دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

بر اساس قوانین استرالیا فرزندی که در خاک این کشور به دنیا نیامده باشد در صورتی که یکی از والدین او شهروندی این کشور و یا اقامت دائم داشته باشد می‌تواند برای دریافت تابعیت استرالیا اقدام کند. اگر شما با یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم نامزد کنید طبق قوانین استرالیا می توانید درخواست ویزای ازدوا ج بدهد (ویزای 130)و وقتی وارد خاک استرالیا می شوید و ازدواج می کنید در خواست ویزای همسری می دهید. ضروری است که ازدواج شما حداکثر 9 ماه پس از ورودتون به استرالیا صورت بگیرد. بعد از ازدواج اگر صاحب فرزند شوید فرزند شما شهروند استرالیا محسوب خواهد شد.

  • تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است.
  • شرایط سنی شما خوب است اما در صورت تمایل به مهاجرت بایستی تمکن مالی خود را افزایش دهید.
  • همچنین در برخی از ایالت‌ها یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سنین سالگی بسیار رایج است.
  • پس از مهاجرت به استرالیا در بسیاری از مواقع متقاضی به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا است، نحوه گرفتن اقامت استرالیا برای هر کدام از روش ها مستلزم داشتن شرایطی است.

نیاز متعدد به شغل‌های مختلف شاخص رضایت در درآمد بالا و رفاه بالای زندگی در این کشور یکی از مزیت‌های کار در استرالیا است. به همین علت مهاجرت کاری به استرالیا یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت برای نیروهای جوان و متخصص است. در نتیجه یکی از مسیرهای مهاجرت برای اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کردن از طریق مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار استرالیا است. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم این کشور، کار در استرالیا است. ویزاهای کاری استرالیا تنوع بسیاری دارند که با توجه به شرایط متقاضی نوع آن مشخص می‌گردد.

شرایط اخذ اقامت قانونی و دائم استرالیا برای مهاجرت

برای مهاجرت به این کشور روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارد و بر اساس مقیاس هایی همچونزبان، تحصیلاتو سندر «سیستم امتیازبندی» اداره مهاجرت، می‌توان ویزای این کشور را گرفت. استرالیا، امکان مهاجرت به این کشور را برای افراد مختلف، با شرایط متنوع و آن هم با استفاده از ویزاهای متعدد فراهم کرده است. داشتن شرایط بیان شده در مطالب موجود در این سایت و سایر منابع، به معنای پذیرش 100 درصدی متقاضیان نبوده و مهاجرت به استرالیا، می‌تواند تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار بگیرد. علاوه بر این، قوانین و شرایط مهاجرت از طریق روش‌های مختلف، ممکن است با بروز اتفاقاتی دچار تغییر شوند. در صورتی که علاقه‌مند هستید تا با شرایط مختلف هر یک از این ویزاها و روش‌های مهاجرت به استرالیا آشنا شده و اطلاعاتی کامل و به روز را در این زمینه‌ها به دست بیاورید، بهتر است برای دریافت مشاوره، با مشاورین درنامایگریشن ارتباط برقرار کنید.

مهاجرت به استرالیا و بررسی شرایط اخذ ویزا و اقامت این کشور

متقاضیانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند همزمان همراه با همسر و فرزندان زیر 23 سال خود وارد استرالیا شوند. مجموعه اطلاعات به روز و کامل از شرایط مهاجرت به استرالیا، نیوزیلند و کانادا در وب سایت پاسارگاد منتشر می شود. در این سایت، سال ها تجربه گروه ما در زمینه انواع راه های مهاجرت و چگونگی انتخاب بهترین راه، به اشتراک گذاشته می شود تا چراغ راه دوستانی باشد که مهاجرت را در برنامه زندگی خود گنجانده اند.

ارز رایج این کشور، دلار استرالیا بوده و با نشان اختصاری AUD شناخته می‌شود. در ابتدای سال 2022 میلادی هر دلار استرالیا معادل 72 سنت آمریکا بوده است؛ یعنی هر دلار آمریکا معادل 1.39 دلار استرالیا. این ویزا برای افرادی است که قصد دارند برای یکی از استان های کشور استرالیا اقدام کنند.

تفاوت میان بعضی از روش‌ها بسیار واضح است اما بعضی از برنامه‌‌ها چنان شبیه به یکدیگرند که می‌توانند بسیاری از متقاضیان را به اشتباه بیاندازند. شما می‌توانید در کشور نیوزلند بدون هیچ محدودیتی زندگی و کار و تحصیل کنید ولی افرادی که اقامت نیوزلند را دارند این شانس را ندارند. شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید. با سلام، در حدود 7 هزار دلار استرالیا، البته قیمت بروز را در سایت دولتی مهاجرت این کشور می توانید مشاهده کنید.