دسته‌ها
اخبار

سوالات متداول خدمات با اولویت فوق العاده UKVCAS


پس از تعلیق برخی از خدمات پردازش سریع ویزا به دلیل بحران انس، ناشی از تهاجم به اوکراین، و، کشور اکنون خدمات ویزای اولویتی (PV) و ویزای فوق اولویت (SPV) را برای مسیرهای خاص ویزا از جمله کار، بازدیدکننده از سر گرفته است. ، برنامه های خانوادگی و دانشجویی.

به روز رس، سرویس اولویت

اکنون پردازش اولویت برای مسیرهای کاری تحت حمایت بریت،ا، استعدادهای درخشان جه، و درخواست‌های ویزای دانشجویی باز است.

پردازش اولویت برای درخواست‌های ویزای خانواده معلق که از خارج از بریت،ا انجام شده است، از سر گرفته شده است. پردازش ویزای خانوادگی اولویت دار برای درخواست های جدید قرار است در اوایل سال 2023 در دسترس قرار گیرد.

خدمات اولویت دار برای برنامه های کاربردی ساخته شده در بریت،ا همچنان در دسترس است.

در صورت ،وم، متقاضیان می توانند هنگام رزرو آنلاین قرار ملاقات خود، قرارهای PV و SPV را انتخاب کنند. پردازش اولویت را نمی توان در مرحله بعد یا در مرکز درخواست ویزا پرداخت کرد.

از آنجایی که همه مکان ها پردازش اولویت را ارائه نمی دهند، به متقاضیان توصیه می شود قبل از رزرو، در دسترس بودن را در مرکز درخواست محلی خود بررسی کنند.

UKVCAS چیست؟

خدمات درخواست ویزای بریت،ا و شهروندی (UKVCAS) سیستمی برای پردازش درخواست‌های ویزا، شهروندی و شهروندی بریت،ا است که در داخل بریت،ا انجام می‌شود.

پردازش توسط یک شرکت خصوصی به نام Sopra Steria به نمایندگی از و، کشور انجام می شود.

بر اساس سیستم پردازش، متقاضی، که درخواست مهاجرت به بریت،ا را در داخل کشور ارسال می کنند، باید در یک قرار ملاقات UKVCAS در یک مرکز خدمات محلی شرکت کنند تا هویت آنها تأیید شود، اطلاعات بیومتریک مورد نیاز را ثبت کنند و مدارک پشتیب، خود را ارائه دهند.

پس از قرار ملاقات شما، UKVCAS اطلاعات بیومتریک و اسناد پشتیبان شما را برای تصمیم گیری به UKVI ارسال می کند.

پردازش استاندارد بسته به نوع درخواستی که ارائه کرده‌اید بین هشت هفته تا شش ماه طول می‌کشد (برای مثال، طبیعی‌سازی معمولاً نسبت به ویزای S،ed Worker مبتنی بر امتیاز بیشتر طول می‌کشد).

برای برخی از انواع برنامه ها، پردازش سریع با استفاده از خدمات اولویت فوق العاده یا اولویت UKVCAS در دسترس است.

سرویس اولویت فوق العاده UKVCAS چیست؟

خدمات با اولویت فوق العاده تنها یکی از تعدادی از خدمات «پرداخت کاربر» ارائه شده توسط UKVCAS است.

هزینه خدمات با اولویت فوق العاده 800 پوند علاوه بر هزینه درخواست استاندارد برای تصمیم گیری در پایان روز کاری بعدی پس از قرار ملاقات UKVCAS شما.

یکی دیگر از گزینه‌های پردازش سریع، خدمات اولویت‌دار است که در مدت پنج روز کاری با هزینه ۵۰۰ پوند علاوه بر هزینه درخواست استاندارد، تصمیم‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این خدمات اولویت‌دار از تاریخ قرار ملاقات UKVCAS شما اجرا می‌شوند، به موجب آن، اگر قرار ملاقاتتان در یک روز هفته باشد، ظرف یک روز کاری یا اگر قرار ملاقاتتان در آ، هفته باشد، در دو روز کاری تصمیم‌گیری خواهید کرد.

ویزای کار استاندارد در سراسر جهان حدود 4 هفته طول می کشد.

کدام برنامه ها را می توان به سرعت ردیابی کرد؟

خدمات با اولویت و اولویت فوق العاده UKVCAS پردازش سریع برخی از درخواست های ویزا و تسویه حساب بریت،ا را ارائه می دهد، از جمله:

کدام برنامه ها را نمی توان سریع ردیابی کرد؟

و، کشور در به‌روزرس، خود در آگوست 2022 توصیه کرد که خدمات اولویت‌دار در حال حاضر برای مسیرهای ویزا زیر در دسترس نیست:

چگونه تصمیم درخواست خود را با استفاده از خدمات اولویت دریافت خواهم کرد؟

پس از تصمیم گیری توسط UKVI در مورد درخواست شما، یک ایمیل دریافت خواهید کرد و سپس نامه تصمیم گیری در پست ارسال می شود. با این حال، ایمیل تنها در صورتی نتیجه درخواست شما را در اختیار شما قرار می دهد که تایید شده باشد. اگر رد شود، تا زم، که نامه خود را دریافت نکنید، متوجه نخواهید شد.

