دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

استرالیا یک کشور دموکراتیک، با ثبات ، انگلیسی زبان بودن ، مهاجرپذیر ، متنوع ازنظر فرهنگی ویکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است که نیازمند نیروی کار ماهر است. دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند. یکی دیگر از مزایای مهم مهاجرت به استرالیا سطح درآمد بالا در این کشور است.

در بین کشورهای مهاجر پذیر استرالیا مزایا و فاکتورهای بسیاری دارد که فرد را مجذوب خود می‌کند. امکان کار در این کشور وجود دارد و فرد به راحتی می‌تواند وارد بازار کار شود و دستمزدها هم برای گذراندن زندگی مناسب است و می‌توان گفت حقوق بالایی را برای فرد در نظر می‌گیرند. با توجه به آمار و ارقام ارائه‌شده، 80 درصد از مهاجران اعلام کرده‌اند که از تصمیم خود برای مهاجرت به استرالیا راضی هستند. علاوه بر این، 84 درصد از این افراد تجربۀ کلی سکونت خود را خوب یا بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند. قوانین و اقدامات بشردوستانۀ استرالیا، این کشور را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی مردم سراسر جهان تبدیل کرده است.

  • سرمایه گذاری می‌تواند در شرکت خود شما باشد یا در شرکت‌هایی که مراکز منطقه‌ای آنها را تایید کرده است.
  • فرزندانی که شهروندی یا اقامت دائم این کشور را دارند می‌توانند برای اقامت دائم یا موقت خانواده خود اقدام کنند.
  • یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود.
  • البته این نوع ویزا بر اساس یک قرارداد بین دولت ایران و استرالیا بود که در ایران به عنوان ویزای کار (که به نظر ما این عنوان مناسب این نوع ویزا نبود) شناخته شده بود.
  • شرایط سنی شما خوب است اما در صورت تمایل به مهاجرت بایستی تمکن مالی خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که دولت استرالیا در یک بازه زمانی در سال ۲۰۰۹ توسط ویزای بشردوستانه بالغ بر ۱۲ هزار نفر را از این نوع ویزا و برنامه مهاجرتی پذیرفت. استرالیا به 2 دلیل اصلی وسعت زیاد و تراکم جمعیت اندک، از جمله کشورهای مهاجرپذیر است که انواع مختلفی از ویزاها را برای متقاضیان سفر و مهاجرت به این کشور، تعریف کرده است. البته افزایش تعداد درخواست های مهاجرت به این کشور در سال های اخیر، سبب سخت تر شدن مقررات مهاجرتی و در نتیجه دشوار شدن روند صدور ویزای آن شده است. بخش‌های زیادی از صنعت استرالیا همچون ساخت‌وساز، مراقبت‌های بهداشتی، برنامه‌نویسی نرم‌افزار و حوزه‌های مهندسی وجود دارند که به نیروی کار ماهر نیاز دارند اما در حال حاضر با کمبود مواجه هستند. افرادی که تجربه کار حرفه‌ای در یکی از این بخش‌ها دارند، می‌توانند برای این ویزا درخواست داده و به استرالیا بروند و در این کشور به زندگی و کار خود ادامه دهند.

پس از اینکه اقدامات لازم جهت مسیر انتخابی خود را آماده کردید می بایست برای ویزا استرالیا درخواست دهید. برای این امر حتما وقت سفارت بگیرید و تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کنید. پس از مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه می بایست منتظر نتیجه درخواست ویزای خود باشید.

موسسه بین المللی انتخاب با مجوز رسمی از وزارت کار ایران زیر نظر مستقیم جناب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا مشغول به فعالیت می باشد. شرکت سلکت ویزا مفتخر است که اعلام نماید به عنوان اولین شرکت مهاجرتی ارایه کننده خدمات مهاجرت به استرالیا ، از نظارت مستقیم وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا بهره خواهد برد. استرالیا جزء کشورهای گران جهان محسوب می‌شود و در این بین شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن را می‌توان در گروه گران‌ترین شهرهای جهان قرار داد. و برخی با سیتیزنی استرالیا می‌شناسند و باید بگوییم که فرقی ندارد و هردو آنها به یک معنا هستند و فرد در آخرین مرحله از مهاجرت به آن میرسد و به عبارتی پاسپورت استرالیا را دریافت می‌کند. شما شهروند استرالیا هستید و بعد از دریافت آن فرقی با یک شهروند استرالیایی ندارید و می توانید در انتخابات شرکت کنید و بدون مشکل به بسیار از کشورها سفر کنید. شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید.

