دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در 2022 گروه مهاجرتی پاسارگاد

یکی دیگر از روش های اقامت استرالیا که مور علاقه بسیاری از متقاضیان می باشد و طرفداران بسیاری را در برمی گیرد مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا می باشد. به تعبیر بسیاری از افراد این روش از مهاجرت بسیار مناسب و منطقی می باشد چرا که افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند. البته یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین المللی کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت. از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند.

برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی همراه با اقامت دائم هستند. فرزندانی که شهروندی یا اقامت دائم این کشور را دارند می‌توانند برای اقامت دائم یا موقت خانواده خود اقدام کنند. در روشسرمایه‌گذاری ویژهمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد.

استرالیا ششمین کشور پهناور جهان به شمار آمده که در قاره اقیانوسیه؛ کوچکترین قاره جهان؛ واقع گردیده است و به استثنای بخش کوچکی از این قاره را که کشور نیوزلند گرفته، در واقع اکثریت خاک اقیانوسیه، همان کشور استرالیا می‌باشد. این کشور که در یکم ژانویه سال 1901 از بریتانیا مستقل شد، از 6 ایالت به نام‌های نیوساوت ولز، کوئینزلند، استرالیای جنوبی، تاسمانی، ویکتوریا و استرالیای غربی به همراه 2 منطقه و قلمرو با عنوان قلمرو سرزمین‌ شمالی و قلمرو پایتختی استرالیا تشکیل شده است. شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا بوده و شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث، آدلاید و همچنین کانبرا از جمله بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای آن هستند. استرالیا به طور خلاصه نه تنها یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی، رفاه، آرامش، امنیت، حقوق بشر، امکان پیشرفت، تفریح، گردش و بالا بودن در تقریبا همه‌ی شاخص‌های کیفیتی در زندگی، یکی از کشورهایی بوده که دارای سیاست مهاجرپذیری بالا و بسیار خوب می‌باشد. اولین گام برای مهاجرت به استرالیا شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است.

  • از طرف دیگر هزینه تحصیل در کانادا به مراتب کمتر از استرالیا بوده و تحصیل در کالج نیز محبوبیت زیادی دارد زیرا به دانشجویان کمک می‌کند با مهارت‌های عملی رشته خود بیشتر آشنا شده و بتوانند به سرعت جذب بازار کار شوند.
  • این کشور یکی از کشورهایی است که درصد امید به زندگی به علت رفاه اجتماعی بالا برای مردم آن بالاست و کیفیت زندگی بسیار بالا در این کشور کاملا هویدا می باشد.
  • با کمک گرفتن از وکلای مهاجرتی پاسارگاد با به‌روزترین شرایط مهاجرت و قوانین مهاجرتی آشنا خواهید شد که در این صورت بهترین روش مهاجرت را انتخاب خواهید کرد.
  • این نوع ویزا برای گرفتن اقامت دائم استرالیا پیشنهاد می‌شود و نیازی به اسپانسر ندارد.

ویزای تلنت یا نخبگان استرالیا ویزایی دائم است و مناسب افرادی است که در زمینه کاری خود نخبه هستند و در استرالیا، موسسه یا شخصی به عنوان معرف دارند. برای مهاجرت به استرالیا تنها داشتن دانش در زبان انگلیسی معیار است، در حالی که برای مهاجرت به کانادا هردو زبان فرانسه و انگلیسی به یک میزان اهمیت داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق تسلط در هر دو زبان شانس خود را برای مهاجرت به این کشور افزایش دهند. در کانادا شما حتی با داشتن یک سال سابقه کار در حوزه تخصصی خود امتیاز کسب می‌کنید، در حالی که در استرالیا به حداقل سه سال سابقه کار نیاز دارید.

دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا UNSW

ویزای تحصیلی استرالیا موقتی است و تا پایان دوره‌ی تحصیل اعتبار دارد. بعد از پایان تحصیل اقامت موقت استرالیا ، بین ۲ تا ۴ سال بعد از تحصیل فارغ التحصیلان می‌توانند بعد از دریافت مدرک خود در استرالیا حضورداشته باشند و این موقعیت را داشته باشند که شرایط خود را برای دریافت سایر انواع ویزای استرالیا بهبود بخشند. برای ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بالای ۵۵ سال نمی‌توانند اقدام کنند مگر اینکه از یک ایالت تاییدیه دریافت کنند و این موضوع برای چند ایالت امکان پذیر است.

