دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه【شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق کار، تحصیل، خرید ملک】 صبا

به این طریق می‌توانید از طریق سرمایه گذاری در بانک های کشور ترکیه و یا خرید سهام و اوراق قرضه دولتی در این کشور سرمایه گذاری کنید و موفق به دریافت شهروندی ترکیه شوید. سرمایه گذاری در بانک های ترکیه، خرید اوراق قرضه دولتی و همچنین خرید سهام مربوط به وزارت صنایع و فناوری این کشور باید به مدت سه سال نگهداری شود و شما حق برداشت این مبلغ را نخواهید داشت. اتباع خارجی که بتوانند به مدت سه سال در بانک های کشور ترکیه مبلغ ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنند، می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که در طول این مدت به سپرده، سود تعلق می گیرد. شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعاتی در خصوص نحوه کسب انواع ویزای ورود به کشور ترکیه را به دست آورید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا ضمن ارائه اطلاعات کلی، اطلاعاتی از مدارک و اسناد مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه نیز در اختیار شما قرار دهیم.

این شهر نیز آثار باستانی و تاریخی متنعی را در خود جای داده و شهر مناسبی برای زندگی می باشد. دانشگاه ها و کارخانجات صنعتی زیادی در این شهر واقع شده است که موجب سرعت گرفتن رشد و پیشرفت آن را فراهم کرده است. یکی از شهر های چند هزار ساله در منطقه آناتولی شرقی، شهر مالاتیا می باشد. این شهر سرسبز، نزدیک به 80% مصرف میوه کشور ترکیه را تامین می نماید. مالاتیا یکی دیگر از شهر های بزرگ و پر امکانات ترکیه می باشد که دانشگاه های معتبری را هم در خود جای داده است.

  • کشور ترکیه محل امنی برای دانشجویان بین المللی فارغ از سن و جنسیت هست و شاید همین امر باعث رشد و افزایش نرخ سالانه حضور دانشجویان بین المللی در این کشور شده است.
  • زیرا بر اساس قانون جدید اقامت توریستی ترکیه اقامت از طریق اجاره خانه تمدید نمی شود و شما پس از یکسال اگر به یکی از شیوه هایی که در بالا گفته شد اقدام نکنید باید ترکیه را ترک کنید.
  • مهاجرت به ترکیه و زندگی در ترکیه در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  • برای دریافت ویزای کاری لازم است فرد متقاضی زبان ترکی را بلد باشد و از یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت کند.
  • البته برای خرید ملک، سرمایه‌ی کمتری لازم است، ولی به محل قرارگیری ملک، متراژ و وضعیت ساختاری آن نیز اهمیت دارد.

برای اطلاع از محصولات موسسه ملک پور می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید. از دیگر نکات مهم برای متقاضیان کار در ترکیه بررسی شرایط ویزای همراه است. شخص متقاضی پس از یک سال کار و زندگی در ترکیه همچنین پرداخت بیمه و مالیات به دولت این کشور می تواند برای همراهان خود اعم از همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال درخواست ویزا نماید. در رابطه با مسئله مهاجرت به ترکیه سوالات زیادی وجود دارد که کارشناسان موسسه مهرآفرین در این مقاله به تمامی آنها پاسخ می دهند. از جمله نکاتی که باید قبل از مهاجرت به آن توجه کنید، بررسی شرایط اقتصادی، کاری، سیاسی و آموزشی ترکیه است؛ چرا که اگر بخواهید از طریق کار به ترکیه مهاجرت کنید، نرخ بیکاری به شما کمک می کند که شرایط کاریابی را در آنجا بسنجید. موسسه مهرآفرین ، یکی از معدود موسسات معتبری است که دارای مجوز رسمی و قانونی مهاجرت می باشد و همچنین دارای سابقه چندین ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه است.

نکته دیگری که وجود دارد، این است که دولت ترکیه برای پیشرفت فناوری اهمیت بسیاری قائل است و این موضوع نیز می‌تواند زمینه مناسبی جهت سرمایه‌گذاری باشد. شما با پناهندگی نه تنها نمی توانید به سایر مکان ها نقل مکان کنید ، بلکه تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست! بنابراین سعی داشته باشید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید.

دریافت اقامت ترکیه به واسطه تولد

متقاضی باید رسیدهای اجازه اقامت و هزینه های اسناد را به همراه اسناد درخواست پیوست نماید. رسید پرداخت می بایست در دو نسخه درخواست شود یک نسخه نزد متقاضی باقی می ماند و دیگری به اسناد درخواست پیوست می شود. دقت شود که برای درخواست های تمدید، متقاضی می بایست فقط رسید پرداخت مجوز اقامت و هزینه سند را به پرونده درخواست خود پیوست نماید.

مشاوره مهاجرت به ترکیه

اگر شخص موردنظر برای ازدواج در کشور ترکیه دختر باشد و قبلاً نیز ازدواج کرده باشد باید از زمان طلاق ۳۰۰ روز گذشته باشد. سلام دوست عزیز، شما باید با توجه به هدف خودتون از مهاجرت یکی از این راه‌ها رو انتخاب کنید. شما میتوانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید تا شما رو راهنمایی کنند. آیا متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هستید؟ اگر می‌خواهید رشته دندان‌پزشکی را در مقاطع عالی چون کارشناسی ارشد و دکترا بخوانید…

هزینه زندگی در کشور ترکیه به‌صورت ماهیانه چیزی در حدود 6000 لیر خواهد بود. است و تنها راه آن هم ثبت شرکت در ترکیه است؛ به عبارت دیگر شما قبل از شروع هر فعالیت اقتصادی در این کشور ابتدا باید یک شرکت در آنجا ثبت کنید. این است که هیچ هزینه‌ای شامل حال افراد نشده و تحصیل در این مدارس رایگان خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه را تجربه کنید، بدانید که زبان تحصیل در آن‌ها انگلیسی و ترکی است. من ۲۶سالمه و میخام مهاجرت کنم ب ترکیه ولی بابت کار و اقامت اطلاعات کافی ندارم. اگر هدف خاصی از اقامت در این کشور ندارید و تنها می‌خواهید شرایط زندگی خود را بهبود ببخشید، هیچ جای نگرانی نیست.

بهترین و ساده‌ترین مسیر مهاجرت به ترکیه، خرید ملک در این کشور و اخذ اقامت آن است. درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند شدید تا در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه بیشتر بدانید، لازم است پیش از هر چیزی کمی در خصوص شرایط دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور صحبت کنیم. بااینکه شرایط اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه ارتباط بسیار زیادی با مسیر مهاجرتی شما دارد؛ اما برخی از این شرایط می‌توانند به‌عنوان شروط همگانی موردتوجه قرار بگیرند. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که آگاه شوند که زندگی در ترکیه چگونه می تواند شرایط زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. فرهنگ ترکیه به نوعی است که می توان آن را به ایران نزدیک دانست و تفاوت های عمده ای در بین دو کشور دیده نمی شود اگرچه خرده فرهنگ ها کاملا متفاوت است. آهنگ زبان ترکیه نیز به گونه ای است که بسیاری از ایرانیان در بازه زمانی کوتاهی این امکان را خواهند داشت که به این زبان تسلط پیدا کنند.