ترکیه می باشد.
  • توجه داشته باشید که هم دانشگاه دولتی و هم دانشگاه خصوصی می توانند تصمیم به اخذ شهریه کم تر بگیرند.
  • یکی از ویژگی های مثبت ترکیه برای گردشگران این است که آنها تا 90 روز نیازی به اخذ ویزا توریستی ندارند؛ اما اگر بخواهند بیش از 90 روز در کشور ترکیه اقامت داشته باشند، باید کیملیک ترکیه را دریافت نمایند.
  • از دیگر مواردی که برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد.

اگر به هر دلیلی شما هم یکی از علاقه مندان به مهاجرت به ترکیه هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و از همه روش های مهاجرتی و اقامت این کشور اطلاع یابید. در حقوق بین الملل، قوانین تولد در کشورها از دو سیستم پیروی می کند، سیستم خاک و سیستم خون. تولد فرد در خاک کشورهایی که از طریق سیستم خاک تابعیت خود را اعطا می نمایند برای اخذ پاسپورت آن کشور کافی است.

کشور ترکیه سیاست‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرده است تا سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ترکیه ترغیب شوند. ازاین‌رو افرادی که قصد دارند مهاجرت را از طریق سرمایه‌گذاری تجربه کنند، علاوه بر اینکه می‌توانند اقامت دائم این کشور را کسب کنند، می‌توانند سودهای زیادی را به دست بیاورند. شما با ثبت شرکت در کشور ترکیه می‌توانید به‌سادگی مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری را تجربه کنید. مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک ساده‌ترین روش برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه است. پس از خرید ملک در ترکیه، دولت به صاحب ملک اجازه‌ی اقامت ۱ ساله می‌دهد و پس از این مدت فرد متقاضی به مدت ۵ الی ۸ سال می‌تواند این اقامت را هر یک سال یک بار تمدید کند. پس از این مدت اگر هنوز ملک به نام متقاضی باشد می‌تواند برای سب اقامت دائم ترکیه درخواست دهد.

مهاجرت به استانبول یا شهرهای دیگر

این مبلغ اخیراً از 1 میلیون دلار آمریکا به 250 هزار دلار آمریکا (یا ارزش برابر با لیر ترکیه) کاهش یافته است. اگر شما نیز از متقاضیان مهاجرت به ترکیه هستید، می‌توانید با گوش دادن به پادکست زیر، از اطلاعات لازم برخوردار شوید. بزرگترین شهرهای ترکیه به ترتیب استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا و آدانا هستند. فرهنگ مردم این کشور، بسیار متنوع است و متشکل از فرهنگ غرب آسیا، اروپای شرقی، آسیای میانه و قفقاز است. همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، برای مهاجرت به ترکیه بهتر است شهرهای توریست پذیری مثل آنتالیا، استانبول، آنکارا و ازمیر را برای زندگی انتخاب کنند. گرفتن اقامت ترکیه از طریق تحصیل دبیرستان امکان پذیر است اما این اقامت دائمی نیست.

دریافت حواله وسترن یونیون از خارج برای ایرانیان

مدارکی به مانند گذرنامه، ترجمه صفحه اول شناسنامه، اساسنامه شرکت، مشخص کردن حداقل ۳ اسم ۳ سیلابی برای نام شرکت و … برای ثبت شرکت در ترکیه لزامی می باشد. پروسه ثبت شرکت در ترکیه بین ۳ تا ۵ روز زمان می برد ، عموما هزینه ای در حدود ۲۵۰۰ دلار لازم می باشد. در بخش بالا گفتیم که نیازی نیست میلیون‌ها دلار را جهت سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه صرف کنید. اما با هزینه‌ای اندک هم نمی‌توان به این راحتی، اداره‌ی مهاجرت و سفیر ترکیه را متقاعد کرد که شما برای سرمایه‌گذاری در کشور آن‌ها مناسب هستید.

برای اطلاعات بیشتر باید اطلاعات کامل خود را بفرمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید. دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر MIE تماس حاصل نمایید. ازدواج صوری نباشد و حتما باید مدارک کافی برای اثبات ازدواج خود به همراه داشته باشید. شما قبل از خرید یک شرکت حتما باید راجع به وضعیت آن تحقیق کنید. اگر هیچ راه نجاتی برای آن شرکت وجود نداشته باشد، پس طبیعتا نباید سراغ آن بروید.

در واقع برخلاف برخی کشورها، مردم ترکیه به هیچ‌وجه رفتارهای نژادپرستانه از خود بروز نمی‌دهند و در این زمینه محیطی آرام انتظار شما را می‌کشد. شرکت رسمی “استانبول همراه” با تیمی از کارشناسان خبره آمادگی ارائه خدمات زیر را به شما هموطنان عزیز دارد. برای اطلاعات بیشتر همچنین می توانید به سایت اداره مهاجرت ترکیه در این لینک مراجعه کنید. در مقاله اقامت از طریق تولد فرزند در ترکیه در این باره بیشتر بخوانید. در صورت تایید پرونده‌ی شما، مجددا باید در نوبت قرار بگیرید تا به کشور ثالث فرستاده شوید. البته احتمال رد شدن پرونده‌ی شما بالا خواهد بود ولی امکان تجدید نظر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید جهت مشاوره تخصصی با مشاورین ما، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این روش یکی از راه‌های بسیار مناسب برای افرادی است که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند. این متقاضیان می‌توانند با داشتن اقامت موقت 3 ساله با سهولت بیشتری به دنبال کار مناسب و دریافت مجوز کار از وزارت کار و رفاه اجتماعی ترکیه باشند. افرادی که از این روش اقامت موقت دریافت می‌کنند می‌توانند با افزایش سرمایه‌گذاری نیز به اقامت دائم دست پیدا کنند. شرایط زندگی در کشور ترکیه در دو دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و دولت ترکیه اقدامات مهمی را در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام داده است. این کشور از نظر آب و هوایی، در سطح خوب و از نظر اقتصادی، موقعیت شغلی و امنیت در سطح متوسط قرار دارد.