دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا

یکی از دلایلی که این کشور، روند روبه‌رشدی را در زمینه‌های مختلف در پیش گرفته و روزبه‌روز در حال رشد و پیشرفت است، جذب افراد با استعداد و توانا از تمامی کشورهای جهان است. داشتن اسپانسر شیپ مهم ترین شرط اخذ این ویزا می باشد که باید دعوتنامه نیز از طرف ایالت مورد نظر داشته باشید. کسب امتیاز 55 از آزمون که 5 امتیاز نیز از اسپانسر دریافت شده و نمره قبولی یعنی 60 را اخذ خواهید نمود.

  • در آیلتس حداقل نمره 6 و یا در تافل نمره ای متناسب با آن را کسب کرده باشید.
  • طبیعت زیبای استرالیا برای بسیاری از گردشگران جذاب و دلپذیر است و از دلایل سفر به استرالیا محسوب می‌شود.
  • سالانه بیش از 500هزار دانشجو از دویست کشور جهان برای تحصیل به استرالیا میروند.
  • اما درکل، همه آنهایی که تصمیم به ترک دیار می‌گیرند هدف نهایی‌شان ساخت آینده بهتر برای خود و فرزندانشان است.

این امر کاملا بستگی به شرایط مالی شما دارد چرا که شهریه مدارس در این کشور بالاست . ارائه گواهی تمکن مالی برای برخی از برنامه‌ها یا ایالات استرالیا اجباری نیست، در حالی که ارائه این گواهی برای تمامی برنامه‌ها و استان‌های کانادا الزامی است. لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند. رنکینگ Passport Index 2021رنکینگ Henley Passport Index با در دست داشتن این پاسپورت می توانید بدون ویزا یا با دریافت ویزا پس از ورود، به 130 کشور دنیا سفر داشته باشید.

تفاوت درآمد پزشکان و جایگاه شغلی آن‌ها در استرالیا و کانادا

ارائه یک رزومه کاری که نمایانگر تخصص شما باشد کمک بسزایی در پذیرش سریعتر شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که رزومه شما باید مختصر و مفید و جامع باشد و تمامی شرایط شغلی شما را در بر داشته باشد. اولین مهاجران این کشور به طور قطع غیرارادی وارد این کشور شدند، محکومین از بریتانیا، ایرلند و سایر مستعمرات این کشور به استرالیا منتقل شدند. یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف است و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است. ویزای گلوبال تلنت مستقل و ویزای استعدادهای برجسته که از اواخر سال 2019 معرفی و در حال اجرا هستند. مطابق رتبه بندی 100 دانشگاه برتر جهان درسال 2021 دانشگاه کویینزلند رتبه 46 را کسب نموده است.

هرآنچه دانشگاه نوتردام استرالیا باید بدانید

محدودیت قرا داده شده در این زمینه برای ویزاهای کاری نیز 18 تا 44 سال تعیین شده است. در مسیر تحصیلی و یا خانوادگی، چنین محدودیت‌هایی در نظر گرفته نشده‌اند. یکی از روش های مهاجرت کاری به استرالیا از طریق داشتن مدرک فنی حرفه ای است که متقاضیان بسیاری نیز از سراسر جهان دارد. از دلایل آن می توان به پایین بودن سطح امتیازات این روش مهاجرتی اشاره کرد. شرایط بسیار راحت برای اخذ ویزا از طریق مهاجرت به استرالیا برای آندسته افرادی که از طریق مسیر فنی حرفه ای اقدام می کنند، بسیار مناسب می باشد.

معمولا وکلای مهاجرت برای مواردی غیر از پر کردن فرم‌ها بیش از 2 هزار دلار دریافت می‌کنند. از طرفی اما هزینه‌های وکیل مهاجرت برای برنامه‌های ویزای موقت و یا دائمی که پیچیده نیستند، معمولا در حدود 1500 تا 3000 دلار و هزینه‌های وکیل مهاجرت برای ویزاهای پیچیده‌تر در محدوده 2000 تا 6000 دلار است. با کمک گرفتن از وکلای مهاجرتی پاسارگاد با به‌روزترین شرایط مهاجرت و قوانین مهاجرتی آشنا خواهید شد که در این صورت بهترین روش مهاجرت را انتخاب خواهید کرد.