دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا

استرالیا، فرصت استفاده از انواع مختلف ویزاهای سرمایه گذاری را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این کشور گذاشته است. ازجمله برخی از پرمخاطب‌ترین ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا، می‌توان به ویزاهای 188، 888، 132 و 405 اشاره کرد. دولت استرالیا برای مشخص کردن واجدین شرایط اخذ هر یک از این ویزاها، شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. از جمله برخی از این شرایط می‌توان به شرایط سنی، وضعیت و سوابق شغلی و شرایط مالی و درآمدی اشاره کرد.

  • دیروز با توجه به صحبت های خونواده بین کشورهای انگلستان آلمان سوئد اتریش و سوئد میخواییم انتخاب کنیم .
  • قوانین مهاجرتی هر کشور بسته به نیازمندی های ایالات مختلف و اقتضای زمان تغییراتی را به خود میبینند.
  • اگر با ویزای سرمایه‌ گذاری اقدام می ‌کنید، بهترین سن برای شما ۳۰تا ۵۰ است؛ البته، با سن‌های پایین ‌تر و بالاتر هم امکان اقدام وجود دارد.
  • یکی از روش‌های مناسب سرمایه گذاری در استرالیا، کار آفرینی است، که در پی آن کار آفرینان می‌توانند با یک فعالیت درست و کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول شده و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا، فعالیت خود را آغاز نمایند.

شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر یک از روش‌هایی که متقاضیان از طریق آن وارد عمل می‌شوند و دست به اقدام می‌زنند بسیار مهم هستند. بدون شک به دلیل تنوع بالا در گزینه‌های پیش روی افراد، الزامات مورد نیاز نیز بسیار گسترده هستند. در ویزاهای سرمایه گذاری معمولا داشتن تمکن مالی مناسب فاکتور اصلی به حساب می‌رود؛ این درحالی‌ست که برای موفقیت در مسیر تحصیلی، داشتن سوابق علمی پژوهشی درخشان و پذیرش گرفتن از موسسات آموزشی اهمیت بیشتری دارد.

اقامت استرالیا با 50هزار دلار؛ از شایعه تا حقیقت

این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. در این کشور اقتصاد قوی باعث شده که حتی در دوره‌های رکود جهانی هم آسیب بزرگی به مردم این کشور وارد نشود همچنین نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم می­باشد این دلیل باعث شده این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه باشد. کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است. ۱–ویزای ۸۰۱ و ۱۰۰ ویزاهای اقامت دائم به حساب می­آیند ، با گرفتن این ویزا می‌توانید بصورت تمام وقت در این کشورمشغول به کار شوید ، بصورت رایگان تحصیل کنید، اسپانسر اقوام درجه یک خود شوید و پس از کسب شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت کنید.

ویزای خانواده استرالیا

یکی دیگر از روش‌های آسان و محبوب مهاجرت به استرالیا از طریق راه اندازی یک کسب و کار است. در این روش متقاضی در کشور مبداء باید 2 سال از چهار سال گذشته بیزینسی داشته باشد که حداقل 30 درصد آن به نامش باشد. استرالیا در سال‌های اخیر با سیاست‌های مهاجرتی در زمینه اقتصادی بدون موانع در حال رشد است و مهاجران بخش مهمی از شرایط رشد اقتصادی کشور هستند.

ویزای کاری استرالیا

اگر بورسیه‌ای ندارید نیز باید اثبات کنید که از عهدهٔ مخارجتان برمی‌آیید. به ‌طور کلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما با توجه به رشد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این ‌حال افرادی که واجد شرایط هستند، هنوز هم می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات، به‌ راحتی به این کشور مهاجرت کنند. اگر بخواهیم جدیدترین اطلاعات مربوط به شرایط عمومی مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۲ را در اختیارتان بگذاریم، لازم است که ابتدا در مورد تأثیر کرونا بر شرایط مهاجرت به استرالیا و رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی توضیحاتی دهیم. روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که هر یک از این روش‌های مهاجرتی با توجه به شرایط و قوانینی که دارند، دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند. ما در این مطلب، شرایط و قوانین تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا را بررسی و تمام نکاتی که برای مهاجرت باید بدانید را برای شما عنوان کرده‌ایم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.