دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا

این کشور یک کشور مهاجر پذیر است و روزانه ویزاهای مختلفی را صادر می‌کند و افراد بسیاری خانه دوم خود را در استرالیا می‌سازند. اگر 5 سال سابقه کار به همراه بیمه دارید میتونید فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون به صورت دقیق راهنماییتون کنند. با توجه به سنتون برای شما اوسبیلدونگ آلمان بهترین گزینه برای مهاجرت هست . پیشنهاد میکنم مقالات مربوط به اوسبیلدونگ رو در سایتمون مطالعه بفرمایید. و در صورت تمایل برای مشاوره رایگان میتونید فرم ارزیابیمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون با جزییات راهنماییتون کنند.

  • از مهم‌ترین شرایط کار در استرالیا داشتن حرفه ی مورد نیاز این کشور می باشد که در صورت نبود حرفه در رابطه با مشاغل مورد نیاز استرالیا باید از طریق یافتن اسپانسر شیپ اقدام نمایید که طبیعتا کار سختی خواهد بود.
  • متقاضیان ویزایسرمایه‌گذاری ویژهنیازی به کسب۶۵ امتیاز ندارند؛ اما در صورت نداشتن نمره کافی در زبان، باید هزینه‌ای به دولت استرالیا پرداخت کنید تا پس از ورود به استرالیا ۵۱۰ ساعت کلاس زبان برای شما در نظر گرفته شود.
  • این در حالی است که مانند بسیاری از کشورهای غربی، استرالیا نیز به کارگران ساده نیز نیاز دارد مانند کسانی که در مزرعه به صورت موقت در کارهای پیش پا افتاده مانند برداشت محصول به کشاورزان استرالیایی کمک می کنند.
  • در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند.
  • به ‌طور کلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما با توجه به رشد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است.

قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم. شاید شما هم مثل خیلی‌ها و به دلایل مختلف فکرتان درگیر مهاجرت شده باشد. مهاجرت به یک کشور ایده‌آل برای زندگی می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد. اما درکل، همه آنهایی که تصمیم به ترک دیار می‌گیرند هدف نهایی‌شان ساخت آینده بهتر برای خود و فرزندانشان است. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید. در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند.

تفاوت درآمد پزشکان و جایگاه شغلی آن‌ها در استرالیا و کانادا

به بیانی واضح‌تر مهاجرت به استرالیا برای نخبگان یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به استرالیا تحت عنوان ویزای گلوبال تلنت می‌باشد که این ویزا مخصوص افراد موفق و مشهور است و عموما شامل حرفه‌های هنری، ورزشی، علمی و فناوری، پزشکی و همچنین کشاورزی می‌گردد. افراد متقاضی اخذ این ویزا می‌بایست اثبات نموده که در 2 سال گذشته مشغول به فعالیت در یکی از زمینه‌های مذکور بوده اند. همچنین شخصی که قصد دارد برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای گلوبال تلنت اقدام کند، حتما باید ثابت کرده که حضورش در استرالیا برای این کشور سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا به ویژه از نظر اقتصادی و فرهنگی خواهد داشت. همچنین شخص متقاضی برای اقدام از این روش به یک معرف نیازمند خواهد بود و کسانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می‌توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود به استرالیا بیاورند. بنا به شرایط سنی، تحصیلی و شغلی شما، روش های متفاوتی برای مهاجرت به استرالیا می تواند وجود داشته باشد. از نظر بهترین انواع ویزاهای استرالیا، ویزای مهارتی 189، 190 و ویزای تلنت از آنجایی که اقامت دائم استرالیا را فراهم می کنند از بهترین ویزاهای استرالیا هستند، اما اخذ این ویزاها نیاز به شرایط خاصی دارد.

در ویدیو زیر به طور کامل توضیح داده ایم که چطور اقامت دائم استرالیا بگیریم. وکیل مهاجرت به استرالیا براساس قوانین استرالیا، تنها وکیل رسمی مهاجرت یا همان وکیل مارا می‌تواند امور مهاجرتی دیگران را انجام دهد و انجام‌ دادن امور مهاجرتی شما توسط شخصی دیگر کاملاً غیرقانونی است. هزینه ترجمه ناتی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از هزینه ترجمه رسمی با تایید دادگستری است و به همین علت، اکثر متقاضیان مهاجرت به استرالیا از ترجمه ناتی استفاده می کنند. زندگی شما در کشور استرالیا به ثبات نسبی رسیده باشد.به این معنی که حداقل 2 سال بصورت قانونی در این کشور زندگی کرده باشید.

انواع اقامت استرالیا

کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فرد همواره موردتوجه مهاجران بسیاری بوده است . مهم‌ترین مسئله در این میان آن است که شخص متقاضی مهاجرت مناسب‌ترین شیوه را با توجه به بودجه و شرایط خود برگزیند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعات کامل‌تری را درباره هزینه وشیوه های مهاجرت به استرالیا در اختیار شما قرار دهد و بهترین و مناسب‌ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط شما انتخاب کند. به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور وجود دارد.

در ابتدا شما باید اقامت دائم این کشور را داشته باشید، یعنی اگر شما اقامت موقت را دارید ابتدا باید آن را دائم کنید و سپس به دنبال شهروندی و یا همان سیتیزنی استرالیا باشید. اگر اقامت دائم را دارید باید 3 سال از 4 گذشته را در استرالیا زندگی کرده باشید. متقاضیان این ویزا معمولا سعی می‌کنند تا از حداقل نمره زبان برای این ویزا استفاده کنند و کمتر پیش می‌آید که متقاضیان این ویزا سطح زبان آیلتس 7 را ادعا کنند. حداقل نمره زبان این ویزا آیلتس 4/5 می‌باشد که شما باید آن را داشته باشید و امتیازی به شما نمی‌دهد و در صورتی که این سطح زبان را نداشته باشید باید مبلغ بالایی را در حد 10 هزار دلار استرالیا پرداخت کنید.