دسته‌ها
اخبار

طلایی ترین شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان 2023-2022 ️ هلدینگ مهاجرتی یونیکن

سلام با توجه به سنتون اول اینکه هرچه زودتر باید اقدام کنید . چون اگر سنتون بالای 39 سال باشه ریسک سنیتون برای پذیرش بالا میره . شما برای کشورهایی مثل استرالیا و آلمان میتونید اقدام کنید برای جاب افر.

  • متاسفانه این نهاد به طبعیت از قوانین تحریم آمریکا در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد، بنابراین کاندیدای محترم بالاجبار می‌بایست با رزرو آنلاین امتحان در یکی از کشور های همسایه در یک تاریخ مشخص حضور به عمل آورند.
  • افرادی که می‌خواهند به کشور عمان مهاجرت کنند، در وهله اول لازم و ضروری است که ویزای کشور عمان را دریافت کرده و سپس برای ویزای پیوست به خانواده در عمان اقدام کرده و خانواده خود را نیز برای مهاجرت با خود همراه کنند.
  • با سلام، برای عمان باید پیشنهاد کاری داشته باشید و یک کارفرما شما رو بخواد.
  • پایتخت و بزرگترین شهر عمان شهر مسقط و زبان رسمی مردم این کشور عربی است اما می توان گفت که زبان دوم این کشور انگلیسی است و اکثر مردم این کشور به آن مسلط هستند.
  • با این شرایط کشور عمان برنامه ویژه ای برای مبارزه با بیسوادی در برنامه خود قرار داده است .

در عمان بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار در عمان به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. درآمد یک پزشک یا وکیل در کشور عمان معادل ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ ریال است و اگر این مقدار را بخواهیم با کشور ایران مقایسه کنیم، یعنی یک پزشک ماهانه ۴۰ تا ۷۰ میلیون پول در کشور عمان دریافت می‌کند. حدودا ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای دارم در رابطه با ساخت و ساز پروژه های مختلف ملی نظیر احداث دانشگاه و غیره که اگه لازم شد رزومه رو میفرستم. نرخ بیکاری یک کشور، بیان کننده وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد و برای همین قبل از مهاجرت به هر کشوری لازم است که نسبت به نرخ بیکاری آن کشور تحقیق و بررسی انجام دهید. فرهنگ کشور عمان و ایران، شباهت های بسیاری به یک دیگر دارد و از این رو زندگی برای ایرانیان در این کشور بسیار ساده می باشد. مدت دوره ی تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز حدود ۳ ساله و هزینه تحصیل نیز بسته به رشته و نوع دانشگاه از سالی حدود ۱۰۰۰۰ دلار تا حدود ۱۸۰۰۰ دلار متغیر خواهد بود.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به کاریابی بین المللی کاربین می باشد. خیر متاسفانه در حال حاضر آفر کاری در زمینه تخصص شما وجود ندارد . نامه تأیید شده از سوی دانشگاه باید توسط وزارت تجارت و صنعت به امضا رسیده باشه (مهم). یک گواهی پزشکی قانونی که برای شهروندان برخی از کشورها صادر شده است.

مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت

پس از انجام این مراحل، متقاضی باید در سفارت عمان حضور یابد و آزمایش‌های بیومتریک (انگشت‌نگاری و عکس) بدهد و گواهی پزشکی به سفارت ارایه کند. معمولا ویزاهای کاری عمان، اعتبارشان دو ساله و قابل تمدید است. بسته به شرایط شخص متقاضی مهاجرت به عمان از جمله تخصص، رشته تحصیلی، تمکن مالی، سطح زبان انگلیسی و عربی و … متفاوت است و روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت عمان وجود دارد.

عمان به ایران بسیار نزدیک است و از این رو پس از اخذ اقامت عمان، می‌توان به راحتی و با هزینه‌ی کم به ایران سفر کرد و در رفت و آمد بود. مثلاً در حال حاضر، بلیت پرواز رفت و برگشت از تهران به مسقط را با قیمتی کمتر از دو نیم میلیون تومان نیز می‌توان تهیه کرد، در حالی که مثلا قیمت بلیت رفت و برگشت از تهران به تورنتو، کمتر از 16 میلیون تومان نیست. بعلاوه، در این مطلب شما را با مزایای اخذ اقامت عمان و همچنین با شیوه‌های مهاجرت به عمان آشنا می‌سازیم. استقبال ایرانیان از اخذ اقامت عمان و مهاجرت به این کشور، دلایل مختلفی دارد که در این نوشتار، به این موضوع اشاره خواهیم کرد. جالب است بدانید تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور عمان، به عنوان یک شغل تمام‌وقت تلقی می‌شود.

برای مهاجرت کاری به عمان باید در ابتدا کارفرمای عمانی ورود شما به عمان برای کار را تایید کند. با سلام، اگر مهاجرت کاری به عمان مدنظر شماست باید پیشنهاد کاری داشته باشید. بهترین گزینه برای شما سرمایه گذاری در یک کشور مطرح مانند اتریش است. بررسی هزینه های زندگی و امرار معاش از جمله موارد مهمی است که برای مهاجرت به عمان و یا هر مقصد دیگری باید در نظر داشته باشید. بدیهی است که نحوه زندگی هر شخص تعیین می کند که هزینه زندگی وی چگونه باشد.

اطلاعات تماس:

ولی افراد پس از جدایی اگه یک نفر رو به عنوان اسپانسر داشته باشن و با ازدواج با اون شخص، با همان ازدواج یا از راههای مختلف مهاجرتی مانند ویزای کار، تحصیل، ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور اقامت خودشون رو ادامه بدن. هزینه های مهاجرت به عمان محدود به هزینه های خدمات اخذ ویزای این کشور به همراه هزینه های انجام مسیر می شود پس هزینه های مهاجرت به عمان بر اساس شرایط هر فرد و مسیر انتخابی ممکن است متفاوت باشد. هزینه های لازم جهت اخذ ویزاهای کشور عمان به طور متوسط 5 ریال الی 30 ریال عمان خواهد بود. بسیاری از افراد برای مهاجرت به عمان از روش سرمایه گذاری اقدام می کنند.

علاوه بر خرید سهام شرکت باید دو نفر کارمند عمانی نیز در شرکت خود استخدام کنید. در حال حاضر خرید ملک نیز گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در عمان بوده و افراد زیادی از این طریق به عمان مهاجرت می‌کنند. جالب است بدانید که وقتی موفق به دریافت ویزای کاری کشور عمان شدید، می‌توانید برای فرزندان خود که سن زیر ۱۸ سال دارند و همچنین برای همسر خود نیز جهت دریافت ویزای پیوست به خانواده در عمان اقدام کنید.

بسیاری از افراد فوق موفق برای مهاجرت به عمان از این نوع ویزا استفاده و از این طریق اقدام می کنند. این شخص در صورتی مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گیرد و واجد شرایط این امر باشد، می تواند برای شما در خصوص دریافت ویزا اقدام کند. این ویزا تنها شما کسانی می شود که قصد دارند در کشور عمان به اجرای کنسرت، اجرای تئاتر، شرکت در مسابقات ورزشی و… بپردازند. پس از دریافت ویزا مدت زمان اعتبار آن حدود 6 ماه می باشد و شخص متقاضی نهایتا می تواند سه ماه در کشور عمان زندگی کند و به فعالیت مورد نظر بپردازد. گذرنامه معتبر، گواهی سلامت پزشکی، چند قطعه عکس و مجوز رسمی از وزارت مرتبط با آثار و گروه های هنری از جمله مدارکی می باشند که جهت ویزای عمان از این طریق مورد نیاز می باشد.