دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️

اگر با ویزای سرمایه‌ گذاری اقدام می ‌کنید، بهترین سن برای شما ۳۰تا ۵۰ است؛ البته، با سن‌های پایین ‌تر و بالاتر هم امکان اقدام وجود دارد. اطلاعات کامل درباره این روش‌های مهاجرت به استرالیا را در مطلب مربوط به هر ویزا بخوانید. تا حداکثر سه سال پس از ورود به استرالیا حداقل 200 هزار دلار استرالیا در یک بیزنس سرمایه گذاری کند. جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به استرالیا و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های پشتیبانی آسان مهاجر در ارتباط باشید. کشور استرالیا با توجه به شرایط مطلوب اقتصادی و همچنین برخورداری از استانداردهای بالای زندگی، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد. این ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که قصد دارند برای یکی از استان‌های این کشور اقدام نمایند.

عمده‌ هزینه‌ها در استرالیا هزینه‌ مسکن است و معمولا برای هر خانواده که تازه به این کشور مهاجرت کرده‌ است بحث اجاره مسکن پیش می‌آید و یا افرادی که به دنبال خرید خانه هستند بحث دریافت و پرداخت وام پیش می‌آید. شاید این نکته جالب باشد شما اگر بعد از دوسال اگر کاری پیدا نکردید از مزایای اقامت دائم خود استفاده کنید و از دولت استرالیا حقوق بیکاری دریافت کنید. با سلام ، ممنون از توضحیات کاملتون، بای استرالیا شما باید حداقل امتیاز سیستم امتیاز بندی این کشور رو بدست بیارید، لطفا عنوان کار در استرالیا را با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید و امتیاز خود را محاسبه کنید. به طور دقیق و مشخص هزینه ای برای مهاجرت به استرالیا نمی توان اعلام کرد. با توجه به اینکه نوع ویزای درخواستی کدام است هزینه های مقدار مختلفی هستند.

موارد اساسی و لازم برای مهاجرت به استرالیا می تواند از جمله تأیید وجوه مالی، مهارت لازم، داشتن مدرک فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، عدم سابقه کیفری، تسلط به زبان انگلیسی باشد. در بعضی از موارد نیز لازم است که پیش از مهاجرت به استرالیا حساب بانکی در این کشور باز کرده باشید. یعنی افرادی که به سن 45 سالگی رسیده باشند، واجد شرایط درخواست اخذ ویزای این کشور نخواهند بود. از نظر هزینه‌های زندگی، استرالیا کشور ارزانی به حساب نمی‌آید؛ اما به تناسب درآمد و امکانات رفاهی این کشور، محیط مناسبی برای کار و زندگی محسوب می‌شود. به منظور مهاجرت به استرالیا، باید کلیۀ هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا و فراهم کردن مدارک، ترجمهٔ اسناد و… را تقبل کرده و شرایط اقتصادی لازم را نیز در نظر بگیرید.

  • با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا در اسرع وقت منتظر تماس مشاوران متخصص پاسارگاد باشید.
  • برای پناهندگی در خاک استرالیا نیز از سه ویزای حفاظت (۸۶۶) ، حفاظت موقت ( ۷۸۵ ) و پناهنگاه امن ( ۷۹۰ ) استفاده میشد.
  • ۳- تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است، این اتفاق باعث شده افراد به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند، همین موضوع دلیل دیگری برای افزایش میزان رضایتمندی در بین مهاجران است.
  • این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید.
  • نکات قابل توجه برای درخواست این نوع ویزا، نخست، نیاز دولت استرالیا به نیروی کار در شغل مورد نظر، دو، شرط سنی 18 تا 45 سال، سه، دارا بودن تجربه کاری در رشته شغلی مورد نظر، چهار، داشتن تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر و نهایتا پنج، ارائه مدرک زبان انگلیسی است.

هزینه‌ خرید و اجاره مسکن، هزینه‌های خرید مایحتاج روزانه و قدرت خرید. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم. اما هم اکنون شرایط پناهندگی در استرالیا دیگر ساده نمی باشد و با سختگیری بیشتری از سمت کمیسرها و افسر های عالی سازمان ملل به امور و پرونده های پناهندگان رسیدگی می شود. در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد.

هزینه مهاجرت و اقامت استرالیا

دولت استرالیا اخیراً در سیاست‌های صدور ویزای ازدواج یا ویزای پارتنر استرالیا Partner Visa تغییراتی ایجاد کرده است. استرالیا الآن دیگر یک مقصد نیست؛ یک خانه دوم برای بیش از 120 هزار ایرانی است که در این کشور فوق‌العاده، کار، زندگی یا تحصیل می‌کنند. همان طور که در بالا نیز گفته شد، استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است. با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم. شهروندان استرالیایی بسیار خون گرم هستند و با آغوش باز از مهاجران استقبال می کنند. با توجه به اقتصادی قوی که بر استرالیا حکم فرما است، این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است.

همه افراد آینده‌نگری که در استرالیا سرمایه گذاری می‌کنند؛ به این قضیه واقف هستند. ویزای 485 استرالیا ویزای موقت برای فارغ التحصیلان است که مدت زمان آن بین 2 الی 4 سال است. این ویزا به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند پس از فراغت از تحصیل خود از دانشگاه‌های استرالیا، در این کشور مشغول کار و زندگی شوند. ویزای 482 استرالیا یکی از انواع ویزای کار استرالیا است که به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا کمبود نیروی ماهر کار در استرالیا را با استخدام نیروی متخصص خارجی پر کنند. این ویزای کار در 15 مارس 2018 معرفی شد و جایگزین زیر مجموعه ویزای موقت کار 457 شد که توسط DHA لغو شده بود.

آیا می‌توان اعضای خانواده را برای مهاجرت به استرالیا با خود برد؟

برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است. یکی از دلایل خوب برای مهاجرت به استرالیا داشتن آب و هوای بسیار عالی و جغرافیای بی نظیر این کشور است. استرالیا سالها است که در بین برترین رتبه های جهان از لحاظ شاخص های کیفیت زندگی، امید به زندگی، نرخ اشتغال و اقتصاد قرار دارد. شما باید برای مهاجرت کاری به استرالیا مهارت و تجربه شغلی لازم برای دریافت ویزا را داشته باشید. یکی از مهمترین و آسانترین روش های مهاجرت به این کشور از طریق همین مهاجرت کاری به استرالیا است.

مهاجرت به استرالیا یک فرآیند چندین مرحله‌ای می‌باشد که در مرحله اول با دریافت اقامت موقت آغاز می‌شود و طی مراحلی به دریافت اقامت دائم و در آخر دریافت شهروندی استرالیا می‌رسد. برای دریافت این ویزای دائمی 494 استرالیا متقاضی باید توسط کارفرمای استرالیایی تایید شده برای کار مستقر در منطقه‌ای کم جمعیت از استرالیا معرفی شود. همچنین باید کمتر از 45 سال سن داشته باشد و مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و شرایط زبان را داشته باشد.

همچنین ظرفیت جذب نیروی کار ماهر بین‌المللی طبق اعلام سپتامبر 2022 از سوی وزیر امور داخلی این کشور، به میزان بسیار قابل توجهی برای سال 2023 افزایش خواهد یافت. همچنین سن متقاضیان باید کمتر از 31 سال و مدرک اخذ شده می‌تواند شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد. ویزای موقت کاری 476 استرالیا برای 18 ماه اعتبار داشته که به افراد اجازه سفر، تحصیل و کار در استرالیا را می‌دهد.