دسته‌ها
اخبار

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟

در روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری از ابتدا، اقامت دائم به فرد تعلق می‌گیرد. همچنین این شیوه برای افرادی که تمایل دارند به صورت خانوادگی به این کشور مهاجرت کنند؛ بسیار مناسب است. زیرا از همان ابتدای ورود به تمام اعضای خانواده اقامت دائم داده می‌شود. این سیستم بر اساس امتیاز بندی طراحی شده و هر یک از ویژگی‌های شما امتیاز خاصی را در بر دارد. سیستم Express Entry یا مهاجرت سریع به کانادا یک سیستم آنلاین برای دریافت اقامت این کشور است که افراد بر اساس ویژگی‌های خود طبقه‌بندی می‌شوند.

  • در مرحله دوم که مرحله اصلی سیستم امتیازبندی کاناداست، رقابت خیلی شدیدی در جریان بوده و تنها برای افرادی با بیشترین امتیاز دعوتنامه صادر می‌گردد.
  • اگرهم که خویشاوندی نداشته باشید بازهم از راههای دیگر می توانید به کانادا مهاجرت نمایید.
  • استان های کانادا می توانند با توجه به شرایط خاص خودشان، برای جذب مهاجر اقدام کنند.
  • مشاور مهاجرتی در مسیر مهاجرت به کانادا انتخاب بهترین راه از راه های مهاجرت به کانادا بسیار موثر است.

مهم ترین عامل در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کانادا، صداقت آن است. البته علاوه بر این سه برنامه، استان ها نیز می توانند از طریق برنامه اکسپرس اینتری نامزدهای استانی جذب نمایند. در ادامه دو سوال از پرتکرارترین سوال‌های بخش شرایط مهاجرت به کانادا را بررسی می‌کنیم. اگر قصد دارید در شهرهایی که قیمت اجاره آپارتمان در آنها زیاد نیست، زندگی کنید می توانید به اقامت در سنت جانز و ساسکاتون نیز فکر کنید.

مهاجرت به کانادا از روش ازدواج یکی از روش های مرسوم مهاجرتی می باشد که سبب می شود کانون گرم خانواده شما مثل یک خانواده با اصالت ایرانی گرم و صمیمی باشد. اشخاصی که در کانادا با همدیگر ازدواج می کنند، می بایست اصل گواهی ازدواجشان را از ایالتی که در آن ازدواج نموده اند، اخذ نمایند و یک نسخه از کپی سند ازدواج را همراه با فرم درخواست اسپانسری به اداره مهاجرت ارائه دهند. از مزیت های دیگر این استان، این است که از لحظه ورود، شهروند دائم این کشور می شوید و می توانید از خدمات درمانی رایگان برای همگی اعضای خانواده و خدمات تحصیلی رایگان برای فرزندانتان استفاده نمایید. به صورت کلی برنامه های مهاجرتی در کانادا از هر استان به استان دیگر فرق دارد و در هر سال استان هایی که برنامه های مهاجرتی را دارا می باشند آن را اعلام می کنند، تا مهاجران بتوانند به آسانی تصمیم بگیرند.

مهاجرت کاری کارگر با سابقه کم به کانادا

اگر از روش تحصیلی می خواهید اقدام کنید، برای ارشد بورسیه های زیادی وجود ندارد. در صورتی که تمام شرایطتان خوب باشد (معدل، مدرک زبان و…) میتوانید بورسیه دریافت کنید. هنگامیکه شما همه مدارک لازم را فراهم کنید، فرم‌ها و درخواست‌ها را ارسال کنید، ممکن است این فرایند تا 18 ماه به طول انجامد، در مواردی ممکن است حتی بیشتر از این زمان نیز ادامه یابد. راه‌های متفاوت ممکن است زمان‌بندی متفاوتی نیز داشته باشند، همچنین اداره مهاجرت کانادا یک عامل تاثیرگذار در مدت زمان فرایند مهاجرت و صدور ویزا می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که این زمان یک زمان تخمینی است و ممکن است عوامل زیادی بر آن تاثیر بگذارد. این روزها خیلی از افراد مدعی تعداد زیادی پرونده موفق هستند و در اینستاگرام کار می کنند یا دارای دفاتری در ایران و کانادا هستند اما کارشان قانونی نیست و اگر طی همکاری با آنها به مشکل برخوردید امکان پیگیری قضایی را نخواهید داشت.

خوداشتغالی و کارآفرینی در کانادا

در نتیجه شانس پیدا کردن کار بعد از فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان بیشتر می‌شود. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا، مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری است. کانادا از لحاظ اقتصادی یکی از کشورهای پیشرو در جهان محسوب می‌شود.

همچنین اگر حیطه شغلی شما در زمینه‌های مشاغل مورد نیاز کانادا همچون مهندسی، مدیریت، حسابداری و امور مالی باشد، شانس بیشتری برای دریافت جاب آفر خواهید داشت. دارای 14 سال سابقه .دارای پروانه اشتغال از نظام مهندسی.تجربه کار با شرکت های خارجی در عسلویه که سطح زبانم متوسط هست.به عنوان دبیر معماری و عمران نیز مشغول به کار می باشم. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره کرد که مهاجرت برای پیوست به خانواده نیز هزینه های بسیار کمی را به همراه دارد و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای ورود به این کشور ندارند.

متقاضیان فقط به یک سال تجربه کار خارجی و یک توصیه شغلی از یک کارفرمای کانادایی در یکی از استان های شرکت کننده نیاز دارند. می توان بیان کرد کانادا در زمره قویترین اقتصاد جهان می باشد و در سال 2022 به عنوان دهمین قدرت اقتصادی معرفی گشت، بنابراین مهاجرت کاری به کانادا منطقی می باشد. همانگونه که در مرحله های مهاجرت به کانادا از روش ازدواج بیان شد، شما می بایست پیش از اینکه درخواست خود را برای IRCC ارسال کنید مخارج ویزا را بپردازید. به صورت کلی می توان بیان کرد شخص اسپانسر که برای همسرش درخواست اقامت داده است، می بایست از نظر مالی از همسر خود دفاع کند و به دولت کانادا، نشان دهد که ثبات مالی دارد.

برای مشاهده‌ی دستورالعمل‌ها ازوب‌سایت خدمات کانادااستفاده کنید. در سراسر کانادا آژانس‌های متعددی برای ارائه‌ی خدمات معادل‌سازی و اعتبارسنجی وجود دارد. به عنوان دانشجو نیاز است ابتدا پذیرش از یک موسسه دریافت کنید و سپس برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. در هیچ یک از برنامه های مهاجرت به کانادا امکان اثبات تمکن مالی از طریق ارزهای دیجیتال وجود ندارد و مبلغ مورد نیاز را حتما باید در حساب بانکی خود داشته باشید. چون اولا در ارزهای دیجیتال، منبع پول مشخص نیست و آفیسر نمی تواند بفهمد این پول از کجا آمده و دوما، امکان نوسانات شدید در بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بسیار زیاد است.

در روشهای استانی در سال 2022 حدود نفر و تا 3 سال دیگر به حدود نفر افزایش می یابد. در برنامه آتلانتیک در سال 2022 حدود 6250 نفر در سال 2023 حدود 6500 و در سال 2024 حدود 6500 نفر. در اسپانسر شیپ همسر و فرزند در سال 2022 حدود نفر، در سال 2023 حدود نفر و در سال 2024 حدود نفر. می بایست رزومه خود را برای کارفرما ارسال کرده و در صورت تایید جاب آفر دریافت کنید و سپس برای ویزا درخواست دهید.