دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در 2022 گروه مهاجرتی پاسارگاد

برای کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تأسیس کند، می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایید. در صورتی که فرد متقاضی دارای شهرت بین ‌المللی در زمینه خاصی باشد، مسیر ویزای گلوبال تلنت برای وی بهترین و سریع‌ترین راه دریافت اقامت است. اقتصاد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهن و تصمیم‌گیری متقاضی در فرآیند مهاجرت به کشور مقصد است. در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند. کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه‌یافته و 13مین اقتصاد بزرگ جهان بر حسب میزان تولید ناخالصی به مبلغ 1.48 تریلیون دلار است. همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است.

به طور مثال کینگزتون اخیرا به عنوان بهترین محل زندگی خانوادگی در استرالیا انتخاب شده است. اگرچه فرصت‌های شغلی در این شهر چندان زیاد نیست، اما چشم‌انداز و امنیت شغلی بسیار بالایی دارد. مهاجران متخصص به ویژه در حوزه‌های مهندسی و تولید شانس بالایی برای استخدام در این شهر دارند. پایتخت سیاسی استرالیا و البته بهترین شهر برای زندگی خانوادگی بدون شک کانبرا است. علیرغم اهمیت سیاسی این شهر، جمعیت آن حدود 400 هزار نفر بوده و در واقع شهری کوچک است که با خیابان‌هایی درخت‌کاری شده خود شناخته می‌شود.

  • از آنجایی که متقاضی ویزای خانوادگی استرالیا نیاز به پشتیبانی مالی دارد، ویزای خانواده با توجه به رابطه خانواده با فرد متقاضی بررسی می‌شود و هر چه رابطه خانوادگی نزدیك‌تر باشد، مراحل پذیرش ویزا سریع‌تر بررسی می‌شود.
  • استرالیا به 2 دلیل اصلی وسعت زیاد و تراکم جمعیت اندک، از جمله کشورهای مهاجرپذیر است که انواع مختلفی از ویزاها را برای متقاضیان سفر و مهاجرت به این کشور، تعریف کرده است.
  • آمریکا در هفته است که در مشاغل با سطح مهارت متوسط قابل دستیابی است.

برخی اوقات با توجه به شرایطی که یک فرد دارد، هیچ راهکاری برای مهاجرت وجود ندارد و گاهی اوقات برعکس. یعنی شرایط شخص به گونه‌ای است که می‌تواند از چند کانال مختلف، ویزای استرالیا را دریافت کند. افرادی که موفق به دریافت اقامت دائمی کشور استرالیا شده اند باید ۵ سال از اقامتشان گذشته باشد تا برای گرفتن پاسپورت این کشور اقدام کنند. ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد. دانشجو حین تحصیل در این کشور می‌‌تواند به مدت۲۰ساعتدر هفتهکار نیمه وقتداشته باشد.

مهم‌ترین دلایل پذیرش مهاجرین در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت در این کشور است. روش‌های مهاجرت به استرالیا تقریباً متنوع است و به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، سرمایه‌گذاری ، تحصیلی و … صادر می‌کند. اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزاهای اقامت موقت و ویزاهای اقامت دائم امکان‌پذیر است.

اصلی ترین شرایط برای ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا

⬅ در ویزای تحصیلیهر چقدر سن متقاضی کمترو گپ یا وقفه تحصیلی کمتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود. مهاجرت به این نقطه از کره زمین موانع و دست‌اندازهایی دارد که اگر اطلاعاتی در این حوزه نداشته باشید شما را با چالش مواجه خواهد کرد. حالا که در این صفحه هستید از فرصت استفاده کنید و با مطالعه مطالب با شرایط مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید. کرونا در سراسر جهان تغییرات عظیمی در سبک زندگی افراد، اقتصاد، کار و … بوجود آورده است، قوانین مهاجرتی کشورها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، در این بخش از مقاله ما شما را با جدیدترین قوانین و اخبار مربوط به مهاجرت به این کشور آشنا می­کنیم.

