دسته‌ها
اخبار

مظنون قتل MS-13 به عنوان UAC وارد شد


مرکز مطالعات مهاجرت می‌تواند گزارش دهد که یک بیگانه غیرقانونی، مظنون به قتل عضو باند MS-13 که اخیراً در مریلند دستگیر شده بود، در اوایل سال گذشته توسط ،ت بایدن به ،وان یک کودک بیگانه بدون همراه (UAC) به کشور اجازه ورود پیدا کرد. ظاهراً UAC 17 ساله، کایلا همیلتون 20 ساله را در ژوئیه 2022، تنها چند ماه پس از آزادی در ایالات متحده خفه کرد. در حالی که وضعیت غیرقانونی بیگانه او گزارش شده است، اما این واقعیت که او به ،وان UAC وارد شده است تاکنون گزارش نشده است. مطابق با گزارش های رسانه ایخانم همیلتون اوتیستیک بود و اخیراً با دوست پسرش به آبردین، Md. نقل مکان کرده بود.

این پرونده تعدادی سؤال را ایجاد می کند و کنگره باید از مقامات ،ت بایدن که و، امنیت داخلی (DHS) و و، بهداشت و خدمات انس، (HHS) را اداره می کنند، حسابداری کامل دریافت کند، اکنون که مشخص شده است که هر دو و،خانه نقش مهمی را ایفا ،د. در رهایی این فرد خطرناک نقش داشته است.

آیا بررسی پیشینه ای در UAC انجام شده است، و اگر چنین است، چه چیزی را نشان داد؟ در چه مقطعی قوه مجریه متوجه شد که این فرد به MS-13 متصل است و آیا با وجود وابستگی به ایالات متحده آزاد شده است؟

آیا UAC به حامی مالی در ایالات متحده واگذار شد؟ اگر چنین است، حامی کیست، آیا آنها تحت بررسی پیشینه قرار گرفتند، و این بررسی سوابق چه چیزی را نشان داد؟ آیا اسپانسر در ایالات متحده غیرقانونی است؟ آیا کنگره نباید بیگانگان غیرقانونی را از حمایت از UAC ها منع کند؟ همانطور که در گزارش امنیت داخلی و امور ،تی سنا در سال 2016 آشکار شد، روند حمایت از UAC به شدت ش،ته شده است. خواندن کامل آن خالی از لطف نیست: “حفاظت از کودکان بیگانه بدون همراه در برابر قاچاق و سایر سوء استفاده ها: نقش اداره اسکان پناهندگان”.

این گزارش ناکامی‌های متعدد HHS در بررسی صحیح حامیان مالی را نشان می‌دهد که منجر به فعالیت‌های مجرمانه و بهره‌کشی می‌شود. DHS به سرعت UAC هایی را که در مرز با آنها مواجه می شوند به HHS تحویل می دهد و HHS سریعا UAC ها را به افراد تصادفی که مایل به حمایت از کودکان هستند تحویل می دهد. این روند سهل‌آمیز بررسی منجر به یک مورد قابل‌توجه شد که در گزارش برجسته شده بود که در آن چندین UAC توسط یک حامی به یک مزرعه تخم‌مرغ اوهایو آورده شدند و برای کارشان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. این تحقیقات امنیت داخلی ICE (HSI) بود که از طریق مقامات اجرایی محل کار خود، این بهره برداری را کشف کرد. الخاندرو مایورکاس، وزیر DHS – که در زمان آشکار شدن این پرونده در DHS برای ،ت اوباما خدمت می کرد – با این وجود سال گذشته تا حد زیادی به عملیات اجرایی محل کار ICE پایان داد.

مشخص نیست که آیا UAC در پرونده قتل مریلند برای دریافت کارت سبز ویژه نوجوانان مهاجر درخواست کرده است یا خیر، آیا او در جلسات دادگاه شرکت کرده است یا اینکه آیا او از شرایط برنامه جایگزین برای بازداشت (ATD) ICE پیروی نکرده است. کنگره باید پیامدهایی برای چنین فعالیتی ایجاد کند. به ،وان مثال، کنگره می تواند به دلیل عدم حضور در دادگاه مهاجرت یا نقض ATD، پنج سال مجازات کیفری اعمال کند، و دستگیری با چنین اتهامی می تواند افرادی مانند این را قبل از اینکه فرصتی برای ارتکاب جرم داشته باشند، پشت میله های زندان قرار دهد. از خشونت

تصمیم ،ت بایدن برای معافیت UAC ها از ،وان 42 تا چه اندازه در ورود این فرد به ایالات متحده نقش داشت؟ در مارس 2022، ،ت بایدن تصمیم گرفت UAC ها به اندازه سایر بیگانگان غیرقانونی خطرآفرین نیستند و در ،وان 42 استثنایی برای بیگانگان بی شماری ایجاد کرده اند که بیان می کند “ا،اج کودکان غیر شهروند بدون همراه برای محافظت از سلامت عمومی تضمین نمی شود.” بیشتر در مورد آن تصمیم، اینجا.

وقتی آمریکایی‌ها به منبعی در سطح فدرال نیاز دارند که بتواند به سؤالات مربوط به پیوند مهاجرت به پرونده آنها پاسخ دهد، چنین موقعیت‌هایی وحشتناک است. به همین دلیل است که ICE در سال 2017 دفتر مجرمان قرب،ان مهاجرت (VOICE) را راه اندازی کرد—تا قرب،ان بتوانند به جای اطلاع از حقایق پرونده از طریق رسانه ها، اطلاعات پرونده را فقط در دسترس ICE به دست آورند. در حال حاضر، خانواده خانم همیلتون متأسفانه از طریق این وبلاگ و رسانه های اجتماعی در مورد عامل ادعایی و سابقه مهاجرت او به دلیل این واقعیت که ،ت بایدن دفتر VOICE را در سال 2021 بسته است، مطلع خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت دفتر VOICE، از جمله ویدیویی که برخی از افرادی که از این دفتر استفاده کرده‌اند را نشان می‌دهد، در اینجا موجود است. یکی از قرب،ان مشکلاتی را که خانواده ها معمولاً در هنگام قرب، شدن توسط یک بیگانه غیرقانونی متحمل می شوند، در اینجا توضیح می دهد: “وکیل م،ع قرب،ان جرایم مهاجر غیرقانونی: “روانپز” دبیر DHS”. مجلس نمایندگان باید از ICE برای بازگرداندن دفتر صدا در سال جاری بخواهد.

اثرات مضر سیاست‌های مهاجرت غیرقانونی ،ت بایدن برای سال‌ها احساس خواهد شد و برای کنگره ضروری است که فوراً حاکمیت آمریکا را بازگرداند. کنگره همچنین باید عواقب جدی برای نقض قو،ن مهاجرت را به منظور جبران خسارت ایجاد شده توسط رئیس جمهور بایدن تعیین کند.




منبع: https://cis.org/Feere/Scoop-MS13-Murder-Suspect-Entered-UAC