دسته‌ها
اخبار

زندگی در ترکیه 2022 ️ هزینه ها به تومان + مزایا و معایب سروش فردا

اما به هر حال بهتر است در نظر داشته باشید که در کشور ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ازدواج صوری برای دریافت اقامت جرم محسوب می‌شود. برای همین در صورت آشکار شدن این موضوع، متقاضیان با جریمه‌ها و حتی محکومیت‌های زندان مواجه خواهند شد. این مراحل با توجه به روش انتخابی شما برای اقامت متفاوت می باشد ولی در این بخش مراحل کلی دریافت اقامت کشور ترکیه و مدارک لازم برای این کار ذکر می شود. با سلام، اولین قدم شما برای مهاجرت به ترکیه از این روش، دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر هست.

  • از مزایای خرید ملک در ترکیه می توان به امکان اخذ وام اشاره کرد.
  • البته شما باید برای اثبات اینکه متفاوت هستید مدارک خاصی داشته باشید.
  • کاخ توپکاپی قدمت بسیار زیادی داشته و می توان گفت که قدمت این بنا به 15 قرن نیز می رسد.
  • در این صورت، به میلیونر ترکیه تبدیل می‌شوید و دیگر جای هیچ نگرانی نیست.

برای اینکه بتوانید کارآفرین باشید و شرکتی استارت آپی راه بیندازید، باید خوش‌فکر باشید و ایده‌های جذابی را مطرح کنید. شما باید نیاز مردم را به خوبی بشناسید، یا به عبارت بهتر، آن نیاز را ایجاد کنید! اگر تکاپوی اقتصادی برای شما مهم است، استانبول گزینه مناسبی برای زندگی است. سپس باید مدتی را منتظر بمانید تا نوبت مصاحبه‌ی شما با پلیس و نماینده‌ی سازمان ملل فرا برسد. که البته معمولا به دلیل تعداد بالای متقاضیان، زمان زیادی خواهد برد. کسانی که تصمیم به پناهندگی در یک کشور دیگر می‌گیرند، معمولا کسانی هستند که به دلیل اختلاف مذهب، فرهنگ، نژاد و یا تفکرات و نظرات خود، مجبور به ترک محل زندگی خود می‌شوند.

شهر مرجانی استانبول کورال سیتی

امروزه مهاجرت به کشور ترکیه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که روش های مهاجرت به این کشور برای افراد آسان می باشد، تعداد متقاضیان مهاجرت به ترکیه روزانه در حال افزایش است. همانطور که می دانید، مهاجرت به کشور های خارج مثل ترکیه مزایا و معایب منحصر به خود را داراست که ما می خواهیم در این قسمت به مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه بپردازیم. ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد، چرا که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است. ترکیه از نظر قلمرو و مساحت در بین کشورهای بزرگ منطقه قرار دارد. این کشور از شمال با دریای سیاه، در شمال شرقی با جورجیا و ارمنستان،‌ از شرق با جمهوری آذربایجان و ایران، از جنوب شرقی با عراق و سوریه،‌ در جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و در شمال توسط یونان و بلغارستان محدود می شود.

شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه

هر کس بسته به میزان تمکن مالی، شرایط تحصیلی، سن، تجربه کار، سطح زبان و سایر ویژگی های خود می بایست مناسب ترین برای خود را انتخاب کند. به علاوه پروسه دریافت اقامت و تابعیت از این روش در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است لذا می توان این روش را سریع ترین روش مهاجرت به ترکیه نیز دانست. یکی از مهمترین و بهترین روش های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری می باشد. چرا که کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به شدت به نیروی سرمایه‌گذار در این کشور نیازمند است.

اما بهترین راه کمک گرفتن از مشاوره مهاجرت به این کشور اوپایی است. شما باید قبل از اینکه اقدام به مهاجرت کنید، جلسات مشاوره را پشت سر بگذارید. مشاور می‌تواند با سنجیدن شرایط مهاجرت به ترکیه، بهترین راه را پیش رویتان قرار دهد.