دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس

کشور استرالیا برای اقامت و مهاجرت افراد امتیازاتی را در قالب جدول در اختیار متقاضیان قرار داده است. مجموعه ی ما از سال 2008 فعالیت خود را همزمان در دفتر تهران و دفتر سیدنی آغاز نموده است و تمام وکلای ما مورد تایید سازمان MARA (وکلای ثبت شده­ی اداره مهاجرت استرالیا) هستند. ارائه مدرک زبان از دیگر شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری استرالیا است.

  • متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل ۱۰٪ از بودجه توافق شده را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند.
  • هزینه ها و خرج های زندگی در هر کشور و هر شهری متناسب با یک سری مولفه خاص تعیین می گردد.
  • در گذشته باید مبلغ 2.5 میلیون دلار را در استرالیا بلوکه می‌کردید و پس از مدت مشخصی این پول را بدون ضرر و زیان پس می‌گرفتید.
  • فرزندان این والدین باید اسپانسر والدین باشند و به نوعی آن‌ها را تأمین کنند.
  • واکسن های معمول نیز مانند واکسن سرخک، واکسن دیفتری- کزاز- سیاه سرفه، واکسن آبله مرغان، واکسن فلج اطفال و تزریق سالانه آنفولانزا توصیه می شود.

امکان دریافت اقامت و تابعیت در کشورها بر اساس دو قانون انجام می‌شود که شامل پیروی از خون یا پیروی از خاک است. در رابطه با پیروی از خون، یکی از والدین فرزند باید شهروند کشور مد نظر باشد و در مورد پیروی از خاک، نوزادی که در آن خاک متولد شود می‌تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند. استرالیا در حال حاضر قانون پیروی از خون حاکم است و نوزادی که هر دو والد آن استرالیایی نیستند نمی‌تواند اقامت این کشور را کسب کند بنابراین مهاجرت به استرالیا از طریق تولد ممکن نیست. برای دریافت اقامت و مهاجرت از طریق تولد نوزاد می‌توانید به سراغ کشورهایی که از قانون پیروی از خاک تبعیت می‌کنند بروید. مهاجرت با ویزای مهارت کاری استرالیا روشی برای مهاجرت به این کشور است. برنامه های بسیاری برای مهاجران با مهارت کاری به ویژه مشاغلی که موجب بهبود نیروی کار و اقتصاد استرالیا می شود وجود دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

زیر کلاس 485 به فارغ التحصیلان دانشگاهی و فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای در این کشور این فرصت را می دهد تا پس از پایان تحصیل خود در کشور استرالیا اقامت داشته و با داشتن پیشنهاد کاری بتوانند ویزای کاری را دریافت کنند و در این کشور اقامت دائم دریافت کنند. در بحث مهاجرت به استرالیا و ویزای تولد فرزند ، استرالیا بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند. ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای توریستی

اگر والدین یا یکی از آنها مقیم دائم استرالیا باشد کودکی که در استرالیا متولد می‌شود تابعیت استرالیا را خواهد داشت. اگر والدین یا یکی از آنها شهروند استرالیا باشند و پاسپورت این کشور داشته باشند کودک حتی اگر خارج از خاک استرالیا متولد بشود نیز تابعیت استرالیا را خواهد داشت. ✅ برای ویزای نامزدی استرالیا باید حتماً از خارج استرالیا اقدام شود. حتی اگر یک روز از سن متقاضی گذشته باشد دیگر امکان ارسال پرونده و چانه‌زنی وجود ندارد. منظور از اسپانسر شدن این است که از طرف یک کارفرما در استرالیا برای متقاضی درخواست شغلی رسمی ارسال بشود.

نکته جالب در مورد سیستم مهاجرپذیری استرالیا، شباهت زیاد آن به سیستم مهاجرپذیری کانادا است. این کشور در حال حاضر در رده نهم کشورهای دارای بالاترین میزان مهاجر قرار دارد و حدود یک سوم جمعیت آن را مهاجران تشکیل می دهند. کانگروز به صورت حرفه ای و تخصصی به ارائه خدمات انتقال پول و ارسال حواله پول به استرالیا می پردازد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی نیاز های مهاجران را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت پوشش دهد. یعنی اگر والدین ویزای موقت داشته باشند، به کودک نیز ویزای موقت تعلق خواهدگرفت. به عنوان مثال، اگر زوجی با ویزای توریستی به استرالیا سفر کنند و در آنجا صاحب فرزند بشوند، به کودک تازه متولد شده پاسپورت و اقامت استرالیا اعطاء نمی‌شود.

دارنده ویزای 198 می تواند اجازه اقامت دائم خود و خانواده اش را نیز به دست بیاورد. ۹۵ درصد پرونده افرادی که قصد دارند از طریق هوایی و با دریافت ویزای تحصیلی و یا توریستی اقدام به پناهندگی در استرالیا کنند، در اداره مهاجرت رد می شوند. مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است. آیا به دنبال آن هستید تا از ساب کلاس‌های کاری بهره ببرید؟ در این صورت مواردی نظیر سابقه کاری مرتبط و توانایی حرفه‌ای در مشاغل مورد نیاز کشور بسیار حیاطی خواهند بود. بهتر است برای کسب اطلاعاتی کامل در ارتباط با موضوع مورد بحث به مطالب اختصاصی هر یک از مسیرهای مهاجرت به استرالیا که در سایت درنامایگریشن قرار داده شده‌اند مراجعه کنید.