ویزای موقت برای شریک صادر می شود تا از کشور خود در خارج از کشور به استرالیا سفر کند و سپس می تواند وضعیت خود را به اقامت دائم تغییر دهد. اگر با ویزای کارگری به استرالیا می آیید، اعضای خانواده تحت تکفل شما واجد شرایط پیوستن به شما با ویزای وابسته هستند. اگر با ویزای کار موقت به استرالیا می آیید، فقط همسر یا شریک زندگی شما و هر فرزند مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای خانواده وابسته هستند.

مهاجرت به استرالیا از طریق کدام روش راحت‌تر است؟

سلام ، کارشناسی ارشد مکانیک دارم از دانشگاه دولتی بیش از ۱۶ ترم هست که در دانشگاه های مختلف تدریس میکنم سابقه صنعت هم تقریبا ۴ سال دارم ، ۳۲ سال سن دارم و متاهلم همسرم لیسانس مامایی دارن . آیا میشه برای مهاجرت به استرالیا یا کانادا اقدام کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید چون واقعا واقعا تصمیمم جدیه . به طور کلی، کشورها در اعطای تابعیت از طریق تولد از دو قانون خون و یا خاک پیروی می کنند. قوانین استرالیا در این زمینه به شکل نسبی است، بدان مفهوم که تحت شرایطی هر دو مورد امکان پذیر است. طبق قوانین استرالیا، افراد متولد شده در تاریخی قبل از 25 ژانویه 1949 بنابر اصل خاک به شکل خودکار تابعیت استرالیا را اخذ می کنند.

تولد فرزند در استرالیا منجربه اقامت دائم برای والدین یا کودک متولد شده نمی‌شود. ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است. البته گفتنی است که در بین ۳۶ دانشگاه اعلام شده از سوی استرالیا، دو دانشگاه بزرگ امیرکبیر و دانشگاه تهران نیز قرار دارند. جاب آفر فقط یک نامه نیست بلکه تعهدات زیادی را برای یک کارفرما ایجاد می‌کند. در این شرایط، کارفرما باید ابتدا بیزینس خود را در اداره مهاجرت استرالیا ثبت کند، سپس اثبات کند که برای موقعیت شغلی مدنظرش نتوانسته نیروی کار بومی خوب و ماهر (فرد مقیم یا سیتیزن استرالیا) پیدا کند.

اگر فردی به دلیل سن بالا نتواند از طریق ویزاهای مهارتی اقدام کند و بیزینس داسته باشد می تواند از طریق ویزای تجاری اقدام کند. یا اگر فردی سن کمی دارد و سابقه کار ندارد بهترین روش مهاجرت، ویزای تحصیلی خواهد بود. یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود. این ویزا کم هزینه ترین روش سرمایه گذاری در استرالیا می باشد و به عنوان یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت تجار، دارندگان جواز کسب و پزشکان/ دندانپزشکان محسوب می گردد. عدم نیاز به انتقال سرمایه تا سه سال پس از ورود به استرالیا، عدم نیاز به مدرک زبان و مدرک تحصیلی دانشگاهی و امکان تبدیل این ویزا به اقامت دائم استرالیا از مهم ترین دلایل انتخاب ویزای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی جهت مهاجرت به استرالیا می باشد.

یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین‌المللی، اجازه کار پاره‌وقت به‌صورت ۲۰ ساعت در هفته در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور است. با انواع ویزای استرالیا و شرایط ویزای استرالیا برای اقامت موقت و دائم آشنا شوید و از مشاوره رایگان مهاجرت پلاس در انتخاب ویزا استرالیا کمک بگیرید. مدت زمان مهاجرت به استرالیا، بسته هر یک از انواع ویزاهای این کشور متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این رابطه، لازم است که به وبسایت ادارۀ مهاجرت استرالیا مراجعه و شرایط ویزای مد نظر خود را مطالعه کنید. به طور کلی بهترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا، متناسب با شرایط هر فرد تعیین خواهد شد. هر یک از روش‌های معرفی‌شده در این مقاله، می‌توانند بسته به اهدافی که دارید، برای شما بهترین مسیر مهاجرت به این کشور باشند.