دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به آمریکا: راه های مهاجرت،هزینه و شرایط برای ایرانیان

در قسمت زیر گفتگوی کوتاهی داشتیم با چند تن از موکلین موسسه که موفق به اخذ ویزای خود شده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع روش های مهاجرت به کانادا، می توانید به مقاله اکسپرس اینتری کانادا مراجعه کنید. در بین انواع روش های مهاجرت به آلمان، این کشور به عنوان پنجمین کشور محبوب برای مهاجرت شناخته شده است. این محبوبیت به دلیل عملکرد اقتصادی، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی مناسب در این کشور است که باعث شده است مردم از سراسر جهان به دنبال فرصتی برای مهاجرت به آلمان باشند. اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن از نظر تایید صلاحیت در زمینه مهاجرت مشترک هستند.

به طور مثال برای تحصیل دانشگاهی در قاره اروپا، شما باید مدرک دیپلم داشته باشید. (البته این مورد بسته به نوع کشوری است که انتخاب میکنید.) صرفا برای تحصیل در اروپا، بیش از مدرک دیپلم شما که حتی چه رشته ای است، مدرک آیلتس شما اهمیت دارد. این نمره آیلتس بسته به آن کشوری دارد که شما برای مهاجرت انتخاب میکنید. در بین قوانین، قوانین مشابهی دربارهٔ ورود افراد غیر شهروند وجود ندارد. آن ‌هایی که تمایز و تفاوت در زمینه‌ های قانونی را رد می‌کنند.

  • کسانی که در این کشور زندگی میکنند، از امنیت بسیار بالای برخوردار هستند.
  • در صورت حفظ شرایط خود به مدت سه سال در آلمان به عنوان سرمایه گذار یا کارآفرین، مجاز به تمدید اقامت خود به صورت نامحدود می شوید و اقامت دائم آلمان را دریافت خواهید کرد.
  • تمامی خدمات وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است و فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • این لیست می تواند کمک خوبی برای انتخاب دانشگاه برای مهاجرت تحصیلی باشد.
  • حمایت های دولت رومانی از مهاجران در کنار رفتار خوب مردم این کشور با مهاجران.

در نهایت باید گفت که اخذ ویزا معمولاً هزینه کمتری دارد و شانس دریافت آن بستگی زیادی به صلاحیت‌های فردی متقاضی (تحصیلات، سن، سابقه کار، سطح زبان و…) دارد. اخذ ویزا مناسب ترین راهکار برای افراد واجد شرایط می‌باشد. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران.

آزمون‌های استاندارد بین‌المللی برای زبان آلمانی:

هزینه تقاضای صدور و ویزای تحصیلی برای هر نفر 150 دلار کانادا، هزینه مجوز تحصیلی 150 دلار و هزینه تبدیل وضعیت به دانشجو 200 دلار است. همچنین هزینه های مربوط به دانشگاه بر اساس دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. هزینه اپلیکیشن فی در این روش برابر با 550 دلار برای فرد متقاضی و همین مبلغ برای همسر وی است؛ در صورتی که فرد فرزند کمتر از 22 سال داشته باشد این مبلغ به 150 دلار تغییر می کند.

شرایط ویزای اجازه کار کانادا

در صورتی که می خواهید از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید حمایت از یکی از سازمان های این کشور را دریافت کنید. اگر حمایت شما توسط venture capital fund باشد شما به 200 هزار دلار سرمایه برای این روش نیاز دارید، که این شرکتها تامین میکنن. اگر شما توسط angel investor group حمایت شوید به 75 هزار دلار نیاز دارید و اگر business incubator انتخاب شوید به هزینه اولیه نیازی ندارید و فقط باید در برنامه ها شرکت کرده و قبول شوید. البته هزینه های دولوپ یک بیزینس استارتاپی بر عهده خود شماست که بتوانید تاییده این شرکتها را دریافت کنید. همین طور رشته تحصیلی و مهارت که بلد هستید شما بستگی دارد. از جمله مزیت دیگر مهاجرت تحصیلی می شود امکان کار وقت در حین تحصیل اشاره کرد.

معیارهایی که برای انتخاب ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت درنظر گرفته شده‌اند :

پرداخت شهریه و مخارج تحصیلی نیز عیب دیگر مهاجرت تحصیلی است. البته که برای رفع و رجوع معایب مهاجرت تحصیلی به خصوص بخش مالی آن می توانید از پشتیبان مالی کمک بگیرید. به غیر از موارد بالا برای مهاجرت تحصیلی نمی شود معیب دیگر را متصور شد.