دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ترکیه دات کام مجله اینترنتی کشور ترکیه

اما اگر والدین شخص وضعیت مشخصی نداشته باشند می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد. همچنین اگر یکی از والدین شخص شهروند ترکیه باشد، صرف نظر از محل تولد، به فرزند تابعیت ترکیه اهدا می شود. ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به ویزا ندارند مگر اینکه در نظر داشته باشید اقامت یکساله بگیرید. از دیگر شایعه‌هایی که در مورد کشور ترکیه مطرح شده، بازار کار خراب آن است.

موغلا در جنوب غربی ترکیه واقع شده است و آب و هوای معتدل و مناسبی دارد. متقاضیانی که می توانند از پس هزینه های زیاد بر بیایند، می توانند در این شهر کسب و کار شان را راه اندازی گسترش دهند. تمامی شهر های ذکر شده در کشور ترکیه، ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی را برای زندگی دارند که در ادامه به طور کامل در رابطه با هرکدام توضیحاتی را ارائه می دهیم. متقاضیانی هم که از طریق کارآفرینی می خواهند اقامت ترکیه را اخذ نمایند، باید 5 شهروند ترکیه ای را مشغول به کار کنند و به دولت ترکیه، بیمه و مالیات هر یک را بپردازند. سلام وقت شما بخیر، من قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم اما نمیدونم چطور باید اقدام کنم و اولین قدم چیه و بهترین راه واسه من کدومه میشه راهنمایی کنید ممنون.

  • اداره نفوس و شهروندی ترکیه به منظور تشخیص واقعی بودن ازدواج تحقیقاتی را در خصوص چگونگی ثبت ازدواج و زندگی شما انجام خواهد داد؛ بنابراین هیچ راهی برای فریب دادن مسئولین کشور ندارید.
  • در صورتی که ملکی با ارزش کمتر خریداری کنید اقامت 3 ساله ترکیه به شما اعطا می شود که قابل تمدید است.
  • همان طور که می دانید، مهاجرت به ترکیه تصمیم مهمی در زندگی هر فرد می تواند باشد که پیش نیاز های خاص خود را دارد.
  • پزشکی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود.

یکی از مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور ترکیه برای متقاضیان ایرانی، نزدیکی این کشور به ایران است. ترکیه علاوه بر نزدیکی مرزی به ایران، در برخی از فرهنگ ها نیز با کشور ایران مشترک می باشد. دومین مزیت زندگی در ترکیه و مهاجرت به استانبول، نزدیکی زبان ترکی به زبان ایرانیان است.

وکیل مهاجرت به ترکیه

به همین خاطر ایرانیانی که قصد دارند در یک کشور در حال پیشرفت سرمایه گذاری کنند، اقدام به خرید ملک و دریافت شهروندی ترکیه می کنند. یکی دیگر از معایب زندگی در ترکیه، محدود بودن تنوع غذایی در آن است که متقاضیان را ممکن است با مشکل مواجه کند. یکی دیگر از معایب زندگی در ترکیه پایین بودن دستمزد کار و بالا بودن ساعت کاری در این کشور می باشد.

استانبول، پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه

حداقل سرمایه اولیه لازم برای کارآفرینی و ثبت شرکت، 2600 دلار که معادل لیر است، می‌باشد. سرمایه‌گذار جهت اخذ تابعیت و اقامت کشور ترکیه، می‌بایستی حداقل برای 50 نفر تبعه کشور ترکیه، ایجاد شغل نماید. در ابتدای تایید درخواست شما، مجوز اقامت یکساله در کشور ترکیه صادر می‌شود.

در غیر این صورت افراد پس از یکسال مجبور به ترک این کشور خواهند بود. با صرف نظر از هزینه ی پرواز، اقامت کوتاه مدت اولیه در هتل و هزینه‎‌‌های جانبی دیگر، در این قسمت کوشیدیم شما را با چند نمونه از مواردی که در راستای اقامت برایتان شامل هزینه می‌‎شود آشنا کنیم. داشتن گواهی نامه بین المللی در صورتی که قصد خرید خودرو و یا رانندگی در این کشور را دارید.

بدین منظور، لازم است تا ارزش ملک خریداری شده‌ی شما، حداقل حدود 400هزار دلار آمریکا (طبق قوانین 2022) باشد. تمام این دلایل در کنار هم، دست به دست هم می‌دهند و هر ساله باعث می‌شوند ایرانیان بیشتری رو به سوی این کشور برگردانند. سلام من تو ایران 3تا استارتاپ موفق دارم، میخواستم مهاجرت کنم ترکیه و این استارتاپ هارو هم دفتر اصلیشون رو ببرم ترکیه و بعد از اون برم انگلیس یا آمریکا. ورزشکاران باید دارای شهرت در سطح کشوری یا جهانی باشند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند. در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید.

کارفرما تا 10 روز فرصت دارد تا درخواست قبول کارمند خارجی را در وبسایت کار و امنیت اجتماعی ثبت نماید. ضمنا همان طور که که پیشتر اشاره کردیم، باید بدانید که ایرانیان برای سفر به ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارند. به طبع شهریه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی به طور چشمگیری بالاست، اما دانشگاه‌های دولتی، تقریبا رایگان هستند. ترکیه به عنوان کشوری با قوانین آسان، امن و دوست داشتنی، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان تبدیل شده است.

اگر بخواهید از بین شهرهای این کشور یکی از آن‌ها را برای سفر یا مهاجرت به ترکیه انتخاب کنید، تاحدودی کار دشواری است. مهم‌ترین شهر توریستی کشور ترکیه یعنی همان استانبول در غربی‌ترین نقطه این کشور واقع شده است و دارای سواحل دریای مرمره و سیاه می‌باشد. دانشگاه‌ حاجت تپه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور ترکیه می‌باشد که دارای رتبه 89 میان دانشگاه‌های آسیایی می‌باشد. این دانشگاه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ترکیه به حساب می‌آید که حدود 52 هزار نفر دانشجوی مشغول به تحصیل دارد. آب و هوای کشور ترکیه به دلیل رشته‌ کوه‌های فراوان، گستردگی جغرافیایی و مجاورت با دریای مدیترانه و دریای سیاه از تنوع بالایی برخوردار است. این کشور که کشوری چهار فصل به حساب می‌آید، دارای انواع شهرهای ساحلی می‌باشد که در فصل‌های تابستان و پاییز برای مهاجران بسیار مناسب است.

همچنین برای اطلاع دقیق از هزینه های مواد غذایی در ترکیه پست لینک شده را مطالعه کنید. که مدارس دولتی رایگان هستند و مهاجرین می توانند به صورت رایگان از خدمات آموزش دولت ترکیه استفاده کنند. پس اگر این شیوه مهاجرت را انتخاب کردید حتما با کار قانونی مهاجرت خود را انجام دهید. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به کاریابی بین المللی کاربین می باشد. سند مربوط به درخواستی که به موسسه تامین اجتماعی داده شده و تحت پوشش بیمه بهداشت عمومی است.