دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز

پیشنهاد می‌کنم به دنبال رسیدن به حداقل سطح زبان 4/5 باشید تا این مبلغ بالا را پرداخت نکنید. ویزاهای پناهندگی و بشردوستانه بخش دیگری از ویزاها هستند که اگر فردی براساس شرایط خود برای آن ها اقدام کند دولت استرالیا نیز چند مسیر را برای آنها در نظر گرفته است که سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به هیچ عنوان این مسیر را پیشنهاد نمی‌کند. با سلام و عرض احترام، اقامت استرالیا از طریق خرید سهام امکان پذیر است ، اما جزئیات دقیق آن را باید از وکلای متخصص ما در زمینه سرمایه گذاری بین الملل جویا شوید.

  • در این سایت، سال ها تجربه گروه ما در زمینه انواع راه های مهاجرت و چگونگی انتخاب بهترین راه، به اشتراک گذاشته می شود تا چراغ راه دوستانی باشد که مهاجرت را در برنامه زندگی خود گنجانده اند.
  • ویزای موقت تحت حمایت کارفرما- TSS (زیر کلاس 482) محدودیت سنی ندارد و گاهی اوقات می تواند راهی برای ویزای دائمی فراهم کند.
  • گزینه مناسبی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، در صورت واجد شرایط بودن اخذ ویزای سرمایه گذاری، بله.
  • نکته افرادی که بیش 45 سال سن داشته باشند نمی‌توانند برای ویزای کاری اقدام کنند.
  • البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد.

✅ از پایان فارغ‌التحصیلی تا روزی که پرونده ثبت می‌شود بیش از دو سال نگذشته باشد. خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. بر اساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردم استرالیا مسیحی، ۳۰ درصد بدون دین و ۲۸درصد مابقی، پیرو ادیان دیگر هستند.

هرآنچه دانشگاه نوتردام استرالیا باید بدانید

از کیفیت بالای آموزش گرفته تا اقتصاد پویا و فرصت‌های کاری مناسب در استرالیا همه و همه می‌توانند گواه این ادعا باشند که استرالیا برای مهاجرت مناسب است. افرادی که ۳ سال پشت سر هم در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کنند و سپس برای آزمون مجدد اقدام کنند. در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است. جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باید از طریق ویزای ساب کلس ۵۰۰ اقدام کنید. اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید. همان‌طور که مستحضر هستید، استرالیا به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان و پیشرو در زمینه‌های مختلف، همواره شناخته شده است.

مهاجرت از طریق ویزای تلنت استرالیا

اگر در استرالیا اقامت می‌کنید و می‌خواهید تا والدینتان به هنگام زندگی در این کشور شما را همراهی کنند، می‌توانید از 6 نوع ویزای همراهی والدین استرالیا بهره ببرید. برای اخذ این ویزاها، فرد اسپانسر باید اقامت استرالیا را داشته باشد و یا به مدتی مشخص، در این کشور در حال زندگی باشد. برای بررسی شرایط این نوع ویزا، نمی‌توان مواردی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد؛ اما داشتن اسپانسر با شرایط بیان شده یکی از الزامات تمامی ویزاهای مورد بحث است.

اگرچه فرماندار کل بنا بر قانون اساسی، از اختیارات فراوانی برخوردار بوده اما در عمل شخص اول اجرایی در این کشور، نخست‌وزیر آن می‌باشد که در طی یک پروسه دموکراتیک انتخاب و منتسب شده و سپس دولت را تشکیل می‌دهد. اسکات موریسون، از سال 2018 میلادی تا به امروز سمت نخست وزیری کشور استرالیا را بر عهده دارد. جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید.