دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

پیشنهاد میکنم فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون با بررسی دقیق اطلاعاتتون بتونن راهنماییتون کنند و بهترین راه مهاجرت رو خدمتتون معرفی کنن. از آنجا که برای اخذ ویزای کار استرالیا باید امتیازات بالایی را دریافت کرده باشید، آسانترین روش مهاجرت به این کشور را می توان دریافت ویزای فنی و حرفه ای برشمرد. را دارید، اولین قدم برای مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزا استرالیا می باشد.

  • مهاجرت تحصیلی به استرالیا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد.
  • اهالی کانبرا در طول تابستان برای پیک نیک، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قایقرانی به حومه‌های شهر می‌روند.
  • هر یک از این روش‌ها شرایط و هزینه‌های مختلفی را خواهند داشت؛ به همین سبب نیز نمی‌توان گفت، میزان هزینه مهاجرت به استرالیا به صورت کلی در چه حدی است.
  • حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد.
  • اداره مهاجرت استرالیا براساس شرایط هر ویزا مدت زمانی را درنظر گرفته و آن را اعلام کرده است برای مثل زمان اعلامی برای بررسی و صدور ویزای 188 استرالیا حدودا 24 ماه اعلام شده است اما در اکثر مواقع این زمان کوتاه‌تر یا بلندتر می‌شود.
  • استرالیا الآن دیگر یک مقصد نیست؛ یک خانه دوم برای بیش از 120 هزار ایرانی است که در این کشور فوق‌العاده، کار، زندگی یا تحصیل می‌کنند.

استرالیا یک کشور دموکراتیک، با ثبات ، انگلیسی زبان بودن ، مهاجرپذیر ، متنوع ازنظر فرهنگی ویکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است که نیازمند نیروی کار ماهر است. دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند. هیچ قانونی در رابطه با الزام استفاده از خدمات وکلای حقوقی یا مشاوران مهاجرتی در این زمینه وجود ندارد؛ بلکه متقاضیان می‌توانند بسته به سطح اطلاعات و توانایی‎‌های خود، شخصاً جهت دریافت ویزای مد نظر اقدام کنند. به منظور کسب اطلاعات دقیق در زمینۀ هزینه‌های مهاجرت به استرالیا در هر کدام از زیرشاخه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ شرایط مهاجرت به این کشور، می‌توانید با کارشناسان زبدۀ مهاجرت پلاس تماس بگیرید. بسیاری از متقاضیان دغدغه انتقال حیوانات خانگی خود را در زمان مهاجرت به استرالیا دارند باید بگوییم که این امکان وجود دارد اما مسیر کمی زمان براست و این انتقال همزمان با مهاجرت شما رخ نمی‌دهد.

مدارس بین المللی این کشور برنامه درسی به زبان انگلیسی یا آمریکایی را در محیط های فرانسوی، آلمانی و حتی ژاپنی ارائه می دهند. به شما پیشنهاد می شود؟خوب، مهاجران ساکن در این کشور از مزایای بسیاری از جمله کیفیت بالای زندگی، تحصیلات عالی در سامانه آموزشی بی نظیر، مراقبت های بهداشتی مناسب، تعادل خارق العاده کار و زندگی و مزایای بسیار دیگر برخوردار می شوند. اگر در استرالیا پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری داشته باشید، روند مهاجرت شما بسیار ساده و سهل خواهد بود. با این حال، با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی مهاجرت و هزینه‌بر بودن هر یک از مراحل این پروسه، توصیه می‌شود تا افراد در این زمینه از متخصصان و مشاوران کارآزموده کمک بگیرند تا احتمال ریجکتی را به حدأقل برسانند. لازم به ذکر است که نقص مدارک هنگام مراجعه به سفارت، یکی از دلایل اصلی ریجکت ویزا است. به همین جهت قبل از مراجعه برای مصاحبه، از کامل بودن و صحت مدارک مورد نیاز خود مطمئن شوید.

انواع ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

تجربه نشان داده که در مسیر مهاجرتی، مطمئن‌ترین و منطقی‌ترین کار، استخدام وکلای مهاجرتی است. اطلاعات به روز وکلای مهاجرتی، آشنایی آنها با پیچ و خم‌های قانونی کشور مقصد و تجربه آنها در مواجه با پرونده‌های مشابه، می‌تواند راهگشا باشد. ۳- تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است، این اتفاق باعث شده افراد به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند، همین موضوع دلیل دیگری برای افزایش میزان رضایتمندی در بین مهاجران است. مردم کشور استرالیا سبک زندگی بسیار جالبی دارند، این افراد بسیار آرام هستند و به دور از تنش‌های عصبی زندگی می‌کنند از این روی نرخ ارتکاب جرم در کشور استرالیا بسیار پایین است.

راستی چرا صف مهاجرت به استرالیا معمولا شلوغ است؟ چرا این کشور همواره در لیست متقاضیان مهاجرت به خارج دیده می‌شود؟ از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی، مردم نروند سمت استرالیا 😅. لازم به ذکر است که اگر شما در طول زندگی در کشور استرالیا سوابق کیفری داشته باشید شانس بسیار پایینی در اخذ پاسپورت این کشور خواهید داشت. در آزمونی که برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان فرد متقاضی سنجیده می­شود. آزمون زبان در سه بخش خواندن، نوشتن و گوش دادن فرد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است. ایرانی ها درصد زیادی از مهاجران این کشور را به خود اختصاص داده‌اند، که این آمار نشان می‌دهد شرایط زندگی در استرالیا باب میل ایرانیان است.

در غیر این صورت، فرزند شما همان وضعیت ویزایی را دریافت خواهد کرد که شما داشته اید یعنی اقامت موقت استرالیا. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد. ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند. اول اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب اقامت دائم استرالیا باشند و فرزند نیز داخل خاک استرالیا متولد شود. اگر شما نیز قصد مهاجرت دارید، همین حالا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید، تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند و شما در مسیر پیش رو راهنمایی کنند.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟

سیستم کاری استرالیا به شکل امتیازی و Point Based System است و افراد بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کاری و سطح زبان خود امتیاز کسب می کنند و در صورت کسب امتیاز لازم می توانند این ویزای کاری استرالیا را اخذ کرده و نتیجتا مجوز اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. ویزای کار استرالیا تحت دو دسته Subclass 189 و Subclass 190 صادر می شود. ویزای کار استرالیا تحت Subclass 189 یک ویزای امتیازی بوده و به افراد متخصص و ماهر اعطا می شود. در واقع، در این روش افراد با بیان انگیزه و داشتن مهارت و کسب امتیازات لازم و بدون کسب حمایت از کارفرمایان استرالیایی می توانند به شکل کاری به استرالیا مهاجرت کنند. البته در این روش لازم است شغل فرد جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، در زمینه رشته خود سابقه کاری داشته باشد، بتواند مدرک زبان ارائه دهد و بین 18 تا 50 سال داشته باشد.

ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید. چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.

متعلق به بخش آموزش عالی در استرالیا است و با این ویزا این امتیاز به دانشجویان خارجی و بین المللی داده می شود که برای زندگی و تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند. اگر می خواهید برای ادامه تحصیل به استرالیا مهاجرت کنید می توانید برای ویزای زیر کلاس 573 استرالیا اقدام کنید. سازمان TRA استرالیا که مخففTrades Recognition Australia می باشد یک سرویس ارزیابی مهارت کاری افرادی است که قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارند.