دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس

همچنین امکان جاب آفر را برای افراد دیگر فراهم می‌کند و که می توانید برای جایگاه های مختلف شغلی نیرو استخدام کنید. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا در اسرع وقت منتظر تماس مشاوران متخصص پاسارگاد باشید. اگر سوالی در مورد مهاجرت به استرالیا داشتید و در این مطلب نبود می‌توانید از طریق قسمت کامنت بپرسید. اول از همه باید در نظر داشته باشید که شما می‌توانید مراحل مهاجرت را بدون داشتن وکالت قانونی به اتمام برسانید؛ اما این روند معمولا پیچیده است. از آنجایی که همیشه امکان اخراج یا جدا شدن شما از عزیزانتان وجود دارد؛ بنابراین مهم است که ببینید آیا هزینه نکردن برای وکیل مهاجرت ارزش این خطر را دارد یا نه. به خصوص وقتی که شما با همه قوانین و مقررات پیچیده مهاجرت آشنا نیستید.

  • شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی اداره مهاجرت استرالیا با ماشین حسابی که در آن قرار دارد؛ هزینه‌های دولتی خود را محاسبه کنید.
  • روش های مهاجرتی بی شماری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که از آن می توان به برنامه مهاجرتی کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری اشاره کرد.
  • کانگروز به صورت حرفه ای و تخصصی به ارائه خدمات انتقال پول و ارسال حواله پول به استرالیا می پردازد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی نیاز های مهاجران را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت پوشش دهد.
  • برای آن که بتوانید سرمایه گذاری مورد بحث را انجام دهید، گام‌های مختلفی پیش روی شما هستند که باید تمامی‌شان را طی کرده و شرایط در نظر گرفته شده را تامین کنید.
  • مهم‌ترین مسئله در این میان آن است که شخص متقاضی مهاجرت مناسب‌ترین شیوه را با توجه به بودجه و شرایط خود برگزیند.
  • از آنجا که برای اخذ ویزای کار استرالیا باید امتیازات بالایی را دریافت کرده باشید، آسانترین روش مهاجرت به این کشور را می توان دریافت ویزای فنی و حرفه ای برشمرد.

ثبت نام از طریق مراجعه به وب سایت کاری استرالیا امکان پذیر خواهد بود که پیش از آن بایدلیست مشاغل مورد نیاز استرالیادر سال جاری را مشاهده نموده و سپس اقدام به ارائه درخواست نمائید. مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج برای مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج باید خانواده و یا پارتنر شما اقامت دائم این کشور را داشته باشد و شما باید ثابت کنید که رابطه شما و پارتنرتان واقعی است. امکان اسپانسر شدن برای سایر اعضای خانواده (خواهر، برادر و… ) که قصد اخذ ویزاهای نیازمند اسپانسر برای مهاجرت به استرالیا را دارند. یونیک ویزا با سالها سابقه درخشان در امر مهاجرت، به صورت تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا واقامت کشور استرالیافعالیت می نمایند.

تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت استرالیا یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهاجرت به این کشور است. افسر اداره مهاجرت بعد از بررسی مدارک پرونده و انجام مصاحبه در مورد ویزای شما تصمیم می‌گیرد. در نتیجه هرگونه نقص در مدارک ممکن است باعث عدم پذیرش شما در دریافت اقامت شود. برای مثال در روش دریافت ویزای تحصیلی متقاضی باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت کرده باشد تا بتواند برای اخذ اقامت تحصیلی اقدام کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا اشاره می‌کنیم. هزینه مهاجرت به استرالیا یکی از مواردی است که هنگام مهاجرت باید به آن توجه داشته باشید.

نمرات سطح زبان انگلیسی مسلط Competent English:

سلام فریدون عزیز… در رابطه با هزینه ها و مباحثی از این قبیل میتونید با کارشناسان ارشد موسسه گفتکو نمایید . بسته به روش مهاجرتی و نوع ویزا، باید قبل یا بعد از ورود به استرالیا توانایی زبان خود را اثبات کنید. این خبر خوبی است برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارند. نرخ بیکاری پایین (5.6% طبق آخرین آمار ABS)، نیاز به مشاغل مختلف در حوزه‌های کاری متعدد، شاخص توازن کار و زندگی بالا (Work-Life Balance) و درآمد بالا از مهم‌ترین مزایای کار در استرالیا است.

در این شیوه فرد باید حداقل 500 هزار دلار گردش مالی در حساب خود نشان دهد. سرمایه گذاری معمولی و ویژه نیز انواع دیگری از این نوع سرمایه گذاری هستند که هریک الزامات خاص خود را دارا می باشند. تمام این آزمون های زبان انگلیسی را می توان در مراکز مختلف آزمون در سراسر جهان شرکت کرد.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و مهارت

ویزاهایی که در این بخش صادر می‌شوند، ویزای خانواده استرالیا Family Visa نام دارند. برای دانشجویان بین المللی که به علت شیوع COVID-19 به صورت آنلاین در خارج از استرالیا مشغول به تحصیل بودند، این دوره آنلاین نیز جزو سوابق مورد نیاز برای اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی درنظر گرفته خواهد شود. در برخی موارد، درخواست های ویزای دانشجویی باید با شواهدی ارائه شود که ثابت کند متقاضیان ویزاهای تحصیلی برای ادامه تحصیل خود در استرالیا از منابع مالی کافی برخوردار هستند. وزارت امور داخلی در سال گذشته اعلام کرد که حداقل مبلغ مورد نیاز توانایی مالی برای ادامهتحصیل در استرالیاافزایش خواهد یافت. این افزایش از 3/2 درصد شروع و بر مبنای شاخص های قیمت برای مصرف کننده در استرالیا افزایش خواهد داشت.

داشتن ویزای دانشجویی فنی و حرفه ای برای تحصیل در استرالیا اغلب لازم است. تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا موجب افزایش اعتماد به نفس و مهارت دانشجویان برای کار در استرالیا می شود. افرادی که در یکی از مشاغل زیر مهارت لازم را داشته باشند باید خیلی خوشحال باشند زیرا شرایط آسانی را برای مهاجرت به استرالیا خواهند داشت. بسته به این که در چه حرفه ای در استرالیا قرار است که مشغول به کار شوید ممکن است نمره زبان انگلیسی متفاوتی را از شما درخواست کنند. علوم کشاورزی نیز از دیگر رشته های مناسب و فرصت ساز برای مهاجران می باشد.

اداره مهاجرت به استرالیا ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد. استرالیا هم مانند اکثر کشورهای دنیا مسیر سرمایه گذاری را برای اعطای اقامت خود به مهاجران ایجاد کرده است اما باید بگوییم اداره مهاجرت استرالیا ویزای کارآفرینی از گروه سرمایه گذاری را ایجاد کرده است که شرایط بسیار مناسبی به نسبت ویزاهای سرمایه گذاری دیگر کشورها دارد. این مسیر نیز از سیستم امتیاز بندی پیروی می‌کند با این تفاوت که دارایی‌های شما نقش پررنگ‌تری را در افزایش امتیازات شما دارد و زبان جزء اولویت‌های اکثر ایالت‌های استرالیا نیست. اما اگر شما هم دارای یک بیزنیس با گردش مالی سالیانه مناسب هستید، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا می‌تواند یک گزینه قابل دسترس برای شما باشد. نظام تحصیلی در کشور استرالیا جزء برترین نظام های آموزشی در دنیا است.