همانطور که گفتیم کشور استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، شرایط رفاه اجتماعی و اقتصاد قوی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت قرار گرفته است. روش‌های بسیاری برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد که هرکس می‌تواند با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کند. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب راه درست مهاجرت کمک کرده باشد. با داشتن شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای حالا باید برای ویزاهای مهاجرت کاری استرالیا از جمله ویزای مهارت کاری و یا ویزای نامزدی استرالیا اقدام کنید.

در ویزای کارافرینی طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. سازمان مهاجرتی درنا مایگریشن به عنوان الگوی پیشرو جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت کاریابی بین المللی و سرمایه گذاری در اقصی نقاط جهان با تکیه بر سال ها تجربه متخصصین و فعالین کارآزموده این حوزه در حال فعالیت می باشد.

موارد کلی درباره اخذ اقامت استرالیا از طریق تخصص

اطلاعات کامل درباره تحصیل در استرالیا، ویزاهای تحصیلی، شرایط و قوانین آن را در مطلب زیر مطالعه کنید. 2 الی 4 سال قبل از درخواست برای ویزای Business Talent Visa متقاضیان باید مالکیت یک یا چند شغل که ارزش آن حداقل 400 هزار دلار استرالیا باشد را داشته باشند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این امر 200،000 دلار استرالیا است، که باید در تجارت مورد نظر سرمایه گذاری شود. بهتر است برای دانستن جدیدترین مدارک مورد نیاز تحصیلی با توجه به روش مهاجرتی خود با مشاوران گروه مهاجرتی پاسارگاد مشورت کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

فرد پس از تمام کردن دوره تحصیل به مدت شش ماه می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد که در این صورت ویزای موقت کار ۱ سالهاو صادر خواهد شد. در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود. انتخاب راحت‌ترین روش مهاجرت به استرالیا به شرایط هر فرد بستگی خواهد داشت و ما نمی‌توانیم ویزایی را به عنوان گزینه‌ای برای همگان معرفی کنیم. اگر به دنبال یافتن پاسخی مطمئن و مناسب هستید، بهتر است الزامات هر یک از مسیرهای موجود را با دقت بررسی نمایید و آنها را با شرایط خود تطبیق دهید. به همین منظور افراد بسیاری اقدام به مهاجرت به قصد کار در استرالیا می نمایند. قبل از هر اقدامی برای مهاجرت کاری باید بدانید که تخصص و رشته ی شما مورد نیاز این کشور و صنایع آن است یا خیر در این مقاله قصد داریم مشاغل مورد نیاز این کشور را برای شما معرفی کنیم.

با اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت استرالیا کار و تحصیل برای شما آزاد می‌شود و مانند سایر شهروندان استرالیا از یک قانون و خدمات استفاده می‌کنید. مسلما شرایط مساعد آب و هوایی و کیفیت زندگی در استرالیا، دلایل کافی برای مهاجرت به این کشور محسوب نمی‌شوند و استرالیا برای جذب مهاجران بیشتر، چشم اندازها و مزایای اجتماعی و حرفه‌ای زیادی را در نظر گرفته است. برای صدور ویزای دانشجویی استرالیا، توان مالی، سابقه درسی و کاری، تاهل، فاصله رشته تحصیلی و شغل و موارد دیگری بررسی می‌شود. چنانچه از ایران، درخواست ویزا دانشجویی استرالیا را داشته باشید، تمام مراحل ارزیابی و صدور ویزا، در ایران انجام می‌گیرد و بین یک تا سه ماه طول می‌کشد. ویزای تلنت استرالیا، ویزای دائمی استرالیا است که به طور خاص برای آن دسته از متقاضیان که در سطح بین‌المللی و یا ملی به دلیل استعداد و دستاوردهای برجسته خود در طی سال‌ها شناخته شده‌اند، اختصاص دارد.