دسته‌ها
اخبار

زندگی در ترکیه 2022 ️ هزینه ها به تومان + مزایا و معایب سروش فردا

نکته دیگری که وجود دارد، این است که دولت ترکیه برای پیشرفت فناوری اهمیت بسیاری قائل است و این موضوع نیز می‌تواند زمینه مناسبی جهت سرمایه‌گذاری باشد. شما با پناهندگی نه تنها نمی توانید به سایر مکان ها نقل مکان کنید ، بلکه تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست! بنابراین سعی داشته باشید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید.

  • درصورتی‌که والدین نوزاد متولدشده در کشور ترکیه دارای اقامت دائم و یا موقت باشند، نوزاد آن‌ها نیز همان نوع اقامت را خواهد داشت.
  • سلام وقت شما بخیر، دریافت پذیرش نامه تحصیلی از دانشگاه اولین قدم شما برای مهاجرت به ترکیه هست.
  • برای اخذ اقامت دائمی، باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا در کشور ترکیه خریداری کنید.
  • برای شروع این فرآیند ابتدا باید اساسنامه و نام تجاری شرکت خود را در سامانه‌ی مرسیس ثبت کنید.

هزینه زندگی در کشور ترکیه به‌صورت ماهیانه چیزی در حدود 6000 لیر خواهد بود. است و تنها راه آن هم ثبت شرکت در ترکیه است؛ به عبارت دیگر شما قبل از شروع هر فعالیت اقتصادی در این کشور ابتدا باید یک شرکت در آنجا ثبت کنید. این است که هیچ هزینه‌ای شامل حال افراد نشده و تحصیل در این مدارس رایگان خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه را تجربه کنید، بدانید که زبان تحصیل در آن‌ها انگلیسی و ترکی است. من ۲۶سالمه و میخام مهاجرت کنم ب ترکیه ولی بابت کار و اقامت اطلاعات کافی ندارم. اگر هدف خاصی از اقامت در این کشور ندارید و تنها می‌خواهید شرایط زندگی خود را بهبود ببخشید، هیچ جای نگرانی نیست.

اگر شخص موردنظر برای ازدواج در کشور ترکیه دختر باشد و قبلاً نیز ازدواج کرده باشد باید از زمان طلاق ۳۰۰ روز گذشته باشد. سلام دوست عزیز، شما باید با توجه به هدف خودتون از مهاجرت یکی از این راه‌ها رو انتخاب کنید. شما میتوانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید تا شما رو راهنمایی کنند. آیا متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هستید؟ اگر می‌خواهید رشته دندان‌پزشکی را در مقاطع عالی چون کارشناسی ارشد و دکترا بخوانید…

هر آن چیزی که باید در مورد نحوه دریافت کد مالیاتی کشور ترکیه بدانید

بهترین و ساده‌ترین مسیر مهاجرت به ترکیه، خرید ملک در این کشور و اخذ اقامت آن است. درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند شدید تا در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه بیشتر بدانید، لازم است پیش از هر چیزی کمی در خصوص شرایط دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور صحبت کنیم. بااینکه شرایط اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه ارتباط بسیار زیادی با مسیر مهاجرتی شما دارد؛ اما برخی از این شرایط می‌توانند به‌عنوان شروط همگانی موردتوجه قرار بگیرند. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که آگاه شوند که زندگی در ترکیه چگونه می تواند شرایط زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. فرهنگ ترکیه به نوعی است که می توان آن را به ایران نزدیک دانست و تفاوت های عمده ای در بین دو کشور دیده نمی شود اگرچه خرده فرهنگ ها کاملا متفاوت است. آهنگ زبان ترکیه نیز به گونه ای است که بسیاری از ایرانیان در بازه زمانی کوتاهی این امکان را خواهند داشت که به این زبان تسلط پیدا کنند.

مراحل گرفتن کیملیک ترکیه

متقاضی باید رسیدهای اجازه اقامت و هزینه های اسناد را به همراه اسناد درخواست پیوست نماید. رسید پرداخت می بایست در دو نسخه درخواست شود یک نسخه نزد متقاضی باقی می ماند و دیگری به اسناد درخواست پیوست می شود. دقت شود که برای درخواست های تمدید، متقاضی می بایست فقط رسید پرداخت مجوز اقامت و هزینه سند را به پرونده درخواست خود پیوست نماید.

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

در این نوع اقامت فرد اجازه‌ کار دارد و می‌تواند خانواده‌ی خود را همراهش ببرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه در سال 2023 ارائه کرده است. البته بهترین طرق مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه می باشد که از دردسر کمتری نیز برخوردار است. مهاجرت به ترکیه ارتباط مستقیمی با بازار کار این کشور در خصوص اخذ اقامت دارد که همان طور که ذکر شد این کشور از نرخ بالای بیکاری نیز برخودار می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد. بسته به اینکه پس از مهاجرت به ترکیه قصد دارید با کدام مدرک تحصیلی و در چه حوزه ای مشغول به کار شوید، شرایط متفاوت است. برای مهاجرت افراد با مدرک پزشکی، دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری و مامایی شرایط کار بهتر از مدرک داروسازی است.

این شهر نیز آثار باستانی و تاریخی متنعی را در خود جای داده و شهر مناسبی برای زندگی می باشد. دانشگاه ها و کارخانجات صنعتی زیادی در این شهر واقع شده است که موجب سرعت گرفتن رشد و پیشرفت آن را فراهم کرده است. یکی از شهر های چند هزار ساله در منطقه آناتولی شرقی، شهر مالاتیا می باشد. این شهر سرسبز، نزدیک به 80% مصرف میوه کشور ترکیه را تامین می نماید. مالاتیا یکی دیگر از شهر های بزرگ و پر امکانات ترکیه می باشد که دانشگاه های معتبری را هم در خود جای داده است.