پس از آن، شما باید اجازه اقامت بیومتریک (BRP) خود را ظرف هفت تا ده روز پس از تصمیم خود دریافت کنید. اگر تا این تاریخ نرسید، می تو،د BRP گم شده خود را به صورت آنلاین گزارش دهید. BRP شما به آدرسی که در درخواست خود ارائه کرده اید ارسال می شود. اگر می خواهید آن را به جای دیگری ارسال کنید، باید قبل از تصمیم گیری توسط UKVI آدرس خود را به روز کنید.

مزایا و معایب سرویس اولویت فوق العاده UKVCAS چیست؟

قرار ملاقات های همان روز یا روز بعد می تواند به متقاضیان در مواردی که فشار زم، وجود دارد، کمک کند، البته منوط به در دسترس بودن در نقطه خدماتی مورد نظر.

همچنین امکان رزرو یک فرصت زم، خارج از ساعات اداری استاندارد، مانند صبح زود، عصرها و آ، هفته ها وجود دارد.

با این حال، حتی در مواردی که برای یک قرار ملاقات سریع یا خارج از ساعت UKVCAS انتخاب کرده و پرداخت می‌کنید، و حتی در مواردی که برای خدمات اولویت‌دار با UKVI نیز پرداخت کرده‌اید، این تضمین نمی‌کند که درخواست شما در آن بازه زم، پردازش شود. که اجازه اقامت بیومتریک شما به سرعت دریافت خواهد شد.

گزارش‌های تأخیر رایج است، حتی در مواردی که برای پردازش سریع هزینه پرداخت شده است. کمبود قرار ملاقات نیز یک مسئله گسترده است که بر گزینه های متقاضیان هنگام گرفتن قرار ملاقات UKVCAS تأثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که UKVCAS فقط مسئول ارسال مدارک پشتیبان شما و ارسال اطلاعات بیومتریک شما به UKVI است و نه تصمیم گیری در مورد درخواست یا ارائه مجوز به شما.

آیا خدمات ممتاز دیگری توسط UKVCAS ارائه می شود؟

قرار ملاقات های خارج از ساعات کاری در مراکز خدمات اصلی در روزهای هفته قبل از ساعت 10:00 و بعد از ساعت 16:00، و تمام روز در تعطیلات آ، هفته، بسته به زمان و مکان، از 50 پوند تا 100 پوند برای هر نفر متغیر است.

اگر یک مرکز خدمات پیشرفته را انتخاب کنید، در حال حاضر 60 پوند برای هر نفر در ساعات اداری عادی و 125 پوند در خارج از ساعات اداری عادی، ی،ی قبل از ساعت 10:00 و بعد از ساعت 16:00 هزینه دریافت می شود.

UKVCAS همچنین یک نقطه خدمات سالن ممتاز، مستقر در شهر لندن، ارائه می‌کند که یک تجربه شخصی مشتری را در محیطی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، با قرار ملاقات در ساعات اداری عادی با هزینه هر نفر 200 پوند و 260 پوند برای هر نفر در خارج از ساعات اداری عادی، به ،وان مثال. قبل از ساعت 10:00 و بعد از ساعت 16:00.

در صورتی که مایل به پرداخت هزینه قرار ملاقات UKVCAS نباشید، قرار ملاقات های رایگان در شش مرکز خدمات اصلی واقع در سراسر کشور ارائه می شود. اینها را می توان از 28 روز قبل رزرو کرد. با این حال، برای ثبت اطلاعات بیومتریک خود همچنان باید 19.20 پوند بپردازید.

علاوه بر همان روز، روز بعد، خارج از ساعات کاری یا قرارهای آ، هفته، UKVCAS یک سرویس پاپ آپ درخواستی برای گروه های بزرگ ارائه می دهد. در اینجا UKVCAS یک نقطه خدمات در محل شما یا مک، من، برای سازمان‌هایی با بیش از 10 متقاضی ایجاد می‌کند.

UKVCAS همچنین خدمات VIP انحصاری 24/7، 365 روز سال را ارائه می دهد که به موجب آن در مکان مورد نظر شما، از جمله خانه و محل کار شما، برای تکمیل بررسی هویت، ثبت نام بیومتریک و هرگونه اسکن اسناد حضور خواهند یافت.

قیمت خدمات پاپ آپ و VIP با در نظر گرفتن مدت زمان ،ت دهی، تعداد متقاضیان و زمان سفر مشروط به نقل قول می باشد.

چگونه می توانم یک سرویس با اولویت فوق العاده UKVCAS رزرو کنم؟

هنگامی که درخواست آنلاین خود را ارسال کردید و هزینه ها را پرداخت کردید، یک کد دسترسی برای شما ایمیل می شود. از این کد برای رزرو قرار UKVCAS خود استفاده کنید.

پردازش UKCVAS در معرض تغییر است و به متقاضیان توصیه می‌شود مکان‌های مرکز، امکانات، ساعات کار و هزینه‌های مربوط به مرکز را بررسی کنند. وب سایت UKCVAS.

آ،ین به روز رس،: 26 ژانویه 2023


منبع: https://www.davidsonmorris.com/ukvcas-super-priority-service/