دسته‌ها
اخبار

مروری بر قوانین دفتر مرکزی PERM – موسسه حقوقی مورتی


23 فوریه 2023

در درخواست برای گواهی کار PERM، محل کار به طور کلی باید فهرست شود. در حالی که این مکان به طور سنتی آدرس کارفرما بود، افزایش استفاده از دفاتر مجازی و کار از راه دور، تجزیه و تحلیل برای تعیین مکان صحیح را که باید هنگام ثبت PERM یادداشت شود، پیچیده کرده است. اگر از آدرس نامن، استفاده شود، و، کار ایالات متحده (DOL) احتمالاً درخواست صدور گواهینامه کار را رد می کند و به طور بالقوه هزینه و زمان قابل توجهی را برای کارفرما متحمل می شود.

زمینه

DOL فرض می کند که یک کارفرمای ایالات متحده یک مکان فیزیکی برای کارمندان خود دارد. طبق مقررات، کارفرمای ایالات متحده به این صورت تعریف می شود:[a] شخص، انجمن، شرکت یا شرکتی که در حال حاضر مک، در ایالات متحده دارد که کارگران ایالات متحده ممکن است برای استخدام به آن ارجاع داده شوند. به این ترتیب، کارفرمایان باید یک مکان فیزیکی در ایالات متحده برای استفاده در طول فرآیند PERM داشته باشند.

محل کار در طول سه بخش از فرآیند استفاده می شود. ابتدا، مکان برای تعیین دستمزد غالب مورد نیاز است. دستمزد غالب عمدتاً بر اساس منطقه شغل مورد نظر است تا اطمینان حاصل شود که بازار کار صحیح برای متقاضیان بالقوه ایالات متحده آزمایش می شود. دوم، محل کار باید در مواد تبلیغاتی و استخدامی PERM ذکر شود تا متقاضیان بالقوه ایالات متحده را از شرایط موقعیت مک، آگاه کند. ثالثاً، از محل کارفرما برای اطلاعیه ارسال اطلاع رس، به کارکنان فعلی از باز شدن شغل و اینکه فرآیند PERM در حال انجام است استفاده می شود. اعلامیه ارسال باید در مک، ارسال شود که کارکنان بتوانند آن را بررسی کنند.

یادداشت باربارا کشاورز

بسیاری از موقعیت ها مست،م این هستند که کارمند به سایت های مشتری پیش بینی نشده سفر کند. در چنین مواردی، نشان دادن محل صحیح کارگاه می تواند یک چالش باشد. برای رسیدگی به این موضوع، DOL یادداشتی مید، در سال 1994 صادر کرد که معمولاً به ،وان یادداشت کشاورز شناخته می شود. این یادداشت بیان می‌کند که زم، که یک موقعیت شغلی را م،م به سفر به مکان‌های پیش‌بینی نشده مختلف می‌کند، باید از دفتر اصلی یا دفتر مرکزی کارفرما برای ثبت گواهی کار استفاده شود. در حالی که DOL تا حد زیادی در مورد کار از راه دور یا دورکاری سکوت کرده است، کارفرمایان معمولاً از مفاد یادداشت کشاورز هنگام ثبت درخواست های PERM برای موقعیت های دورکاری یا دورکاری استفاده می کنند.

قانون ستاد اعمال شد

مثال‌های زیر کاربرد قانون ستاد یادداشت کشاورز را نشان می‌دهد و انواع مواردی را که در مکان‌های کارگاه‌های کمتر سنتی با آن مواجه می‌شوند را نشان می‌دهد.

مثال 1:

دفتر مرکزی یک کارفرما در بالتیمور، MD است. کارمند به مدت 9 ماه به یک مشتری در اسپرینگفیلد، IL منصوب می شود و اجازه دارد از راه دور از خانه کار کند. طبق یادداشت کشاورز، دفتر مرکزی کارفرما در بالتیمور برای دستمزد غالب، استخدام و اطلاعیه ارسال استفاده می شود. تکلیف کارمند به مشتری اسپرینگفیلد ثابت نیست و کارگاه های آینده در حال حاضر پیش بینی نشده است.

مثال 2:

زمان یک کارمند بین سه مکان ت،یم می شود: 60٪ در دفتر مرکزی شرکت در فینی،، AZ، ​​30٪ در دفتر شرکت در فیلادلفیا، PA، و 10٪ در دفتر شرکت در آتلانتا، GA. جابجایی برای موقعیت مورد نیاز نیست، اما سفر به سایت های مختلف مشتری ا،امی است. در این صورت، مقر فینی، به ،وان محل کار اولیه در نظر گرفته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

مثال 3:

دفتر مرکزی یک کارفرما در آستین، TX است. با این حال، کارمند باید در ایالت کالیفرنیا زندگی کند، اما نه در یک شهر خاص، و کارمند ممکن است از هر نقطه ای در ایالت از راه دور کار کند. در این حالت مکان کارمند پیش بینی نشده در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، قانون دفتر مرکزی یادداشت کشاورز اعمال خواهد شد و دفتر مرکزی آستین در طول فرآیند PERM استفاده خواهد شد.

حفظ فضای اداری

پس از همه گیری COVID-19 و گسترش مشاغل از راه دور، بسیاری از کارفرمایان فضاهای اداری فیزیکی خود را به طور کامل بسته اند یا به انجام این کار فکر کرده اند. عدم وجود مکان فیزیکی می تواند فرآیند PERM را پیچیده کند.

برای ،ب‌وکارهایی که به یک راه‌اندازی کاملاً مجازی مهاجرت نکرده‌اند، حفظ آن توصیه می‌شود مقداری فضای اداری فیزیکی برای اه، PERM، حتی اگر فقط یک دفتر. یک ،ب‌وکار می‌تواند از آدرس منزل مالک، آدرس شرکت یا آدرس ذکر شده در اظهارنامه مالیاتی شرکت استفاده کند. اگر اینها دیگر گزینه ای نیستند، راه حل های جایگزین ممکن است در دسترس باشند. به ،وان مثال، کارفرما می تواند یک فضای اداری مش، را اجاره کند که کارمندان بتوانند به آن گزارش دهند. در این مورد، کارفرما باید شواهدی مانند قرارداد اجاره یا علائم شرکت در محل ارائه دهد تا نشان دهد که این دفتر شرکت است.

اگر ارسال پست الکترونیکی یک روش تجاری عمومی برای یک کارفرما است، کارفرما باید بدون توجه به راه اندازی مجازی یا آجری این کار را انجام دهد. یک پست فیزیکی همیشه در هر شرایطی مورد نیاز است.

تغییر مکان ها و راه اندازی مجدد فرآیند PERM

در برخی موارد، یک کارفرما به مکان جدیدی نقل مکان می کند و محل کار در طول فرآیند PERM تغییر می کند. بسته به شرایط، کارفرما ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد فرآیند PERM داشته باشد. جزئیات این سناریو خارج از حوصله این مقاله است.

نتیجه

در حالی که مقررات PERM مست،م ذکر مکان محل کار برای کارفرما است، تعیین مکان صحیح در دوران استخدام از راه دور و دفاتر مجازی پس از COVID-19 پیچیده تر شده است. با توجه به طیف گسترده ای از ترتیبات کاری که ممکن است کارفرمایان داشته باشند، مهم است که با یک وکیل مهاجرت ماهر مشورت کنید تا احتمال موفقیت فرآیند PERM را به حدا،ر برس،د.

حق چاپ © 2023، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است


منبع: https://www.murthy.com/2023/02/23/overview-of-perm-headquarters-rule/