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا شامل موارد زیر می‌شود:

با توجه به این که این کشور در نمیکره جنوبی قرار گرفته است، فصل‌ها در این کشور متضاد فصول در نیمکره شمالی است. به‌طور کلی استرالیا کشور سردسیری نیست و عموما دماهای زیر صفر را تجربه نمی‌کند. در حال حاضر بدلیل بسته شدن مرزها بخاطر شرایط کرونایی در بیشتر کشورها صدور ویزای توریستی با محدودیت های بسیاری روبرو می­باشد. این کشور در رویارویی با ایرانیان سختگیرانه‌تر عمل کرده و ویزای توریستی صادر نمی‌کند.

اهمیت فراگیری زبان ژاپنی

مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا شامل ارائه گذرنامه، عکس سه در چهار، دعوت نامه کاری، در صورت لزوم مدرک زبان، ارائه مدارکی جهت اثبات سلامت جسمی، ارائه مدارک لازم جهت سابقه کاری، ارائه مدرک تحصیلی، مدارک مربوط به ازدواج و مدارک هویتی فرد، خواهد بود. پس از آن که شخص تصمیم به مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص گرفت و موفق به اخذ اقامت استرالیا از طریق تخصص شد باید اقدامات لازم جهت دریافت ویزای کار این کشور را انجام دهد. همین امر سبب می‌شود تا افراد زیادی از سراسر جهان قصد مهاجرت کاری به این کشور را داشته باشند.

مطالب مهاجرت به استرالیا

عازم این کشور برای قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت می‌شوند و به زبان ساده، استرالیا، خوب مهاجر می‌پذیرد اما در عین حال افراد واقعا شایسته را پذیرا می‌باشد. در هر روش مهاجرتی به استرالیا، به طور متوسط و کلی با 2 الی 3 سال کار کردن می‌توان برای اقامت دائم این کشور اقدام نمود و پس از 5 سال نیز به پاسپورت و شهروندی استرالیا دست پیدا کرد. برای مثال پس از اتمام تحصیل 2 سال کار برای اقامت و سپس در مجموع 5 سال برای بدست آوردن شهروندی کافی است.

علاوه بر تحصیل در دانشگاه، افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند برای تحصیل در مدارس این کشور اقدام کنند. برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه مدرک زبان الزامی نیست و تنها آشنایی با زبان کافی است. اما برای تحصیل در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا لازم است مدرک زبان هم ارائه شود. برخی از ویزاهای استرالیا به شما اجازه می‌دهند تا بدون داشتن مدرک آیلتس، تافل یا هر آزمون صلاحیت زبانی دیگر، درخواست خود را به ادارۀ مهاجرت این کشور ارائه دهید. در این خصوص، می‌توانید مقاله روش‌های مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان را مطالعه کنید. یکی از اولین اقداماتی که باید در زمینه مهاجرت به استرالیا انجام دهید، ارزیابی شرایط و اهداف خود و تطبیق آن با انواع برنامه‌های مهاجرتی این کشور خواهد بود.

همسر شما حتی می تواند شهروند کشور نیوزلند باشد و یا اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد. ذخیره نام، ایمیل و شماره تماس من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استرالیا یک کشور چهار فصل است اما هرگز دماهای زیر صفر درجه را تجربه نمی‌کند. این موضوع دوستداران آب‌وهوای معتدل و تفریحات تابستانی را به این کشور جذب می‌کند. این شهر سومین شهر بزرگ استرالیا و همچنین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کوئینزلند است. این شهر دومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می‌رود و به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا شناخته می‌شود.