دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرایط اخذ ویزا مهاجرتی استرالیا 2022 آسان مهاجر

ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد. افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری خود را دریافت نمایند. در این بخش برخی از ویزاهای کار استرالیا که منجر به اقامت استرالیا می شود را خدمتتان توضیح خواهیم داد.

و برخی با سیتیزنی استرالیا می‌شناسند و باید بگوییم که فرقی ندارد و هردو آنها به یک معنا هستند و فرد در آخرین مرحله از مهاجرت به آن میرسد و به عبارتی پاسپورت استرالیا را دریافت می‌کند. شما شهروند استرالیا هستید و بعد از دریافت آن فرقی با یک شهروند استرالیایی ندارید و می توانید در انتخابات شرکت کنید و بدون مشکل به بسیار از کشورها سفر کنید. اکثر متقاضیان این ویزا سنی در بازه 40 سال به بالا را دارند و نمی‌توانند از طریق اسکیل ورکر اقدام کنند. افرادی که بیش از 55 سال دارند در شرایط خاصی می‌توانند برای برخی از ایالت ها اقدام کنند.

  • ضروری است که ازدواج شما حداکثر 9 ماه پس از ورودتون به استرالیا صورت بگیرد.
  • اگر اجازه حضور در کشور بیان شده را دارید و می‌توانید سرمایه اولیه مناسبی را برای تهیه مستغلات فراهم کنید، قادر خواهید بود از وام خرید مسکن در استرالیا استفاده کنید.
  • کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید.

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه‌های اقتصادی و بازار کار نیروی متخصص است. با انجام نظرسنجی‌ها و رضایت مهاجرین در زمینه کاری، استرالیا به یکی از بهترین کشورها برای پرداخت به موقع دستمزد و حقوق عالی به نیروی کار، معرفی شده است. پس از دریافت اقامت دائم، فرزند زیر 12 سال شما از تحصیلات رایگان بهره‌مند می‌شود. ویزای اقامت موقت کلاس 476 مخصوص فارغ‌التحصیلان رشته های مهندسی از دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران می‌باشد و به متقاضی این اجازه را می‌دهد که ۱۸ ماه در استرالیا زندگی کنند.

بیمه بعد از مهاجرت به استرالیا

همسر شما می‌تواند در زمان اقدام برای اخذ این ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند. مهاجرت به استرالیا باید در مورد مواردی که در زیر به شما گفته شده است کمال دقت را داشته باشید. دولت استرالیا قوانین مالیاتی دارد که برای کسانی که قصد خود اشتغالی و ایجاد مشاغل کوچک و متوسط دارند وضع کرده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و مهارت

کارفرما این امکان را نیز خواهد داشت که ویزای موقت شما را به اقامت دائم تبدیل نماید. در مورد نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا می توانید به اپیزود دوم پادکست های کوتاه شادا با عنوان “آزمون زبان برای مهاجرت به استرالیا” که در کانال کاریابی شادا منتشر شده است گوش دهید و توضیحات کامل مربوط به نمره زبان را دریافت کنید. کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید. همیشه باید وضعیت اقامت دائم خود را قبل از انقضای آن به موقع تمدید کنید. سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید.

استرالیا یکی از خارق العاده ترین کشور های جهان برای کار و زندگی با کیفیت بالا است. شهرهای پرجنب و جوش و مدرن، با میزان اشتغال بالا، زیبایی های چشم نواز و بسیاری دیگر از ویژگی ها موجب شده است که سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان برای کار و زندگی مجذوب این کشور شوند. استرالیا کشوری بسیار زیبا با آب و هوای تمیز در جنوب شرقی آسیا است که به دلیل داشتن یکی از بهترین اقتصاد های دنیا سالیانه خیل عظیمی از مهاجران را به خود جذب می کند. اگر توانایی راه اندازی مشاغل خود را در کانادا ندارید، می توانید پیشنهاد کاری برای مهاجرت به استرالیا داشته باشید.

کشور استرالیا به دلیل داشتن شرایط مناسب کاری و حقوق بالا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است به همین سبب افراد بسیاری قصد اخذ ویزای تخصصی این کشور دارند. کشور استرالیا به دلیل تفکیک متخصصین و شرایط مختلف متقاضیان ویزا های متفاوتی را در نظر گرفته است. که هر یک از این ویزا ها شرایط خاصی داشته و فرد متقاضی باید مواردی را رعایت نماید. بسیاری از ویزاهای مهاجرت به استرالیا شامل اقامت دائم استرالیا نیز می باشد، که به شما امکان زندگی و کار به صورت دائم در استرالیا را می دهد. شما پس از چندین سال می توانید گزینه تابعیت نیز روبروی خود داشته باشید. متقاضیان برای دریافت ویزا کار با مدرک فنی و حرفه ای باید حداقل 60 امتیاز کسب کرده باشند.